IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

52 Pages V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Reply to this topicStart new topic
> un rechin la malul dunarii, e28 528i
elvislorin
post Oct 22 2011, 07:42 PM
Post #501


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



montat fulii, intinzator curea, alternator, elice ventilator si vascocuplaj, radiator racire, vas expansiune si servodirectie...maine sper sa montez evacuarea biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Oct 24 2011, 11:08 AM
Post #502


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



ultima achizitie pt rechin...de pus in parbriz...poate asa nu o sa ma mai intrebe toti de urs laugh.gif
Attached Image


si poze cu realizarile de pana acum rolleyes.gif
Attached Image

Attached Image


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 24 2011, 11:32 AM
Post #503


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Cat spatiu a ramas in fata! O sa-ti trebuie o chestie din aia de plastic la radiator cred, sa trage elice aer bine.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Oct 24 2011, 11:43 AM
Post #504


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



buna idee...sa vad de unde pot sa fac rost


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Oct 27 2011, 07:39 PM
Post #505


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



QUOTE (bartro @ Oct 24 2011, 12:32 PM) *
Cat spatiu a ramas in fata! O sa-ti trebuie o chestie din aia de plastic la radiator cred, sa trage elice aer bine.


am gasit chestia aia...avand in vedere ca folosesc tot radiatorul de 2.8 si ca ventilatorul are cam acelasi diametru o sa folosesc chestiile de la 2.8 laugh.gif laugh.gif laugh.gif . ideea e sa fac cat mai putine modificari si pana acum in afara de suporti nu am facut modificari


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Oct 29 2011, 01:25 AM
Post #506


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





incep si modificarile...dar urmaresc sa le fac pe motorul de 2.5 pt ca daca vreodata am nevoie sa pun usor si rapid 2.8ul inapoi
saptamana asta am muncit zilnic la rechin....am scos instalatia electrica si am curatat-o, furtunule de apa si de vacuum la fel. am montat aproape toata instalatia electrica a motorului si il astept pe chychy de dimineata sa o mufeze si apoi sa punem galeria, antigel, ulei si benzina.
ce am constatat pana acum (si bine zicea un englezoi ca montatul motorului si facutul suportilor sunt cam 20% din bataia de cap)
1. modificare la traseul de evacuare...motorul sta un pic mai jos decat m30 si galeriile de evacuare se apropie cam mult de punte una din tevile de evacuare loveste in bratul din spate...am si o solutie sa dai bucata respectiva si apoi sa o rasucesc in alta pozitie si sa o sudez la loc (e la cativa cm de locul unde se prinde in galeria de evacuare si e un pic cotita)...tevile astea intra apoi in catalizator (am dubii daca sa il pastrez sau nu...ma si incurca un pic pt ca loveste in podea) si apoi se continua fara mari batai de cap pana in spate...o sa sudez de ele toba intermediara de e28 (e aproape identica cu cea de pe m50) si apoi finala de la magnaflow cool.gif. ca sa rezolv problema caldurii degajate de galeriile de evacuare, care mi se par cam apropiat de puntea fata, cred ca o sa apelez la solutia data de un prieten: exista o banda pe care o pot aplica pe galerii si le izoleaza...nu mai degaja atata caldura in exterior si cica contribuie si la o evacuare mai rapida a gazelor...un pic de tuning laugh.gif
2. sistemul de racire...am ales sa pastrez radiatorul de pe m30 tot in ideea de a pastra cat mai multe piese de pe rechin intacte si la locul lor....o sa mut vasul de expansiune pe partea opusa si o sa prelungesc furtunul de apa, cel care la m50 intra in vasul de expansiune, pana la vas (cam 1.5 m de furtun de 1 tzol si 2 racorduri)...apoi de la vas inapoi la radiatorul cu furtunul cel mic (cam 2m)...vasul de expansiune e prins, in partea de sus, pe contraaripa dreapta intr-un suport al masinii (nu mai tin minte ce venea pe el) iar pe partea de jos trebuie sa dau o gaura in contraaripa si sa ii fac prinderea de sub el.
3. carcasa de la filtrul de aer e prea mare (cea de e34 m50) si nu se poate monta...loveste in baterie, sau in capota...o solutie ar fi sa mut bateria in portbagaj dar e cam mare bataia de cap...o sa incerc cu una de 36 m50 care e mai mica pt ca spatiul de la compartimentul motor e mai mic ca la e34...alta buba constatata abia acum...in carcasa vine montat un termostat care deschide circuitul de apa pt clapeta de acceleratie...la mine e rupt asa ca temporar o sa trag furtunul din clapeta direct in bloc...am vazut pe net ca multi au pus filtru conic si au rezolvat problema carcasei...insa in cazul asta elimin complet termostatul din carcasa si am citit pe un forum ca in cazul asta e posibil sa dea rateuri si sa mearga prost motorul...colegul meu sorin a patit faza asta...
4. alternatorul ar trebui sa aiba si el aerisire...deocamdata nu am nici o solutie pt problema...ramane sa studiez problema dupa ce montez galeria de admisie si gasesc o solutie si pt filtrul de aer
5. cablul de e28 de la acceleratie merge pus la clapeta de m50 dar mi se pare ca e cam lung...ramane de rezolvat dupa ce pun galeria ca sa vad exact ce si cum
6. suportul metalic de pe contraaripa stanga trebuie taiat...cel putin partea pe care se prindea vasul de expansiune...furtunul de la debitmetrul la clapeta de acceleratie nu se poate pozitiona corect din cauza lui...ma gandesc sa incerc si cu unul de e36 tot in ideea ca fiind o masina cu spatiu mai mic la compartimentul motor atunci si furtunul e scurt si poate merge la mine fara sa mai tai.
7. nu cred sa fie probleme la alimentarea cu benzina dar o sa vad maine

