![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
@1. cred ca pentru asta este. dar am vazut eu la a car is reborn parca nu mai tin minte, cum punea pastilile alea si am sa ma uit si eu sa vad din ce sunt facute, adica ma uit pe seriile alea de filme ca trebuie sa zica ceva de ele.
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
si eu am schimbat una cand am facut motorul, parca din aluminiu sunt
daca le schimbi sa pui ceva pasta de etansare, preventiv, sa nu ai probleme -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
eu cand am luat motorul care il am acum la pistonul dinspre cabina era bagat ca un dop de aluminiu (probabil ca fostul proprietar lasase apa iarna in motor) si la o depasire si vro 7000 ture a sarit am facut comanda la augsburg (nu are nimeni in tara pe stoc asa ceva) si au venit in vreo 5 zile. vreo 125.000 lei vechi bucata .....am luat 2 preventiv. din ce le-am vazut eu zic ca e cam tabla ordinara dar mai groasa. jaffar daca te arde sa il schimbi pe al tau, ti-l dau pe al meu cu conditia sa mai cumperi tu unu .....sa fie in club. -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
daca are rampa dureaza fix 20 de minute sa il schimbe (din cauza locului incomod ca se loveste de galeria de evacuare cu ciocanetele).
grija mare sa cureti cu smirghel cand il pui, sa dai cu ceva pasta de etansare cum a zis io's si sa il bata cu o tubulara de 22 sa fie sigur ca intra pependicular pe bloc, ca daca il baga stramb te caci pe el -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
QUOTE evident, s-a gaurit o pastila de la bloc. si nu se putea gauri alta decit cea care e imposibil de schimat, pe cilindrul 6, sub admisie. sub demaror. sub fire si furtune.
acu am vazut ce ai scris in topicul celalat. eu stiu ca pe partea cu evacuarea nu e nici un demaror sau alte fire. la mine electromotorul e pe stanga :retard: -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 165 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 48 ![]() |
acu m-am uitat la motorul de pe balcon si am vazut ca are pastile pe ambele parti :eek: -------------------- BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!! |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
mda, eu fac parte din acei "soferi destepti" care lasa apa chioara in motor pe -25 grade :cool: acum curge apa pe undeva prin bloc, pe partea cu evacuarea. nici un dop nu a sarit, dar nu-mi dau seama daca curge pe langa dop sau s-a crapat blocul. m-am gandit ca daca s-ar fi crapat blocul (Doamne fereste!) fiind casant, s-ar fi crapat si pe interior, dar motorul merge ca inainte... o sa dau galeria jos sa vad exact ce si cum, dar cand s-o mai incalzi afara. pana atunci as vrea sa stiu daca ma apuc sa caut bloc sau nu :dis:
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (jaffar) daca ai dopuri, n-are cum sa se crape blocul. am mai vazut prin anunturi "motor bmw, bloc crapat de la inghet". mie mi se pare imposibil.
ba sa nu ti se mai para.. este posibil... eu am vazut :nod: -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
deci....:
pe o parte au sarit un dop si nu s-a crapat dar pe partea cealalta nu a sarit nici un dop.. deci.. a crapat nu stiu ce explicatie sa-ti dau ma gandeam sa le facem o intrebare astora la BMW AG ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
degeaba ii intrebi ca or sa-ti spuna sa iei un debitmetru de la un prieten si sa-l probezi ![]() no pe bune... crapa -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
poate si din cauza radiatorului spart, a mai curs apa si din bloc si in felul asta a avut loc apa/ghetza sa se dilate fara sa sparga blocul
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (jaffar) si care ar fi explicatia ?
Cred ca eroarea consta in a considera gheata drept fluid. Daca vorbim de un fluid (apa, sau lichidul de frana, etc.), da, este normal, presiunea se transmite in intreaga masa, iar din recipientul care il contine va "ceda" componenta cea mai slaba (in cazul nostru, dopurile din bloc). Numai ca gheata este, practic, un model fizic la limita dintre solide si fluide. Depinde in ce parte a blocului incepe procesul de inghetare, cum incepe si daca nu cumva sunt mai multe zone de incepere a inghetului. Daca se nimereste ca sa fie pe aproape de un "dop" din bloc, sunt sanse bune ca dopul sa fie impins in afara. Dar sunt multe cazuri in care asta nu se intampla. Exemplu similar: de ce se formeaza dopuri de gheata intr-un furtun care inca are multa apa in si a fost uitat afara in ger? Furtunul este deschis la ambele capete, dar totusi este posibil sa inghete pe alocuri si sa formeze dopuri care il crapa. Eu am avut mereu o banuiala ca acele dopuri din bloc au rol dublu: pe langa cel cunoscut (reducerea sanselor de a se sparge blocul cand ingheata lichidul de racire in el), cred ca acele gauri sunt folosite in procesul de turnare / masinare a blocului - in special la blocurile cu cilindri turnati. E doar o banuiala... |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
un caz fericit, nu s-a spart
![]() curge pe langa un dop... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 05:26 AM |