Si a mea...., E46 320i |
Si a mea...., E46 320i |
Apr 28 2013, 08:50 PM
Post
#101
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Daca se aude cand faci brusc stg-dr si e oarecum 'lung' zgomotul - nu stiu cum sa-i zic altfel - sunt bucsele antiruliu si la mine la E46 erau duse si n-am stiut pana n-am facut slalom la 40/h printre gropi (care erau de fapt cocoase de camila, da' sa zicem ca erau gropi si n-aveam chef sa trec peste ele ) mi-au aratat baietii de la service, daca o ridici pe elevator imediat iti dai seama.
This post has been edited by xox: Apr 28 2013, 08:51 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Apr 28 2013, 10:59 PM
Post
#102
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 |
Se aude doar cand flexeaza caroseria si la viteze mici (a-ntaia), gen strada denivelata cu cocoase de camila cum zici tu.
PS: Ia uitati ce "prostie" am descoperit in seara asta: 33117512980 |
|
|
Apr 28 2013, 11:39 PM
Post
#103
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=728629 Asta? Ca nu pricep ce-i codul... PS: incep sa cred ca-i mai bine gandit un e36 decat e46, m-a surprins cazanul azi. De fapt ieri, ca-i luni deja. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Apr 29 2013, 06:53 AM
Post
#104
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
Se aude doar cand flexeaza caroseria si la viteze mici (a-ntaia), gen strada denivelata cu cocoase de camila cum zici tu. PS: Ia uitati ce "prostie" am descoperit in seara asta: 33117512980 stiam dar e absolut inutila in regim de strada,totusi daca vrei sa faci cazanu de curse... circuite ne mai trebuie -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Apr 29 2013, 09:29 AM
Post
#105
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 |
Da, e un capac de diferential cu aripioare de racire... se potrivea si ala de la Z4, dar apoi s-au gandit baietii si au scos si o versiune dedicata pentru E46.
http://www.ecstuning.com/ES2095895/ XOX, ce surpriza ti-a facut cazanu' azi ? This post has been edited by BBo: Apr 29 2013, 09:30 AM |
|
|
Apr 29 2013, 09:56 AM
Post
#106
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Ieri, bre. Avem niste serpentine aici catre "releu" (Bucium) - pe un deal. Am urcat doar cu a 3a, in ture mari, extraordinar cum s-a tinut pe strada. Cand am cumparat E46le era tot intr-o duminica din asta calduroasa, de primavara. Si-am facut atunci acelasi traseu dar abia se chinuia M43-ul la deal, iar in curbe nu s-a tinut asa bine. Stiu ca de vina erau amortizoarele si cel mai probabil vreo 2 bucse (ulterior i-am schimbat toate 4 flanse de la amortizoare), deci n-aveam sa am aceeasi senzatie. Pur si simplu, ieri, mi s-a parut mai "inchegat" e36-le, in concluzie, in 2009, am cumparat un E46 care nu era chiar cum trebuia sa fie. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Apr 29 2013, 11:29 AM
Post
#107
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 |
Au mai asfaltat pe acolo, ca era sa raman suspendat acu vreo doi ani...
