IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> E30 325i, ...de la Buzau
Mouse
post Dec 29 2008, 10:27 PM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,004
Joined: 29-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,325
Car: E85 Z4 Roadster
Engine: N46 2.0 150cp



QUOTE (uwe @ Dec 27 2008, 07:57 PM) *
stopurile de pe masina au fost ale mele biggrin.gif (unu e putin ciupit)


nu te mai lauda atat... tongue.gif

si eu stiu masina de ceva timp
un urs marfa 2.5i cu tot ce vrei pe el...STIU cool.gif

la treaba cu uleiurile...parerea mea este ca 10-60 este prea nou pt generatia asta de motoare din anii 80 ca sa nu zic mai jos...in vremea aia nu exista 10-60 full synt....din cate stiu eu
10-40 semi-synt.este un ulei perfect pt generatia asta de motoare...indiferent de clima
daca ii rupi capul des...il dai drumul la maxim 4500-5000km in loc sa-i dai la 7000-8000 cum i-ai da la 10-60(k o bagi paia e scump...si tzine mai mult)
si mai ales ca nu mergi TOATAA ziua numai blana...banuiesc ca sunt zile in care abia vede 3000rpm...cel putin la mine asa e.....

oricum discutia pe tema uleiurilor este interminabila rolleyes.gif

This post has been edited by Mouse: Dec 29 2008, 10:29 PM


--------------------
ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uwe
post Dec 31 2008, 12:37 AM
Post #22


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 863
Joined: 2-November 05
From: bucuresti
Member No.: 84
Car: E30
Engine: M42 1,8 136CP



nu ma laud ma..ziceam si eu biggrin.gif (apropo ...nu m mai venit sa i-au vasul ala din lipsa de timp ...dar o sa vin pana la urma)

si eu schimb uleiul tot la maxim 4500-5000 unul din motive find praful din romania
10 40 binenteles smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Feb 5 2009, 09:39 PM
Post #23


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20





Ce greu e fara permis... sad.gif
Cu o zi inainte de craciun ma intorceam de la munte si la iesirea din Ploiesti la 3 noaptea m-a prins radarul cu 110 . Am ramas fara permis si cu 5 milioane amenda .
Pe 8 ianuarie mi-a expirat dovada si astept sa se faca o luna ca sa pot sa dau testul "13/15" . De abia astept sa imi iau permisul inapoi !

Si cum supararea nu era suficient de mare, si-a luat un tovaras jante BBS RM cu gume din targ cu 6 milioane . A avut noroc imens!
M-am oferit sa i le dau pe ale mele + diferenta si nu vrea . sad.gif

Dupa ce imi iau permisul inapoi trebuie neaparat sa imi un detector ! sad.gif


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Feb 6 2009, 09:56 AM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



mare grija cand alegi detectorul, ca sunt niste modele care nu te ajuta decat sa schimbi mai repede placute si discuri.

imi pare rau pt. evenimentul neplacut cu permisul
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Mar 3 2009, 12:58 PM
Post #25


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Cat am avut masina statuta in parcare i-a murit bateria. Zic ca nu e problema, ca ii pun bateria cand imi iau permisul. Zis si facut. Imi iau permisul inapoi, pun bateria pe masina, observ ca relantiul nu sta, ma duc la benzinarie si apoi la o plimbare. Mi s-a aprins rosu foarte repede, dupa un calcul simplu consumul a fost de ~20%.
Naspa.
Mai bag benzina, ies seara cu masina in oras, mai merg cu ea 3 zile si bag de seama ca masina are un consum de peste 20%. Relantiul si-a revenit dupa 3 zile de foiala in oras, dar consumul ba. Si mai mult decat atata, nici nu tragea.
Ieri a trebuit sa plec din localitate. Am schimbat debitmetrul cu unul sigilat. Ies din localitate, merg un pic si observ ca masina tot consuma o gramada . Opresc la o benzinarie dupa 50 km si aproape 10 litri si scot borna, fumez o tigare, mai alimentez si purced la drum . Spre mirarea mea, acul de benzina o luase razna, ba scadea de la 30 la 25, ba crestea de la 25 la 30 . smile.gif Continui sa merg cu masina... acul de benzina parca nu mai scadea. Am ajuns la destinatie cu aporoape 20 de litri dupa ceas; am bagat 29 de litri in total + rezerva, deci am consumat aproape 20 de litri in 130km la mers 120-140 cu cateva varfuri de 170 si 50 de km facuti cu consum mare. Trebuie sa mai merg prin oras sa vad ce o sa se intample.

