![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Totul a inceput de cand am facut prostia de a face plinul, am pus mai multa benzina decat incape in rezervor . Dupa litrometru nu mai aveam nimic si am bagat 48 de litri . Benzina a inceput sa curga pe la pompa de benzina . Am mers de la benzinarie pana acasa cu dara dupa mine, acasa am scos pompa si am dat jos ~15 litri . Taica-miu a scos borna (+) de la baterie .
Stiam ca e posibil ca dupa ce pun borna si pornesc motorul sa nu tina relantiul o perioada. Intr-adevar dupa ce am pornit masina relantiul nu tinea si am tinut-o ~1 min din sprituri dupa care am oprit motorul . La urmatoarea pornire a facut la fel, dar relantiul a tinut la ~400 rpm . In sfarsit, am plecat cu gandul ca pe drum motorul isi va reveni . Am facut 120 de km dar motorul nu si-a revenit , adica uneori tinea relantiul la ~400 rpm, alteori se oprea . A doua zi de dimineata am pornit motorul si la fel, relantiul statea jos sau murea . Am scos borna, am asteptat 2 minute, dupa care am pornit. La fel. Astazi am scos mufa de la regulatorul de relanti si am incercat sa pornesc motorul. Nu a mai pornit. Am pus mufa la loc. Nu a pornit. Am scos si am pus borna la loc. Nu a pornit. Ce s-a intamplat ? Ce sa ii fac sa porneasca/sa mearga ? -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 12:28 PM |