|
|
|
Apr 30 2013, 08:31 AM
Post
#108
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
N-au asfaltat nimic eu parchez la satul ala de vacanta cand ma duc. A ta-i joasa tare, noi pe aici stam pe suspensii stock (e plin de gropi tot orasul si imprejurimile) si Iulian cred ca daca ar fi putut sa-si inalte si mai tare 4x4-le, nu l-ar mai fi vandut in veci
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Apr 30 2013, 12:43 PM
Post
#109
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 |
Mi-am luat teapa, ma chemase cineva sa imi arate Iasi-ul, alea-alea, dupa prima ora am parcat frumos masina la mall si am luat-o pe a ei ca nu se mai putea
PS: Am nevoie de un sfat - am doua tipuri de splittere: Clubsport CSL Cele Clubsport le-am avut montate anul trecut, as vrea sa le montez p-alea de CSL daaaar... cu posibilitatea de a le da jos iarna. Majoritatea le monteaza cu mastic/silicon si raman pe bara pe viata. Pentru ca sunt scurte jos si nu intra decat vreo doua degete sub bara, e dificil sa le prinzi cu suruburi. Plus de asta, trebuie sa stea si un pic presate pe bara... ceva idei despre cum ar putea fi prinse ? |
|
|
Apr 30 2013, 01:13 PM
Post
#110
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
nu ai alta alternativa sa le montezi decat cu silicon pt parbrize (sa poata sta acolo si la 200 si de mana hotilor) eu am luat in calcul (la masina mea) sa-mi fac bara de iarna ( ) , serios vorbesc, adica sa-mi cumpar o bara normala pe care sa o montez pe timp de iarna. acum nu mai e nevoie ca am luat bara cu tot cu masina (nissan-ul ), cu BMW nu mai circul deloc iarna (nici asigurare nu-i mai fac) mai gandeste-te la alternativa cu schimbatul barii, una normala pt iarna care sa o achizitionezi pana la venirea anotimpului rece -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Apr 30 2013, 01:38 PM
Post
#111
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
si ce ziceai ca faci cu alea de clubsport?
teoretic poti sa fabrici ceva gen bride sau sa dai niste gauri pe acolo,stiu ca am gasit odata un link cu o schema de genu asta,caut si revin -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Apr 30 2013, 02:05 PM
Post
#112
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=850330
odata http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=353404 doua ori This post has been edited by alex230ro: Apr 30 2013, 02:10 PM -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Apr 30 2013, 02:29 PM
Post
#113
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 |
Nici chef de gaurit bara nu am, la clubsporturi se potrivesc la fix cu gaurile de jos din bara, sunt facute cu cap.
Iar faza cu bara de schimb... hmm, tre' sa ma mai gandesc. |
|
|
Apr 30 2013, 03:18 PM
Post
#114
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 |
Alex, nu ti se potrivesc splitterele, merg doar pe MTech2. |
|
|
Apr 30 2013, 03:54 PM
Post
#115
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
am vazut,ca de obicei ce am e "special"
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Apr 30 2013, 06:53 PM
Post
#116
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 |
O sa studiez problema in minivacanta asta.
|
|
|
Apr 30 2013, 08:10 PM
Post
#117
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
crede-ma ca eu m-am gandit in fel si chip, posibilitate sa pun buza fara silicon era imposibil (ca si in cazul tau dealtfel) iar sa o scot e ca si cum as vrea sa o arunc. cea mai ieftina varianta (in cazul meu) era sa iau o coaja de bara sa o pun pe timp de iarna ( m-am interesat si gaseam in jur de 100E bara normala de facelift, nu ma interesa culoarea, ii dadeam eu un spray inchis). nici nu cred ca as fi scapat cu buza intreaga daca incercam macar sa merg 100m in zapada (inghetata).
daca te gandesti la (gasesti ) o varianta sa montezi spliterele fara silicon, sa iei in calcul si faptul ca le poti atinge fara sa vrei la o coborare/urcare (patesc fregvent, am 10cm garda acolo) si e posibil sa le pierzi. bafta! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
May 1 2013, 10:21 PM
Post
#118
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 |
Da, cred ca asta ar fi singura solutie rezonabila. In alta ordine de idei, sunt rupt de oboseala la ora asta, am tras de scaune si banchete toata ziua, momentan sunt pe diclofenac. Detalii maine |
|
|
May 2 2013, 06:42 AM
Post
#119
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
alt interior sau navigatie?
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
May 2 2013, 08:04 AM
Post
#120
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 |
De etapa cu navigatia am trecut deja
Am gasit unul care indeplinea toate cerintele (sport, alcantara, bancheta rabatabila, incalzit si cu suport lombar). Multe chestii migaloase, de la curatat pe indelete pana la refacut retrofitul pentru stingatorul de sub scaunul soferului. Cu ocazia asta am tratat si problema panourilor de usi zgomotoase (sper), cu niste silicon pe cleme si o garnitura home made din piele sintetica. Azi iar e o zi plina, incep prin a ma duce la frizer |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th June 2024 - 08:48 PM |