![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
salut. am deschis acest topic pentru ca ma intereseaza pe mine personal, dar poate intereseaza si pe altii. sper ca e un subiect de discutie interesant.
ce vreau sa ne lamurim? luam un urs 89-90 2.5 si o pisica 92-93 2.5(vanos), ambele in mintile lor, fara a lua in cosiderare dotari, confort, gusturi in ceea ce priveste design-ul lor... Doar ca motor, cutie diferential, cai, cuplu, etc. Ma intereseaza care dintre cele doua masini ofera placere mai mare de condus in spiritul sportiv al bmw(fara electronica, limitare a derapajelor, etc.). Deasemenea care masina e mai fiabila in ceea ce priveste ansamblul motor-cutie-cardan-diferential. Scriu acest topic deoarece in acest moment sunt intr-o dilema : am (pe linga un e46 facelift 1995 cmc 143 cai) un urs 2.5i din 89-170 cai si ca sa il inmatriculez(pe taxa veche) tre sa platesc 3700 EURO. Oare se merita? Sau de banii aia(plus ceva) sa caut o pisica de 2.5 de 192 cai? eu zic (din banuieli, pt. ca nu am condus pisica de 2.5) ca aia 22 cai de la pisica sunt recuperati de urs prin greutatea masinii sau se pot compensa ulterior prin montarea de serpisori ... Deasemenea, luind in considerare generatia mai noua a motorului de pisica si faptul ca este pe lant (fata de curea la urs) ii confera un avantaj pisicii? Scuze daca ceea ce am scris nu e in totalitate conform cu ceea ce inseamna bmw, dar sunt la inceput in ceea ce priveste motoarele cu 6 cilindri (pina acum m-am dat cu cei 4 cilindri de la e46, la care, desi fac serviciu cum trebuie, nu m-as mai intoarce). Vreau sa mai spun ca vreau una din cele doua pentr a o exploata pina la limite si pentru a trai senzatii, nu neaparat pentru a avea pur si simplu un mijloc de deplasare. Va sunt recunoscator daca ma puteti ajuta sa ma lamuresc deoarece mai e doar oleak pina se da taxa inapoi la cea din iulie (asta din ce stiu eu ) si as vrea sa ma hotarasc ce sa fac. oricum banii disponibili sunt (cam 5000 EURO) si totodata mai multi prieteni de ai mei, (combinatori care stiu ce inseamna bmw) m-au indrumat catre urs in ceea ce priveste fiabilitatea si senzatiile motivind ca este mai "teapan" decit o pisica. Va multumesc. -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
eu unul as inclina spre urs, pentru ca acolo simti cu adevarat pana si ultima piulita de la roata, adica pentru un pasionat e cu adevarat "driving pleasure"...ca fiabilitate si pisica si ursul sunt c-am acolo, amandoua avand hibele lor....in ceea ce priveste diferenta de generatie a motoarelor clar M50 este peste M20 cu mult si o pisica M50 2,5 stock va bate intotdeauna un urs cu M20 2,5 stock...insa motoarele M20 sunt foarte fiabile, daca sunt intretinute corespunzator si tzin mai bine la tavaleala.....fara prea multi senzori....asa ca eu unul as inclina spre urs, care desi nu exceleaza in fata pisicii, este si va ramane bmw-ul suprem in tot ceea ce vrei sa faci cu el....parerea mea...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
senzatii -urs fiabilitate cam- egale motoare- pisica look-pisica intretinere-cam la fel siguranta-pisica overall din punctele astea de vedere la limita ar castiga pisoiul, personal tot urs as alege(atentie asta daca vorbim despre masini in apele lor,personal nu mai stiu foarte multe 325 urs care sa fie in stare foarte buna de functionare!!) -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Tinand cont ca ai deja un E46 ca masina de umblat, recomand E30.
