Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E39-le meu
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
El3ctr0n
Mandria mea este un bmw 520i E39 din 1996

Am achizitionat-o in august 2008
Si pot sa zic ca e tot ce imi doresc pentru un moment
Este masina pe care o conduc zi de zi...si in fiecare dimineata ma duc la ea cu aceeasi nerabdare ca la inceput:)

Date tehnice

Motor:m50
Cilindree:1991
Putere:150cai
Cuplu:195 Nm
Cutie:manuala 5+1

Dotari

servotronic
tempomat
dublu climatronic
ASC
insertii mahon
sistem audio 10 dif.
volan reglabil+comenzi+piele
oglinzi electrice incalzite heliomate
proiectoare
geamuri electrice

Asa arata masina cand am cumparat-o -- pleoapele si eleronul
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment

Modificari:

Pleoape
Eleron tip ///M
Inele Angel eyes
Stopuri M5
Evacuare libera INOX (Carub)
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment

Urmeaza:

kit M (bari+praguri)
jante M5
interior piele
navigatie mare. originala bmw
kit xenon
elvislorin
daca te-ar vedea gagica cum vb de masina n-ai mai manca tu numai lapte si miere smile.gif)
oricum...frumoasa masina...si intretinuta...ai grija de ea in continuare...si rezolva odata problema aia cu tacanitul de la volan smile.gif)
El3ctr0n
sa se mai incalzeasca si le fac pe toate...ca mai am cate ceva...
ticanitu ala la volan
sa schimb geamul la proiector
si rulmenti (cred) la alternator

iar in legatura cu iubita....daca vede...mananc numai oua....si "odata pe an ciorba de curcan" smile.gif)
Ciupanezu
S-o stăpāneşti sănătos!

Alea nu sunt stopuri de M5 ci stopuri normale de facelift.
Nu există stopuri de M5.
Evacuarea nu arată prea ok...
Mihai_AMD
Sa o stapanesti sanatos!
daca tot ii pui kit //M poate gasesti sa schimbi si narile de la capota si bandourile de la usi cu model facelift(in culoarea caroseriei)

oarecum offtopic:ai avut ceva probleme la montarea stopurilor de facelift?sau sit ecineva mia exact care sunt inconvenientele care apar la montarea unor stopuri/faruri de e39 sa zicem '01 pe e39 din 97?am inteles ca nush ce nu recunoaste calulatorul de lumini sau ca nu merge nush ce mufe,nu e chiar plug&play
El3ctr0n
Multumesc din suflet
in legatura cu narile si bandourile ...e chiar un sfat bun...smile.gif
man nu am intampinat nici o problema la montarea stopurilor...
e chiar foarte simplu...
numai ca la cumpararea stopurilor trebuie sa ceri...cu tot cu socluri si cu becuri...
e mai scump da scutesti timp si nervi...
El3ctr0n
astazi am descoperit o "problema" la masinuta mea....
imi baga aer rece in spate...desi e dat pe 32 de grade caldura...
doar in spate baga...si nush ce are...ma enerveaza....ca nu pot sa ma laud ca am ventilatie si in spate:))
va rog din suflet sa ma ajutati...daca putetzi...sad.gif

QUOTE (Ciupanezu @ Feb 10 2009, 06:05 PM) *
S-o stăpāneşti sănătos!

Alea nu sunt stopuri de M5 ci stopuri normale de facelift.
Nu există stopuri de M5.
Evacuarea nu arată prea ok...



bine man nu sunt de m5....seamana doar...
iar de evacuare de ce zici ca nu ara prea ok...
mie imi place....si cum arata si cum suna...
Ciupanezu
Nu există stopuri de M, M5-ul are aceleaşi stopuri de facelift ca oricare alt E39.

Ar fi fost mai frumoasă dacă avea 2 ţevi.
El3ctr0n
QUOTE (Ciupanezu @ Feb 12 2009, 12:10 PM) *
Nu există stopuri de M, M5-ul are aceleaşi stopuri de facelift ca oricare alt E39.

Ar fi fost mai frumoasă dacă avea 2 ţevi.



din cate stiu eu...in prima faza acest tip de stopuri a fost pus pe M5...prin 98-99....
iar dupa au fost puse pe modelul de serie...cu facelift...



iar despre toba...
cand o sa montez kitul de M
o sa pun 2 tevi pe o parte 2 pe cealalta...dar pana atunci....sunt foate multumit de ia
pot sa zic ca imi invidiaza catziva prieteni toba:P
Ciupanezu
Nu, acelea erau tot din sticlă opacă.

