IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Tremura la franare
TiL
post Nov 1 2008, 12:40 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Franele mele imi dau fiori de ceva vreme, dar nici nu le-am acordat timp suficient.
Daca franez la peste 100km/h tremura de zici ca se rupe masina. Inainte nu se simtea la viteze mai mici, sau se simtea f putin. Acum e sesizabil si la 10-20km/h.

Am schimbat discurile, am pus altele care erau mai uzate, dar rectificate. O vreme a fost un pic mai bine dar a inceput sa faca din ce in ce mai rau.

Deci pot sa cumpar cu incredere discuri noi?

Placutele sunt TRW in stare buna (maxim 50% uzura).
Ma gandesc ca ar mai putea curge lichid de frana pe disc, am racordurile cam imbatranite ... ati mai intalnit asa ceva? Poate sa franeze inegal din cauza asta?
Trebuie sa gasesc timp ca sa studiez masina pe dedesubt.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 1 2008, 01:26 AM
Post #2


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



...bine ca ai schimbat niste discuri praf cu alte discuri praf. Ia si tu discuri noi direct si scuteste-te de alte dureri de cap. Si ia si placute noi.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post Nov 1 2008, 01:30 AM
Post #3


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP





Til, vezi bara de conexiune. La mine exact aceeasi problema, si nu era de la discuri. Acum, totusi discuri noi, dar si cele vechi sunt ok.
Dar problema e de la bara de conexiune.


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Nov 1 2008, 07:31 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



Poti sa i-ei cu incredere discuri si placute noi, ca tremuratul va disparea instant. smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 1 2008, 10:03 AM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (reactor_share @ Nov 1 2008, 01:30 AM) *
Til, vezi bara de conexiune. La mine exact aceeasi problema, si nu era de la discuri. Acum, totusi discuri noi, dar si cele vechi sunt ok.
Dar problema e de la bara de conexiune.


Putin probabil, pentru ca simt franare "in suturi" chiar si la 10-20km/h.
Asa ca urmeaza discuri noi.

Din ce am vazut bara de conexiune nu are joc, dar am joc in caseta.

Multumesc pentru raspunsuri tuturor wink.gif


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 2 2008, 11:14 AM
Post #6


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,527
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (TiL @ Nov 1 2008, 10:03 AM) *
Putin probabil, pentru ca simt franare "in suturi" chiar si la 10-20km/h.
Asa ca urmeaza discuri noi.

Din ce am vazut bara de conexiune nu are joc, dar am joc in caseta.

Multumesc pentru raspunsuri tuturor wink.gif

Jocuri la directie poate amplifica tremurat. Ce fel de etriere are masina ta? daca sunt cu 1 pistonas, poate mechanism de centrare de la etrier e blocat. Daca mai e si disc mai putin decat perfect drept franeaza in suturi.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 2 2008, 12:08 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



La ce te referi cand zici mecanismul de centrare etrier?

Etrierii sunt si ei suspecti, pentru ca nu stau fix in suportul lor... am mai scris pe undeva, culisantele trebuie sa intre in chestiile alea de cauciuc (chestii care se gasesc noi). Dar in astea de cauciuc trebuie sa fie un fel de bucsi, ca niste foi de teflon. Ei, alea nu le gasesc de cumparat, n-au partnumber si nu vin in setul de reparatie de la ATE sad.gif



--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 2 2008, 12:20 PM
Post #8


zijdelings ge´nteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,527
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (TiL @ Nov 2 2008, 12:08 PM) *
La ce te referi cand zici mecanismul de centrare etrier?

Etrierii sunt si ei suspecti, pentru ca nu stau fix in suportul lor... am mai scris pe undeva, culisantele trebuie sa intre in chestiile alea de cauciuc (chestii care se gasesc noi). Dar in astea de cauciuc trebuie sa fie un fel de bucsi, ca niste foi de teflon. Ei, alea nu le gasesc de cumparat, n-au partnumber si nu vin in setul de reparatie de la ATE sad.gif

De culisante banuiesc, nu stiu cum sa zice. Adica pistonas apasa pe o placuta, iar ca sa se franeaza si cu celalt placuta, care nu are pistonas, etrier este permis sa se misce pe tijele. M-am uitat pe realoem, cred ca ar fi piesea 8 etc. din desenul:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=34&fg=05
Cad ca sunt niste repair kits, chiar nu e cea ce iti trebuie acolo?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 2 2008, 12:39 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Da, exista repair kit cu piesa 12+14. Dar in piesa 14 trebuie sa mai fie teflonul ala. Teflon care apare intamplator chiar si intr-un desen din ghidul de instalare al kitului. Dar nu exista nicaieri. Si nu scrie nicaieri nimic despre el.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 19 2008, 12:21 AM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Se pare ca schimbarea discurilor a rezolvat problema.
Nu-mi mai e frica sa apas frana thumbup.gif


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
turner
post Nov 19 2008, 07:36 PM
Post #11


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 58
Joined: 8-February 08
Member No.: 1,464
Car: E34
Engine: M50 2,5 192CP



Ai pus si placute noi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 19 2008, 09:33 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Am uitat sa precizez: Nu to_pick_ones_nose2.gif

Aveam TRW-uri "noi". Adica de doi ani si vreo 50.000km. Dar sunt uzate mai putin de jumatate, ca nu prea folosesc frana de fel cu atat mai putin cand facea figuri.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 4 2008, 11:39 AM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Dupa o proba de drum lung, mi-e clar: discurile erau de vina.
M-am si uitat la cele vechi, unul parea ok, iar altul fusese cam... calit.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 6 2013, 03:11 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,842
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Si iata ca se manifesta exact la fel din nou sad.gif
Discurile au uzura minima, placutele sunt aceleasi TRW-uri, cu vreo 100.000 km la bord.

Dar mi-am facut-o cu mana mea, la schimbarea rulmentului am scapat degetele unsuroase pe disc si nu l-am curatat. A urmat ce-a urmat.... tremura in draci si nu mai am ce-i face. Am tras frane serioase lungi, de la viteze mari, fara sa ma opresc pe loc, degeaba.
Invatatura de minte, sa curat discurile cand mai intervin pe acolo.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th November 2018 - 12:43 AM