Ideea e ca m-a necajit tare masina asta, dupa ce mi-am luat permisul aveam o pofta de condus si ea consuma 20%.
Sper ca acum calculatorul sa isi faca setarile "cum trebuie" si sa consume putin si sa mearga bine. Asta-vara scoteam 13% in oras, 11-12% pe drum de munte si aproape 10% la drum intins. smile.gif

Sper sa nu fi plictisit cu postul lung.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iMAGiNE
post Mar 9 2009, 11:41 PM
Post #26


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 72
Joined: 23-September 07
From: Bucuresti/Braila, Romania
Member No.: 1,166
Car: E30
Engine: M20B25





Salut! Ti-am vazut masina asta toamna [parca] parcata la Petromul ala unde e facuta si ultima poza din primul post... m-am uitat din mers la ea, am vrut sa opresc, dar trebuia sa ajung la Braila. Oricum, mi-a atras atentia, arata bine masina! biggrin.gif Bafta cu ea! Aahh... am mai vazut-o si cand ai venit la Braila la PIC!

This post has been edited by iMAGiNE: Mar 9 2009, 11:45 PM


--------------------
#E30 powah. (OO==[][]==OO)
325i, 4.10 LSD, FULL MTech II Plastic, ShadowLine, SPARCO strut bar, Leather interior, WEBASTO, 4xElectric windows... what a mess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Mar 11 2009, 03:09 AM
Post #27


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Merci!

In seara asta mi-am confirmat banuielile cum ca motorul meu e FOARTE UZAT .
I-am facut un test de compresie iar rezultatul a fost urmatorul : 7, 7.5, 7, 4, 6 si la ultimul cilindru nu m-am mai obosit sa masor. Ah, si cilindrii 4 si 5 nu pastreaza compresia.
Intrebarea e Care trebuie sa fie valoarea compresiei la tipul asta de motor?"

Bine macar ca acum imi consuma cum trebuie, am acum o medie de 13% in conditiile in care in afara orasului am mers cu 130-140 cu varfuri de 160 iar in oras am facut ba drumuri scurte cu motorul rece, ba am stat in aglomeratie, ba am prins liber si am mers tare.
Anul trecut aveam medii de 10% la mers in afara orasului ponderat cu 100-110 fara sa trec de 120 si cu mers foarte putin in oras .

Oricum, sunt sigur ca motorul M20B25 poate sa consume si mai putin daca este intr-o stare BUNA si are toate "accesoriile" de calitate ( bujii, fise, filtre ) .


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bmw_fear
post Mar 11 2009, 03:08 PM
Post #28


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 25
Joined: 12-August 07
Member No.: 1,081
Car: -
Engine: -



aici zice asa : Compression : 9.7
http://www.autoweb-france.com/fiches-techn...MW_E30_325i.php


--------------------
Hey! Casino is very risky. But there are safe online casino.
If you want to know more detail then click on the link.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Mar 11 2009, 04:24 PM
Post #29


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (Silviu @ Mar 11 2009, 03:09 AM) *
Merci!

In seara asta mi-am confirmat banuielile cum ca motorul meu e FOARTE UZAT .
I-am facut un test de compresie iar rezultatul a fost urmatorul : 7, 7.5, 7, 4, 6 si la ultimul cilindru nu m-am mai obosit sa masor. Ah, si cilindrii 4 si 5 nu pastreaza compresia.
Intrebarea e Care trebuie sa fie valoarea compresiei la tipul asta de motor?"

