![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 84 Joined: 18-June 10 Member No.: 3,427 Car: e46 330i Engine: m54 ![]() |
ce amortizoare contine eibach sportline?eu poate imi voi pune de la eibach barele alea antiruliu.
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
bilstein b6 parca,sau cum se numesc alea mai sport.
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Kitul nu contine amortizoare, doar arcurile sunt. Am facut toate modificarile mentionate anterior, optand pentru amortizoare MTech - iar in combinatie cu arcurile fac o treaba foarte buna, mult mai confortabila suspensia, iar masina nu mai are lookul ala raked pe care il dadeau Koni-urile (de fapt arcurile erau facute de H&R pentru Koni). Comparatie H&R vs Eibach punte spate: ![]() Am pus si franele de 330 (PowerDiscuri cu placute EBC Yellowstuff + lichid ATE SuperBlue Racing), cu care am avut o aventura neplacuta pana azi dimineata: imediat dupa montare s-a modificat cursa pedalei, in sensul ca nu mai tinea decat foarte jos, abia la a doua apasare se intarea. Am aerisit de vreo doua ori, am verificat eventuale scurgeri, nimic. Se simtea ca si cand ar exista inca aer in instalatie, practic apasam pedala si facea aproape toata cursa fara ca masina sa franeze (desi auzeam momentul in care placutele prindeau discul)... Singura varianta la care ma mai gandisem si care ramasese pe lista ar fi fost ca master cylinder sa nu faca fata suprafetei noilor pistonase, in sensul in care mi-ar trebui unul mai mare care sa aiba un debit corespunzator... cel putin asta zicea mecanicul, pe net am gasit pareri asemanatoare... dar nu pentru BMW. Si nici eu nu eram de acord cu presupunerea asta pentru ca BMW are un kit Performance de frane pentru E46 (kit cu etrieri mult mai mari decat cei de 330) care nu vine la pachet cu alte modificari in sistemul de franare, asa ca nu prea inclinam catre varianta asta. O alta varianta ar fi fost ca placutele sa nu fi fost inca rodate, desi facusem cateva sute de km bune, stratul de bed-in de la suprafata disparuse.... nu parea ca asta ar fi fost o posibila cauza. Am facut vreo 600 km in weekend, cu aceleasi simptome, pedala moale si frana care tine abia la a doua pedala... pana azi dimineata cand surpriza - totul a revenit la normal, pedala tare si frana care te arunca in cap la simpla apasare ![]() Ca atare, tind sa cred ca inca nu fusesera rodate destul... ![]() Oricum, astea sunt mult-mult mai agresive, cu un coeficient de frecare de 0,65 (cel mai mare pe care l-am putut gasi), musca serios din discuri, se incalzesc ca naiba, dar te si dau cu dinti de volan la nevoie ![]() Ah, si am fost cu masina si la dermatolog ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
PS: Vibratia la franare se pare ca era de la discurile vechi, probabil se ovalizasera.
Iar legat de problema cu disparitia lichidului de frana, am schimbat cilindrul receptor de pe cutie, l-am desfacut si era umed asa ca n-am mai stat la discutii si am luat altul nou, desi nici ala nu aveam mai mult de 1 an de cand il schimbasem. Era un SACHS, in viata mea nu mai cumpar elemente de ambreiaj de la ei, am luat un FTE care echipeaza modelele noi de BMW-uri. |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 84 Joined: 18-June 10 Member No.: 3,427 Car: e46 330i Engine: m54 ![]() |
eu am fost tentat de kw street comfort insa am citit pe net ca s-ar lasa arcurile pe spate dupa un anumit timp si m-am lasat pagubas.la ce pret mare au ma asteptam sa fie foarte bune.
