![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
am am bagat vaselian cu ulei in poritere...
si am vazut undeva ca se poate pune acest amestec si in lonjeroane; stie cineva pe unde pot turna ulei cu vaselian in lonjeroane la e12? :-?? iar la praguri unde sutn scurgerile? ca vreau sa le astup si sa fac un drum cu masina duap ce i pun licoarea magica, ca sa se imbalsameze bine, si la urma sa las surplusul sa se scurga... -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
am am bagat vaselian cu ulei in poritere... si am vazut undeva ca se poate pune acest amestec si in lonjeroane; stie cineva pe unde pot turna ulei cu vaselian in lonjeroane la e12? :-?? iar la praguri unde sutn scurgerile? ca vreau sa le astup si sa fac un drum cu masina duap ce i pun licoarea magica, ca sa se imbalsameze bine, si la urma sa las surplusul sa se scurga... La lonjeroane vezi ca ai destule gauri la partea de sus a lonjeronului la compartimentul motor.toarna acolo cat mai mlt ca oricum se scurge jos In praguri nu tre sa i astupi gaurile ca oricum s-ar putea sa nu curga deloc sau foarte greu.Daca o plimbi dupa ce-i bagi si pui cateva frane si faci cateva plecari mai in forta o sa se plimbe uleiul peste tot. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
la gaurile alea m am gandit si eu.... dar nu cred ca ajunge uleiul pe toata lungimea lonjeronului din cauza ca are multe gauri p acolo... sau...sa o sui p o rampa... vad eu ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
sunteti siguri de gaurile de la motor? La E28 mi s-a parut ca nu comunica cu interiorul lonjeronului de jos, de pe burta.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
sunteti siguri de gaurile de la motor? La E28 mi s-a parut ca nu comunica cu interiorul lonjeronului de jos, de pe burta. pai tocmai...nu sunt.... d alea stiam si eu... si de asta am intrebat.... oricum...cnad da caldura o sa ramana balta de ulei si vaselina in urma mea ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
pragurile poti sa le "ataci" prin gaurile de jos care in mod normal sunt astupate cu niste dopuri de plastic. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
pragurile poti sa le "ataci" prin gaurile de pe lateral,din cabina,sunt 4-5 gauri pe fiecare parte
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Iar pentru lonjeron, cel putin la E28, partea dreapta, am gasit un dop de plastic la picioarele pasagerului, sub torpedou. Pe acolo am turnat eu niste ulei.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
la e12/28 nu pragurile si lonjeroanele sunt vulnerabile.
aripile fata, fusta spate, ramele inferioare de la parbriz si luneta sunt sensibile la rugina. mai apar probleme sila kederul portbagajului cand se dezlipeste si patrunde apa... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Lucian are dreptate, dar in cazul in care masina nu a fost lovita in praguri sau lonjeroane. Orice lovitura slabeste protectia anticoroziva. Plus ca pragurile sunt cam expuse si ruginesc, mai ales daca ai trapa, ca apa se scurge in praguri. In plus, n-as recomanda vaselina in usi. Usile trebuie sa evacueze rapid apa care intra in ele. Daca pui vaselina, cred ca se infunda alea 2-3 gaurele din usa care evacueaza apa din usa, si uite asa sta apa in usa. Si apa statuta inmoaie vopseaua, ajunge la tabla si hopa rugina. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
da, corect, singura grija in privinta usilor e sa aiba gaurile de scurgere neastupate. Macar odata pe an desfacute fetele la usi si facuta o curatire "aprofundata".
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
de acu...asta e...
mai nasol o sa fie cand o sa dea caldura si o sa mi curga din portiere.... dar o sa am grija sa i desfund scurgerile alea periodic.... iar e lovituri...nu am de udne sti ce a fost atins la ea... stalpul dreapta fata e schimbat de la jumatate...in rest nu am vazut nimic suscpect la ea... nu prea stiu e lovituri a avut... -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 08:42 PM |