Bine macar ca acum imi consuma cum trebuie, am acum o medie de 13% in conditiile in care in afara orasului am mers cu 130-140 cu varfuri de 160 iar in oras am facut ba drumuri scurte cu motorul rece, ba am stat in aglomeratie, ba am prins liber si am mers tare.
Anul trecut aveam medii de 10% la mers in afara orasului ponderat cu 100-110 fara sa trec de 120 si cu mers foarte putin in oras .

Oricum, sunt sigur ca motorul M20B25 poate sa consume si mai putin daca este intr-o stare BUNA si are toate "accesoriile" de calitate ( bujii, fise, filtre ) .

parca 316i stia raportul de compresie al m20ului.cauta pe google gasesti


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Mar 11 2009, 06:42 PM
Post #30


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20





9.7 compresia si R.C. este 8.8 .

Azi mi-am mai ridicat un pic toba, era cam lasata.

Ah, si sa nu uit, mi-am schimbat difuzoarele pe fata: am pus MB Quart tongue.gif .
Si o sa urmeze si un tun de bas Kenwood . smile.gif


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uwe
post Mar 11 2009, 08:43 PM
Post #31


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 863
Joined: 2-November 05
From: bucuresti
Member No.: 84
Car: E30
Engine: M42 1,8 136CP



deci
din ceea ce spui tu inteleg ca ai masurat presiunea din camera de ardere
esti sigur ca ai masurat bine???

din experienta mea stiu ca un piston daca e sub 9 nu mai functioneaza...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Mar 11 2009, 09:04 PM
Post #32


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Am scos bujia, am bagat aparatul de masura, am strans un pic, am dat la cheie si am masurat .
Mi se pare o operatiune destul de simpla si nu cred ca am gresit cu ceva; pe ceasul de masura era cu "verde" pana la 7, mai jos de 7 incepea "rosu".
Deci cred ca am masurat bine.

QUOTE
esti sigur ca ai masurat bine???

Si pana la urma, motorul consuma ulei, la toba miroase a "noxe", la rece bat tachetii foarte tare. Era de asteptat sa gasesc o compresie mica. Acum trebuie sa desfac motorul si sa vad ce gasesc in el; si in functie de ce vad in motor bag mana in buzunar mai mult sau mai putin .
Ideea e ca indiferent de cati bani bag in motor prefer sa il fac pe al meu decat sa cumpar alt motor SH. smile.gif

QUOTE
din experienta mea stiu ca un piston daca e sub 9 nu mai functioneaza...

Nu stiu ce sa zic, crezi ca un cilindru cu compresie 9.7 din fabrica nu va mai functiona la mai putin de 9 ?

Eu stiam ca un motor functioneaza relativ bine atata timp cat are compresii aproximativ egale pe toti cilindri, de exemplu 7, 7.5, 7 si 7. O problema ar fi fost daca gaseam ceva de genul 9, 9, 4, 9.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Mar 12 2009, 01:40 AM
Post #33


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Direct de pe e30.de : http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope....0185/f00185.htm

"This begins with a compression test is recommended. A good 325i Kat pushes on all cylinders 12 bar. A 325i should katloser due to the higher compression a little more, ie about 13 bar press."

De la 12 la 7 e cale lunga ... sad.gif


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Mar 12 2009, 08:25 AM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





asta e ,totusi incearca sa refaci testul la compresia care zici ca o ai masina ar trebui sa mearga ft prost,incearca sa gasesti date pentruu repriza 80-120km/h si compara cu ce ai tu,daca iesi slab poti sa incepi sa strangi bani pentru reparatia motorului smile.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Mar 12 2009, 11:00 AM
Post #35


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



In general daca compresia e ~ 12... e bine. La 11 deja e cam asa si asa. Sub 11...Nu confundati raportul de compresie cu compresia masurata pe ceas.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uwe
post Mar 12 2009, 11:54 PM
Post #36