cam atata pana acum
am scris toate astea in ideea de a va spune si voua ce am facut exact...poate e vreunul care vrea sa faca si sa aiba omul o idee despre ce il asteapta...pe forumurile straineze n-am gasit mare lucru despre modificarile facute...toti au zis ca revin cu info suplimentare dar n-au mai facut,-o altii au zis ca au trimis masina la un service si au platit pt modificare si nu stiu prea multe detalii....am dat un mail chiar si unui service care a facut suportii de motor ca sa imi dea si mie niste schite dar au zis ca a fost lucrare custom si nu au pastrat schitele
ps...si in ideea ca daca uit vreodata am de unde sa aflu ce am facut laugh.gif





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Oct 29 2011, 01:38 AM
Post #507


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



spor maxim


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Oct 30 2011, 10:09 AM
Post #508


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



am pornit batranul !!!!:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Oct 30 2011, 10:40 AM
Post #509


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Bravo!
Cu sau fara tobe? biggrin.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Oct 30 2011, 01:15 PM
Post #510


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





fara tobe si fara galerie de admisie...mai dureaza un pic pana le pun pe toate la cap pt ca mai trebuie facute mici modificari....de ex: am facut suportul de pe partea stanga mai mare si n-am dat gaura in el ca sa prind o tija care sustine galeria de admisie...luni sau marti o sa sudez un surub mic pe suport ca sa prind tija respectiva...mai trebuie sa fac rost si de o mufa la care sa leg sonda lambda samd


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Nov 2 2011, 10:41 AM
Post #511


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



batranul a mai primit niste bunatati cadou de la colegul chychy...azi ma apuc sa pun admisia si toate furtunele si apoi ramane sa vad ce fac cu esapamanetul


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Nov 3 2011, 01:00 AM
Post #512


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



cam bat pasul pe loc...galeria de admisie pe care o am e de fapt de 2.0...ma duc maine sa o schimb cu alta...instalatia electrica e cam scurta si nu prea imi ajung firele ca sa bag calculatorul in torpedou...am o mufa care nu ii gasesc rostul...banuiesc ca vine la actuatorul de la acceleratia electronica de e34, dar eu pe e28 nu am asa ceva...e o mufa cu 2 gauri pt pini...la esapament mai e de lucru....o sa trebuiasca sa pun o carcasa de f de aer de e36, dar asta pe saptamana viitoare samd...momentan sunt un pic demoralizat pt ca dau inainte cu pasi f mici...fac una si dau de alta sad.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 3 2011, 10:44 AM
Post #513


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



uite asa afli ce e de facut. data viitoare o sa-ti fie mult mai simplu laugh.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Nov 3 2011, 10:50 AM
Post #514


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





am gasit mufa fara rost...e de la senzorul de nivel al uleiului....instalatia o sa intre pana la urma dar intinsa la maxim...o sa o invelesc in ceva care sa o protejeze de caldura emisa de motor...trebuia sa ma fi apucat cand era cald si ziua lunga - vara - imi luam liber 1-2 saptamani si stateam numai pe masina pana o rezolvam...dar asta e viata...nu le poti poti face pe toate cum vrei


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Nov 3 2011, 06:14 PM
Post #515


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



si inca una problema...galeria de admisie e de 2.0...mama ei de treaba...sa vad cum reusesc sa o schimb


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Nov 4 2011, 06:16 PM
Post #516


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



rezolvat si cu galeria de admisie...i-am schimbat si garniturile...maine dupa-masa ma apuc sa le pun la cap pe toate...daca tine vremea cu mine si nu mai apare nimic neprevazut ar trebui sa il pot porni maine seara....fara esapament... laugh.gif ...saracii vecini, caini si pisici din zona laugh.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Nov 5 2011, 12:00 AM
Post #517


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



o sa ti arunce aia cu ghivece pe ea:PP


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Nov 5 2011, 04:52 AM
Post #518


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





they already did that...so...nu mai altceva in arsenal....vrum vrum vrum all the way tomorrow


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Nov 5 2011, 10:51 PM
Post #519


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



merge batranu'.. celb (15).gif celb (4).gif celb (15).gif celb (4).gif celb (15).gif celb (4).gif cha (2).gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Nov 6 2011, 12:02 AM
Post #520


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



merge rotund fara sa trepideze sau alte alea...mai mult nu pot sa imi dau seama pt ca nu am esapamentul facut...ramane pe luni-marti sa rezolv si buba asta...radiatorul de apa curge un pic...dar o sa ii dau un aditiv de etansare de la liqui moly si sper sa se rezolve...n-am putut nici sa il turez pt ca la 10 noaptea trezesc tot cartierul...i-am bagat apa, antigel si lichid de servodirectie...merge mult mai usor servodirectie fata de inainte, chiar daca am jante mai mari acum...17" fata de 16"....maine sper sa montam si timoneria ca sa il pot misca fara sa il mai imping...m-am saturat de atata impins smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Pages V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 02:17 PM