IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> fise bujii 316i din 89 ?, ordinea de la delcou la motor ?
little six bmw
post Feb 7 2009, 07:21 PM
Post #1


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-November 08
Member No.: 2,316
Car: ex e30_e46_e36
Engine: m20b25 - 170cp



salut. are un prieten un 316i din 89 si are o problema. va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi. stiu ca ordinea de aprindere la el e 1-3-4-2, dar intrebarile mele sunt :
1. din ce parte a masinii (fata sau spate) se numara pistoanele?
2. care este exact ordinea de montare a fiselor de la delcou la bujii? (1 la delcou este in partea de jos - spre pamint - sau in partea de sus - spre dosul capotei?).
v-as fi recunoscator daca mi-ati expilca detaliat aceste aspecte deoarece a motorul ursului a mers in mai multe combinatii de aranjare a fiselor de la delcou la bujii, dar la una din combinatii a dat rateu de s-a spart finala. multumesc.


--------------------
1999 e36 320i convertible
Go to the top of the page
 
+Quote Post
little six bmw
post Feb 8 2009, 03:55 PM
Post #2


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-November 08
Member No.: 2,316
Car: ex e30_e46_e36
Engine: m20b25 - 170cp



nimeni? nimic?


--------------------
1999 e36 320i convertible
Go to the top of the page
 
+Quote Post
81DMC77
post Feb 8 2009, 04:05 PM
Post #3


Marcel D.
****

Group: Members
Posts: 643
Joined: 25-July 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,035
Car: Seat Toledo
Engine: 2.0 Fsi 150 CP





Stiu ca la m40, ordinea e incepand din fata, s-ar putea sa fie tot asa si la asta.


--------------------
Marcel D.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
little six bmw
post Feb 8 2009, 10:09 PM
Post #4


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-November 08
Member No.: 2,316
Car: ex e30_e46_e36
Engine: m20b25 - 170cp



si ordinea din delcou cum e? ca am dat capacul jos si nu e numerotat ...sad.gif


--------------------
1999 e36 320i convertible
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 8 2009, 10:53 PM
Post #5


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 6,505
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (BOGDAN WST @ Feb 8 2009, 10:09 PM) *
si ordinea din delcou cum e? ca am dat capacul jos si nu e numerotat ...sad.gif

Cam greu de gasit, numai daca dai seamna unde e rotor cand cilindru 1 este pe TDC in comprimare ai s-o nimeresti din prima.
Pot sa incerci sa scoti toate bujiile in afara cel de cilindru 1, invarti de motor, si cand simti ca incepe sa merge greu din cauza ca cilindru 1 este in compresie, vezi spre care din puncte de conectat fise pe delcou se invarte rotorul. Cand cilindru 1 in comprimare este cel mai sus ar trebui sa sta aliniat cu fisa spre cilinru 1.
Poate sunt alte metode mai bune, dar cred ca merge si asta.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexct
post Feb 9 2009, 06:57 AM
Post #6


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 67
Joined: 24-November 08
From: Constanta
Member No.: 2,355
Car: e30
Engine: m40 1.6 102Cp





Autodata zice asa.
Attached Image

Sper sa iti fie de folos


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hanneman
post Feb 9 2009, 08:14 AM
Post #7


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 127
Joined: 26-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 498
Car: E30
Engine: M30 3,5 214Cp



Eu cred ca ar trebui sa spui ce tip de motor este!316 din 89 ar trebui sa fie M40 ceea ce ar simplifica putin treaba!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
little six bmw
post Feb 10 2009, 03:25 PM
Post #8


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-November 08
Member No.: 2,316
Car: ex e30_e46_e36
Engine: m20b25 - 170cp



mda. am dat capacu de la delcou jos din nou si e numerotat de sus in jos astfel 4,2,3,1. ordinea cilindrilor e intradevar din fata in spate 1,2,3,4. insa ce problema era: nici fisele bujiilor cu delcoul nu erau montate in ordine, plus ca motoru era sarit de la punct cu doi dinti. am remediat treaba cu distributia, masina pornea sfert(desi nu tinea relantiul) si mergea rotund, chiar se plafona (nu are turometru) smile.gif. dupa 10 minute iar nu a mai pornit sad.gif am tras ursu si tot rau ... mort. acu am identificat problema: vine scinteie de la bobina, dar de la delcou la bujii nu mai da scinteie. ce poate fi? luleaua arsa? vreun plot impuscat? se potriveste capac de delcou de la pisica in 4 cilindri? mersi. bafta


--------------------
1999 e36 320i convertible
Go to the top of the page
 
+Quote Post
little six bmw
post Feb 10 2009, 06:31 PM
Post #9


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-November 08
Member No.: 2,316
Car: ex e30_e46_e36
Engine: m20b25 - 170cp



scz. ordinea de pe delcou de sus in jos e 2,4,3,1. am descoperit de ce nu porneste acu. luleaua e impuscata si astfel nu ajunge curent la bujii, respectiv pistoane. acu sunt in cautarea acelei lulele. o sa incerc sa pun una de la o pisica


--------------------
1999 e36 320i convertible
Go to the top of the page
 
+Quote Post
little six bmw
post Feb 12 2009, 05:53 PM
Post #10


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 457
Joined: 9-November 08
Member No.: 2,316
Car: ex e30_e46_e36
Engine: m20b25 - 170cp





am schimbat luleaua de la delcou de la o pisica de 1.8. merge ursu tot normal. mersi de info. bafta


se poate inchide


--------------------
1999 e36 320i convertible
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th July 2014 - 08:14 PM