IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> E39-le meu
Darren
post Mar 9 2009, 01:06 AM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Senzorii nu sunt insurubati. sunt doar bagati in gaura din fuzeta si stau prinsi in surubul din urechea de care spui ca s-a rupt smile.gif
Cu timpul se acumuleaza rugina in lacasul lor si nu ies usor.. si daca ii scoti de acolo si ii bagi la loc nu rezolvi nimic... sunt pe principiul campului magnetic, deci ori verifici cablurile, mufele, ori de duci la tester cu ea (oricum acolo ajungi smile.gif )


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
El3ctr0n
post Mar 11 2009, 12:15 AM
Post #22


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 22
Joined: 9-February 09
From: Dr Tr Severin
Member No.: 2,527
Car: E39
Engine: M50



am comandat 2 senzori...cei de pe spate...
sunt copti oricum...
unul a iesit usor...cel de al doilea a iesit decat jumate...
ma tot gandesc cum sa il scot....fara sa dau fuzeta jos...
avetzi vro idee cum sa curat mai eficient in interiorul gauri...
eu ma gandeam sa dau jos butucii pe amandoua partile ...sa vad mai bine:P
cred ca ma ajuta sa ii si bag pe ceilalti...ca am vazut ca merge destul de greu....si mie frica pentru ca sunt din plastic:(


--------------------
"Dont drive faster then your gardian angel can fly"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th August 2025 - 07:36 AM