![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Si E28 si E12 au un farmec aparte. Sunt destul de rare si foarte frumoase .
Tu deja ai unul dintre aceste modele ( E12-le ) si iti cunoasti foarte bine masina : stii ce bube are, stii ce are bun pe ea etc.. Daca vinzi E12-le si iei E28 nu cred ca faci o treaba prea buna, pentru ca practic vinzi o "vechitura" si iei alta . -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Si E28 si E12 au un farmec aparte. Sunt destul de rare si foarte frumoase . Tu deja ai unul dintre aceste modele ( E12-le ) si iti cunoasti foarte bine masina : stii ce bube are, stii ce are bun pe ea etc.. Daca vinzi E12-le si iei E28 nu cred ca faci o treaba prea buna, pentru ca practic vinzi o "vechitura" si iei alta . nu chiar...e un pic mai diferit ia-o ca un facelift sau o modernizare a e12 eului ![]() sunt si alte motoare ...etc...injectii daca as vrea sa schimb genu de masina ....as lua un e34/.... @lucian - fata de ce ziceai de e34 cai plin , mai conteaza si cine le conduce si cum ![]() This post has been edited by ionusunt: Nov 7 2008, 10:15 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vad ca ai rechinii in suflet, dar totusi vrei sa schimbi masina... cu ceva bun de afara eventual. In cazul asta E34=0 , tine de rechinul tau cat poti, ca arata destul de bine. Sau schimba-l cu ceva care sa merite efortul schimbariil, dar tot rechin, E12, E28 Pe mine E34 ma atrage, intr-un fel e mai frumos decat rechinii, mai comfortabil, mai modern. Dar imi da o mica impresie de urs umflat si ursii nu ma pasioneaza, cu toate ca sunt supermasini. Concluzie: daca as avea 6-8000E pentru o masina, as cauta E34. Altfel ma chinui cu rechinul si oftez cand ma gandesc ca o sa trebuiasca sa ma despart de el. Si-i urasc/invidiez pe toti cei pe care-i plimb cu masina, e prea misto pe bancheta din spate. O singura data am luat loc acolo, ca nu mai eram in stare sa conduc pana la Bucuresti si-am bagat somn in spate. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE nu chiar...e un pic mai diferit Majoritatea lumii nici nu face diferenta intre E28 si E12 . -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
nu ma deranjeaza ca e 12 si e 28 sunt masini vechi. E 12 meu nu are ac si servodirectie si nici nu vreau sa ma apuc sa transplantez de la la alte masini. De aceea caut un e 28 un pic mai bine dotat. Are spiritul lui E 12 si un pic mai multa tehnica.
Nu vreau airbag, desi nu m-ar deranja-doar ac un abs acolo si servodirectie.Nu stiu de ce dar ma regasesc in masina asta si daca nu merg cu ea 2 -3 zile sufar. Mi-a intrat microbul in sange si cateodata mi-as dori sa privesc masina (BMW-ul) ca majoritatea oamenilor- un mijloc de transport cu care-ti faci treaba, cand imbatraneste o vinzi si treci la alta-nimic mai mult. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sa stii ca se observa tranzitia spre epoca de plastic, chiar si intre E12-E28. De exemplu luminile din bord, pentru frana de mana etc. E adevarat, parca bordul are o asezare mai urata la E12, dar materialele sunt misto. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Sa stii ca se observa tranzitia spre epoca de plastic, chiar si intre E12-E28. De exemplu luminile din bord, pentru frana de mana etc. E adevarat, parca bordul are o asezare mai urata la E12, dar materialele sunt misto. true! bordul e12 eului e mai auster asa...dar la materiale e de nota 10 ! eu l-am vazut pe al lui matei tot desfasurat in sufragerie....ce lemn ce ornamente ....zici ca esti in rolls ca si calitate ! insa plasticul de e28 e30 nu e asa de naspa cum e cel din zilele noastre ....stai foarte linistit ! !!! -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
servodirectie au toate E28-urile.....ABS si AC mai greu.....
a mea e cheala..... ![]() ABs parca gasesti doar pe 528/535?....sau gresesc? |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
servodirectie au toate E28-urile.....ABS si AC mai greu..... a mea e cheala..... ![]() ABs parca gasesti doar pe 528/535?....sau gresesc? i9ntr-adevar abs au dor varfurile de gama. ca o paranteza, un vecin mecanic care m-a ajutat sa schimb garniturile de la pompa de ambreiaj a fost surprins cand a vazut ca e 12-le din 81 are senzori la placutele de frana. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
s-a votat ( eu si gagica) pt. e 24. cand o sa fie momentul, prob. dupa criza si prob. din germania. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
cum e24?
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
poate e 34.
ca 6 din germania costa cat 5 e 34 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Asa da, best choice ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
am zis bine domnu' interceptor. e 24 ( 635csi sau 628csi) se gasesc in stare buna cu 3-4000 euro. ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
ramane cu nr. de germania.
asigurare, tot... |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
mai baieti, haide ti sa va explic eu.
n am avut nici o maisna pana la e12, de fapt um mercedes bot de cal p care nu l ma pornit niciodata ...si nush dc....desi s ar fi putut. dupa e 12 am mai avut un ford mondeo din 95, turnier 18 16v. acum are taicamiu e28 p care l conduc si eu pt ca are consum de bicicleta. e12 al meu e inca in lucru si nu dorm nopti in sir gandinud ma la el. fiecare masina are farmecul ei aparte. iar pentru mine un e12 e exagerat de frumos in comparatie cu un e28. e12 e genul de maisna in care poti vedea un batranel cu joben , sau un pustan nebun, fara bani si plin de vise ca noi. la e28 deja e masina care a icnercat sa evadeze din clasic, sa uite de forma retro a masinilor, deci ceva mai nou. asta nu inseamna ca atunci cand conduc e28 nu trag cu okiu la pietoni sa vad daca ma admira cineva, si asta din cauza ca sunt masini foarte rare, kiar daca unii nu l ar deosebi de un ursulet. totusi luciane, tu ai e12 care nu ne4cesita asa de multa munca precum al meu, nu ai de investit atat de mult in el. daca l ai vinde nu stiu daca ai lua mare branza p el, posibil chiar sa fie nevoie sa mai pui ceva marafeti ca sa ti iei un e28 acceptabil, in care sigur o sa fie nevoie sa mai investesti ceva. ia si pune mana si lucreaza la masina ta si ai sa vezi ca o sa devii foarte multumit de ea. si eu stramb din nas cand aud p unii ca le consuma masina nush cat, ca au mers nush cat cu un plin d benzina. eu stiu ca trebuie sa pun benzina si sa merg. poate ca tu nu ti ai dorit masina la fel d mult pe cat mi am dorit o eu, si din aceasta cauza vre i o schimbare. iar la mine daca va fi o schimbare va fi p langa, deci o alta masian care sa tina companie batranelului meu -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Corect, dar ati vazut ultima decizie? E24, nu E28.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
am vazut....dar cine stie.....poate se mai gandeste
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 02:57 AM |