Daca nu mai aveai alta masina recomandam E36. Este mult peste E30 la confort, siguranta, dotari, etc. Defapt eu zic ca e mai mare diferenta intre E30 si E36 decat intre E36 si E46. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
urs toata ziua . super kart. parca nu ai stii deja ca ai un super urs
![]() motive: simplitate,greutate redusa,zgomotul de m20 (tac tac tac ) ,feelingul ca esti cu fundul pe asfalt si ca ai roti in c** si la picioare, forma (old school all the way ) + multe piese ieftine ! -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
urs direct. insa nu merita sa dai 3700 pe taxa......stai sa vedem ce iese cu taxa acuma .si te invat eu ceva sa faci in germania dqca iti iei urs de acolo,ca de aici nu prea se merita. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
multumesc de sfaturi. vreau sa zic ca ursul e sigur in apele lui. e adus din D si nu a mers in Ro. mintile lui zic ca sunt la locul lor deoarece, odata ce am fost facut cu e46-ele de 143 cai de catre o pisica 2.5 tds 143 cai la o masina si oleak pe un km ( e adevarat ca eu am jante de 225/18 pe e46), iar cu ursu, desi am plecat prost (necunoasterea lui in totalitate inca) am facut respectiva pisica de abia o vedeam in oglinda
![]() se pare ca ma indrept usor catre urs ( ca si asa deja am lucrat cite ceva la el ), dar pina atunci astept sa se lamureasca cu taxa asta. p.s. si puteti fi siguri ca ursu nu va ramine nemodificat in ceea ce priveste performatele motor/ambreiaj/frine/etc. multumesc mult. bafta -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Nu mai bine incerci sa o recarosezi? Asa nu platesti nici ditai taxa, si te bucuri si de urs. Sunt cativa utilizatori pe forumul acesta care au apelat la aceasta metoda.
Ca sa nu fiu 100% off-topic: Daca ai cu ce sa mai mergi - ia-ti urs clar. Daca faci o groaza de km zilnic, hmm pisica ptr confort, dar parca tot ursul e mai special asa. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
recarosare-fost-documentat-prea mare deranj. mersi de sfat
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
urs 100/% ![]() -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 181 Joined: 25-August 06 From: tg-mures Member No.: 434 Car: e36 Engine: m50 2.0 150cp ![]() |
La E36 e mai multa siguranta,stabilitate mai ales la coupe(asta la variante stock) dar la senzatii ursul bate tot...personal as alege ursul
-------------------- BBT RACING
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
urs 100/% ![]() cam greu ,fuge ursul da nici chiar asa... ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
ms tuturor pt interes. cred ca simbata ma duc la iasi cu ursu la demo anti taxa. bafta -------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
@UWE mda se pare ca ar iesi cam egale
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=31163 http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=56331 totusi raman la ideea ca pisoiul e un pic mai rapid-Vanosul,aerodinamica mai buna si aia 20 de cai se simt totusi dar tot urs as lua si eu ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
oricum....practica de strada a demonstrat, ca pisica de 2,5 stock e un pic mai rapida decat ursul 2,5 stock...daca se monteaza un m50 pe urs, deja nu mai intra in discutie cine e mai rapid....dar oricum vorbim doar de modelele normale...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
@UWE mda se pare ca ar iesi cam egale http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=31163 http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=56331 totusi raman la ideea ca pisoiul e un pic mai rapid-Vanosul,aerodinamica mai buna si aia 20 de cai se simt totusi dar tot urs as lua si eu ![]() bai da tu nu teai saturat de cat ai vazut atata forma de pisica cu nr de bg ? ca eu unu deja sunt pana peste cap de pisici....+ ursul negru stock mi se pare chiar mai elegant decat o pisica neagra plasticoasa. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
buei pisoiu ca design e in fata si gata asta e ghinion cel putin la coupe pisoiul e mai misto. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
buei pisoiu ca design e in fata si gata asta e ghinion cel putin la coupe pisoiul e mai misto. Eu prefer e46 peste pisici la design ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
cam greu ,fuge ursul da nici chiar asa... ![]() ma refeream la urs cu motor 2,5 24v...vanos ambele...... eu zic ca ii da nana......o sa probam asta pe la noi si vedem....... -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 06:58 AM |