E destul de nasol să pui evacuare dublă din două motive.
Īn primul rānd pentru că trebuie să renunţi la roata de rezervă pentru că altfel nu ai cum să tragi ţeava şi īn al doilea rānd pentru că nu are rost să faci o replică de M5.

Cānd am spus evacuare cu 2 ţevi m-am referit la o singură tobă cu 2 ieşiri. smile.gif
elvislorin
mrk-ane de data asta trebuie sa fiu de acord cu ciupanezu...lasa evacuarea pe ambele parti pt M5
in alta ordine de idei...daca nu ai dormi pana pe dupa-masa ai avea timp sa treci sa ne uitam la ventilatie... laugh.gif
enculescusorin
CITAT(elvislorin @ Feb 12 2009, 09:18 PM) *
mrk-ane de data asta trebuie sa fiu de acord cu ciupanezu...lasa evacuarea pe ambele parti pt M5
in alta ordine de idei...daca nu ai dormi pana pe dupa-masa ai avea timp sa treci sa ne uitam la ventilatie... laugh.gif
-la ventilatie o rezolvam in cateva minute...deja am studiat bine genul asta de probleme...
El3ctr0n
QUOTE (sierra1771 @ Feb 13 2009, 09:59 PM) *
-la ventilatie o rezolvam in cateva minute...deja am studiat bine genul asta de probleme...




da....uite o idee foarte buna...!!:)))
Mihai_AMD
CITAT(sierra1771 @ Feb 13 2009, 09:59 PM) *
-la ventilatie o rezolvam in cateva minute...deja am studiat bine genul asta de probleme...



CITAT(El3ctr0n @ Feb 18 2009, 03:37 PM) *
da....uite o idee foarte buna...!!:)))

lgh (12).gif
El3ctr0n
ce "te razi" mah:)))
omu stie ce vorbeste...s-a documentat din DEX....nici nu stii u!!!:)))
El3ctr0n
salut
revin cu niste probleme:
in urma cu vro 3 saptamani....mi s-au aprins niste becuri in bord
ABS si controlul tractiuni ASC
am curatit mufele cu spray de contact...si becul de la ABS s-a stins...
A ramas cel de la ASC ...si nush ce sa ii fac
am incercat sa curat mufa de pe diferential...dar nu am gasit nimic
nush unde e pusa la e39
daca ma puteti ajuta in vreun fel as fi foarte multumit
tin sa precizez ca masina se comporta cu becul acela aprins ca si cum ar fi dezactivat ASC...
Darren
Pune-o pe tester ca sa vezi unde-i buba. Putin probabil sa fie o mufa, eu banuiesc vreun senzor de ABS (ASC foloseste tot senzorii de ABS) Mufa din diferential iti serveste doar la vitezometru (si daca ala indica atunci n-ai dc sa te legi de ea).
Deci... mergi la diagnoza computerizata ca sa descoperi unde sa umbli, ce sa schimbi wink.gif
elvislorin
i told you so smile.gif
El3ctr0n
am incercat sa dau jos acei senzori de ABS de pe spate.....am dat jos surubul...si a picat si urechea aia...sunt copti...si nici nu stiu in ce parte se desurubeaza...daca o sa se poate desuruba...
mie frica sa nu ii rup ca sunt scumpi rau://

daca va pricepeti ...datzi-mi un sfat ceva
poate scutesc niste bani

Multumesc anticipat!
Ciupanezu
N-are rost să umblii tu.
Mergi la un tester şi vei afla ce senzor este stricat.
Darren
Senzorii nu sunt insurubati. sunt doar bagati in gaura din fuzeta si stau prinsi in surubul din urechea de care spui ca s-a rupt smile.gif
Cu timpul se acumuleaza rugina in lacasul lor si nu ies usor.. si daca ii scoti de acolo si ii bagi la loc nu rezolvi nimic... sunt pe principiul campului magnetic, deci ori verifici cablurile, mufele, ori de duci la tester cu ea (oricum acolo ajungi smile.gif )
El3ctr0n
am comandat 2 senzori...cei de pe spate...
sunt copti oricum...
unul a iesit usor...cel de al doilea a iesit decat jumate...
ma tot gandesc cum sa il scot....fara sa dau fuzeta jos...
avetzi vro idee cum sa curat mai eficient in interiorul gauri...
eu ma gandeam sa dau jos butucii pe amandoua partile ...sa vad mai bine:P
cred ca ma ajuta sa ii si bag pe ceilalti...ca am vazut ca merge destul de greu....si mie frica pentru ca sunt din plastic:(
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.