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 863
Joined: 2-November 05
From: bucuresti
Member No.: 84
Car: E30
Engine: M42 1,8 136CP



axact cum spune Vlad (316I) tu faci o cofuzie
confunzi compresia cu presiunea facuta de piston
refa testul dar de data asta respecta cativa pasi
1 scoate toate bujiile
2 clapeta de acceleratie trebui sa fie deschisa la maxim in timpul masuratorii

nu vreau sa ma contrazic dar repet sub 9 de obicei merge ffff. prost motorul iar la 7 nu cred ca mai porneste

bafta smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Apr 1 2009, 01:07 AM
Post #37


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Nu am mai facut nimic deosebit la masina.
Nu i-am facut nici reprize sa vad ce timpi scoate si nici nu i-am masurat din nou compresia.
In masina trebuie sa intre bani multi in 2 "reprize", una pentru vopsea si cealalta pentru motor. bani pe care momentan nu ii am .

Bine ca macar sunt multumit de o chestie. Motorul nu consuma asa mult ulei cum credeam. Aveam un "dop" stricat de pe flansa dintre bloc si filtru, pe acolo picura ulei uneori. Dupa ce am schimbat dopul am mai facut vreo 2000km si am ajuns la concluzia ca motorul consuma ulei in limite normale.

Ah, i-am "gasit" niste capacele la roti de E34. Numai 3, ca al patrulea era altfel ... Credeam ca se potrivesc, dar am vazut ca NU SE POTRIVEAU . A trebuit sa le modific cu polizorul, cu flexul, cu ciocanul, cu coliere de unica folosinta. Nu arata prea bine, dar in orice caz arata mai bine decat cu gaurile alea acolo . Vezi poza .

Si... am mai constatat o chestie la masina asta si anume ca sta intr-o parte . sad.gif Sta lasata de stanga fata, din cauza asta imi atinge buza aripii la viraje, borduri. Problema nu e ca sta lasata, problema e ca NU STIU DIN CE CAUZA este masina intr-o parte. Posibil sa fie un arc inmuiat sau ... e posibil sa fie oala stramba ? Are cineva vreo idee sa imi zica de ce sta masina intr-o parte ?
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Apr 1 2009, 09:06 AM
Post #38


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





daca e oala stramba sta roata stramb.nu lasata...posibil sa ai o spira rupta.sau amortizorul praffff.....sau daca a afost schimbat mai demult sa nu fie unu de un fel si unu de alt fel...in rest aia cu arc inmuiat pe o parte e cam dubioasa...daca era pe ambele ziceam..oricum verifica


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uwe
post Apr 1 2009, 12:55 PM
Post #39


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 863
Joined: 2-November 05
From: bucuresti
Member No.: 84
Car: E30
Engine: M42 1,8 136CP



e posibil sa ai un arc rupt..
sau sa fie lipsa cauciucul de sta sub arc..(vezi ca acele cauciucuri sunt unele mai inalte unele mai joase)
sau....etc...
mai bine verifici
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Apr 13 2009, 08:01 PM
Post #40


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Am verificat pe o singura parte (stanga), adica nu am facut nimic. Dar am constatat ca amortizorul este terminat pe partea de compresie; daca il ridic cu mana se comprima singur datorita gravitatiei . sad.gif Noroc ca am arcurile destul de moi si inca mai "lanseaza" ca lumea. Partea proasta e ca am montat gresit amortizorul pe flansa (asa cred), deorece acum cand ma apas pe masina apare un cloncanit. Nu ma enerveaza atat de tare cloncanitul cat ma enerveaza faptul ca nu stiu de unde provine; o sa ma uit zilele astea pe acolo poate remediez problema.
Macar am schimbat burduful de la amortizor cu unul mai bun, ca al meu era praf.

In alta ordine de idei, in curand o sa deschid un nou topic aici, pentru ca de ceva vreme BML-ul are un fratior.
O sa fac topic pentru noua achizitie dupa ce o sa o inmatriculez pe numele meu (si ii fac ITP-ul).

Ideea e ca am mai luat una sa o fac pentru drift/racing/rally/cerce/burn si cu BML-ul sa merg ceva mai moale si incet-incet sa o aduc la stadiul de "tzipla".
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th July 2025 - 10:35 PM