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Parca esti cu 68-urile acum?poate ne vedem saptamanile astea sa iti iau o rotile fata ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Da, am 68urile. Ti le īmprumut, doar sa nu-mi dai ceva mai mic de 17 ca nu-mi intra
![]() In alta ordine de idei, a revenit pedala moale la cateva zile dupa ce se "rezolvase" singura. Ma scoate din sărite rau de tot, pentru ca nu-mi explic de la ce poate sa fie. Din ce am analizat pana acum, se intampla urmatoarele chestii: - placuta exterioară de pe partea soferului nu calcă decat pe jumatatea de disc dinspre centru (butuc) - etrierul respectiv are/avea un mic joc transversal fata de disc, spre deosebire de cel de pe partea opusă - jocul a īncetat odata cu arcuirea mai puternica a clemei de fixare ( cel putin la mana nu se mai simte, nu stiu cum s-o manifesta sub presiune la frānare ) - Nu se pune problema suruburilor nestranse Ce am facut: - dat jos toate placutele fata si inversat stanga cu dreapta - in timpul procesului am observat ca plăcută interioară de pe partea cu probleme, care vine prinsă pe pistonas, avea clemele mai expandate/tensionate decat cealalta, fapt ce o făcea să nu stea lipită de buză pistonasului, ci se īmpingea singura in afara, ca sa Zic asa... - am strāns clemele sa intre usor si sa stea perfect lipită de piston - am luat un pic la pilă buzele ambelor pistoane intrucat observasem ca mai ales pe ppartea soferului nu toata suprafata făcea contact cu plăcută (hmm) - impins la maxim in afara de cateva ori pistonasele sa se deblocheze, daca era cazul... Nici vorba, se miscau bine... - scos discurile si analizat spatele lor, acolo placutele calcă bine.. - idem si pt modul de prindere de butuc al discurilor.. fara probleme, altfel oricum imi vibrau, dar am zis sa ma asigur.... Dupa toate astea, pot spune ca acum pedala prinde sus si tare, insa mai am momente cand mi se pare ca iar n-are forta si prinde pe la jumătate.. dar nu sunt foarte sigur... Am facut si ceva km, dar la drum īntins si fara prea multe franari ca sa vad daca calcă bine pe discuri acum. Eu sper sa fi fost de vina clemele apela care īmpingeau plăcută contra etrierului, catre disc, necesitānd o cursa mai mare a pedalei - o data sa lipească plăcută de etrier si a doua oara sa franceze efectiv... O alta cauza ar putea fi faptul ca mi-ar trebui un master cylinder de 330, pentru ca asta de acum e prea mic pentru a face fata volumului de lichid necesar odata cu marirea diametrului pistoanelor... Daaaaar, nu am intalnit cazuri de upgrade la frane de 330 si īnlocuire de mc... Functioneaza bine si cel de la motorizarile inferioare. Am scris un roman ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Tot 68-uri am si eu
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Surpriza mea de dimineata:
![]() Surpriza dobitocului: si-a lasat amprentele peste tot si zona e supravegheata video. |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
mda ce sa zic deja ma gandesc cu groaza ca s-ar putea sa las compactul pe strada. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Sper sa fi rezolvat problema cu pedala, de la momentul modificărilor mentionate mai sus n-a mai facut. Presupun ca era de la clipsurile care īmpingeau placuta in afara pistonasului...
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 84 Joined: 18-June 10 Member No.: 3,427 Car: e46 330i Engine: m54 ![]() |
am fost si mi=am schimbat lichidul de frana si am fost anuntat daca vreau sa imi schimb airbagul pt pasager.voi l-ati schimbat?
|
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
PS: Vibratia la franare se pare ca era de la discurile vechi, probabil se ovalizasera. Iar legat de problema cu disparitia lichidului de frana, am schimbat cilindrul receptor de pe cutie, l-am desfacut si era umed asa ca n-am mai stat la discutii si am luat altul nou, desi nici ala nu aveam mai mult de 1 an de cand il schimbasem. Era un SACHS, in viata mea nu mai cumpar elemente de ambreiaj de la ei, am luat un FTE care echipeaza modelele noi de BMW-uri. eu credeam ca FTE e mai no-name asa, mai de duzina ![]() ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Si al meu a venit in cutie TRW. E OK pana acum, stiam ca e facut chiar la mama lor, acolo ![]() http://www.fte.de/index.html |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
O problema mai veche pe care am tot amanat s-o rezolv: daca o alergam sau mergeam perioade indelungate pe autostrada (peste limita legala, recunosc
![]() Uleiul scurs ajunsese pana la cutie... ![]() O schimb saptamana viitoare, la revizie. ![]() De asemenea, cred ca s-a infiltrat ulei si la senzorul de la volanta, din an in Pasti decide sa nu invarta, dar la a doua cheie o ia fara probleme: ![]() Investigam, vedem, curatam.... |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
clasic M54,bine si la M42 am avut aceasi problema.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 84 Joined: 18-June 10 Member No.: 3,427 Car: e46 330i Engine: m54 ![]() |
cred ca ar trebui sa schimb si eu garnitura la vara.sper sa reusesc sa o schimb singur.
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
N-am mai trecut de mult pe aici..... Am inlocuit garnitura si am facut revizia. Cu ulei Motul, ca m-a māncat undeva si am zis sa vad ce-i poate pielea. Rezultat: dupa 1000km de la revizie, nivelul a coborat la jumatate pe joja.... Pai pana in februarie mai fac revizia o data in ritmul asta. Inteleg, mănāncă ulei, dar LM-ul il simteam cum scade abia dupa 5000km, nu dupa primul drum la supermarket, ca sa zic asa. ![]() |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ce Motul ai pus?LL04 sau 5W40 X cees
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Unii zic Mo®tul.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 11:36 AM |