IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> scurgeri praguri, portiere si lonjeroane, e12
edutxu
post Jan 14 2009, 07:38 PM
Post #1


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



am am bagat vaselian cu ulei in poritere...
si am vazut undeva ca se poate pune acest amestec si in lonjeroane; stie cineva pe unde pot turna ulei cu vaselian in lonjeroane la e12? :-??
iar la praguri unde sutn scurgerile? ca vreau sa le astup si sa fac un drum cu masina duap ce i pun licoarea magica, ca sa se imbalsameze bine, si la urma sa las surplusul sa se scurga...


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 11)
eugene12
post Jan 14 2009, 08:44 PM
Post #2


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



QUOTE (edutxu @ Jan 14 2009, 07:38 PM) *
am am bagat vaselian cu ulei in poritere...
si am vazut undeva ca se poate pune acest amestec si in lonjeroane; stie cineva pe unde pot turna ulei cu vaselian in lonjeroane la e12? :-??
iar la praguri unde sutn scurgerile? ca vreau sa le astup si sa fac un drum cu masina duap ce i pun licoarea magica, ca sa se imbalsameze bine, si la urma sa las surplusul sa se scurga...

La lonjeroane vezi ca ai destule gauri la partea de sus a lonjeronului la compartimentul motor.toarna acolo cat mai mlt ca oricum se scurge jos
In praguri nu tre sa i astupi gaurile ca oricum s-ar putea sa nu curga deloc sau foarte greu.Daca o plimbi dupa ce-i bagi si pui cateva frane si faci cateva plecari mai in forta o sa se plimbe uleiul peste tot.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jan 14 2009, 10:03 PM
Post #3


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP





la gaurile alea m am gandit si eu....
dar nu cred ca ajunge uleiul pe toata lungimea lonjeronului din cauza ca are multe gauri p acolo...
sau...sa o sui p o rampa...
vad eu tongue.gif


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 14 2009, 11:09 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



sunteti siguri de gaurile de la motor? La E28 mi s-a parut ca nu comunica cu interiorul lonjeronului de jos, de pe burta.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jan 15 2009, 01:00 AM
Post #5


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (TiL @ Jan 14 2009, 11:09 PM) *
sunteti siguri de gaurile de la motor? La E28 mi s-a parut ca nu comunica cu interiorul lonjeronului de jos, de pe burta.

pai tocmai...nu sunt....
d alea stiam si eu...
si de asta am intrebat....
oricum...cnad da caldura o sa ramana balta de ulei si vaselina in urma mea smile.gif)


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Jan 15 2009, 07:52 AM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz





pragurile poti sa le "ataci" prin gaurile de jos care in mod normal sunt astupate cu niste dopuri de plastic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Jan 15 2009, 08:37 AM
Post #7


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



pragurile poti sa le "ataci" prin gaurile de pe lateral,din cabina,sunt 4-5 gauri pe fiecare parte


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 15 2009, 01:03 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Iar pentru lonjeron, cel putin la E28, partea dreapta, am gasit un dop de plastic la picioarele pasagerului, sub torpedou. Pe acolo am turnat eu niste ulei.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Jan 15 2009, 07:37 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



la e12/28 nu pragurile si lonjeroanele sunt vulnerabile.
aripile fata, fusta spate, ramele inferioare de la parbriz si luneta sunt sensibile la rugina.
mai apar probleme sila kederul portbagajului cand se dezlipeste si patrunde apa...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 15 2009, 09:52 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Lucian are dreptate, dar in cazul in care masina nu a fost lovita in praguri sau lonjeroane. Orice lovitura slabeste protectia anticoroziva.
Plus ca pragurile sunt cam expuse si ruginesc, mai ales daca ai trapa, ca apa se scurge in praguri.

In plus, n-as recomanda vaselina in usi. Usile trebuie sa evacueze rapid apa care intra in ele. Daca pui vaselina, cred ca se infunda alea 2-3 gaurele din usa care evacueaza apa din usa, si uite asa sta apa in usa. Si apa statuta inmoaie vopseaua, ajunge la tabla si hopa rugina.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Jan 16 2009, 08:01 AM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



da, corect, singura grija in privinta usilor e sa aiba gaurile de scurgere neastupate. Macar odata pe an desfacute fetele la usi si facuta o curatire "aprofundata".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jan 16 2009, 02:03 PM
Post #12


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



de acu...asta e...
mai nasol o sa fie cand o sa dea caldura si o sa mi curga din portiere....
dar o sa am grija sa i desfund scurgerile alea periodic....
iar e lovituri...nu am de udne sti ce a fost atins la ea...
stalpul dreapta fata e schimbat de la jumatate...in rest nu am vazut nimic suscpect la ea...
nu prea stiu e lovituri a avut...


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th July 2025 - 08:42 PM