IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> RECONDITIONARE e30
speed
post Jan 17 2006, 09:14 PM
Post #21


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 261
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 34



Nu stiu. Trebie masurat.


--------------------
BMW 320 i, 129hp, '88
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Jan 18 2006, 05:28 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Gata! Am adus motorul! L-am luat cu un RENAULT KANGOO si a intrat la fix. Cand l-am urcat am folosit o capra mare de 2,5 metri cu un scripete cu lant. Cand l-am dat jos au venit 8 oameni sa ma ajute si ne-am rupt spatele! E imens, cred ca are 3-400 kg cu tot cu cutie! Stie cineva mai exact cat? Am absolut tot la el: debitmetru, calculatoare, contact, chei, cardan, o cutie mare de TV plina cu instalatie electrica si cablaraie, abs, radiator ulei si multe altele! :nod:


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 18 2006, 05:32 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





acum ca l-ai luat ne zici cat a fost? biggrin.gif

o sa-ti zic eu cat cantareste motorul, dar mai pe seara cand ajung acasa..
oricum mai mult de 170-180kg sigur n-are..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Jan 18 2006, 05:57 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Pariu pe ce vrei ca are in jur de 300 kg poate si peste cu tot cu cutie! :nod: Nu intelegi ca ne-a rupt de maini si spate si eram 8 oameni cu chingi! S-a cocosat Renault-ul Kangoo! :unibrow:


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 18 2006, 06:04 PM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



un m20 are 120 si ceva de kg... cutia cateva zeci.. oricum impreuna au pana in 150-160..
eu pun pariu pe ce vrei cu tine ca n-are mai mult de 170-180 singur..

cand mi-am facut segmentare 4 insi am incercat sa-l scoatem de pe masina pe al meu si n-am putut..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Jan 18 2006, 06:12 PM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp





Sper sa fie asa cum spui tu! Asta inseamna ca mai trebuie sa trecem pe la sala! laugh.gif Oricum e foarte greu si abia l-am clintit din loc! :crybaby:


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 18 2006, 06:23 PM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



151 kg motorul. Asta o fi cu sau fara accesorii? Se mai adauga cutia, pompa servo, compresor AC etc


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jan 18 2006, 06:32 PM
Post #28


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Butcky, cati Km a mers motorul si exact ce model este? E varianta de 3.6l sau 3.8l?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Jan 18 2006, 06:50 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



M5 3800 cmc, 343 cp (340 pe unele site-uri), e din 1994 si are 200.000 km! Mi-a dat caietul de service de cand a fost cumparata din Germania! Si cheile originale (1 fara bec, una cu bec, una mica fara plastic si un card cu un cod pe el), dar a vrut sa pastreze de la masina cheia mica metalica si cardul ca amintire! A mai pastrat bordul si ceasurile de la bord (turometru, vitezometru, care era bestial)! smile.gif


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jan 18 2006, 09:18 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





QUOTE (florin83)
o sa-ti zic eu cat cantareste motorul, dar mai pe seara cand ajung acasa..
oricum mai mult de 170-180kg sigur n-are..



S38 - Straight 6 DOHC 24V Solid Lifter Valvetrain and Individual Throttle Bodies. 1988-1996. 151kg 332lbs
Used in E34 M5
3.6 (315bhp), 3.8 (340bhp)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jan 18 2006, 10:36 PM
Post #31


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (butcky)
M5 3800 cmc, 343 cp (340 pe unele site-uri), e din 1994 si are 200.000 km

Butcky, motorul S38 este, conceptual, excelent. Varianta pe care o ai tu (de 3.8l) are avantajul de a fi atat cea mai noua (deci si rafinata tehnic) cat si cea mai puternica. In acelasi timp, insa, are dezavantajul de a fi un pic mai fragila decat variantele anterioare, de 3.5 si 3.6 litri, deoarece BMW a impins practic la limita capabilitatile tehnice ale motorului S38.
Totodata, e bine sa ai in vedere faptul ca, pentru un S38, 200.000 Km reprezinta un rulaj mare, spre foarte mare. Daca proprietarul anterior l-a menajat, atunci ai pus mana pe un motor foarte bun. Daca insa l-a condus cu entuziasm, poate e o idee buna sa iei in calcul o revizie a motorului.

Este super ca ai caietul de service. Iti recomand sa il parcurgi cu atentie si sa detectezi istoricul reviziilor la motor, si ce anume s-a operat in aceste ocazii.
Motoarele S38 de 3.8l au deseori probleme cu cuzinetii de biela. Neschimbati la timp, pot afecta arborele cotit. De asemenea, verifica starea lantului de distributie, a ghidajelor si a intinzatorului acestuia. Cel mai bine, schimba-le. 200.000 Km nu este rezonabil pentru un lant de distributie in general, dar este cam mult pentru un lant de distributie de S38.

Imi imaginez ca investesti multi bani si mult efort in acest proiect. De aceea cred ca e bine sa evaluezi corect starea motorului si, daca este cazul, sa faci mici reparatii, inainte de a te baza pe el.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Jan 18 2006, 10:54 PM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Merci pentru sfaturi! :nod:
M-am gandit ca ar fi bine sa desfac motorul sa vad ce uzura are! Momentan vreau sa fac modificarile la masina ca sa pun acest motor (suporti, radiatoare, marit pasajul pt cutie etc). Dupa aceea o sa dau motorul jos si ma apuc sa-l fac: instalatia electrica, scos chiuloasa si multe altele la care nu ma pricep (noroc ca am gasit pe cineva care se pricepe super bine). Iti dai seama ca toate astea costa foarte mult si nu dispun de resursele financiare pentru a-l termina peste noapte, asa ca o sa dureze ceva... :crybaby:
Ma bucur ca am luat motorul cu toate componentele necesare functionarii, chiar si unele in plus (mai putin pompa de apa si sondele lambda).
Usor usor o sa fac tot ce e de facut! :nod:


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Jan 19 2006, 01:10 PM
Post #33


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Am facut poze la o mare parte din piesele care mi le-a dat!
Daca stie cineva, sa-mi spuna ce sunt, ca unele chiar nu stiu la ce folosesc! :crybaby:


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Jan 19 2006, 01:12 PM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp





si astea...


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Jan 19 2006, 01:15 PM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



si astea...


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Jan 19 2006, 01:45 PM
Post #36


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Pune si tu o lista cu cele pe care nu le-ai identificat (e suficient sa scrii numele fisierului, like: DSCF00xx.jpg).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Jan 19 2006, 01:47 PM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



vad ca am webasto! Pot sa-l pun pe urs? E toata instalatia, sau lipseste ceva? sad.gif


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Jan 19 2006, 04:56 PM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP





cu senzorul de airbag, nu ai ce face... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 19 2006, 06:48 PM
Post #39


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Daca-si pune volan cu airbag o sa aiba ce sa faca cu el. Da' din cate stiu nu-si pune. laugh.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Jan 19 2006, 08:36 PM
Post #40


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



vad ca ai radiator de AC , sigur nu incape pe urs..

100 de euro ar fi un pret bun sa il dai repede , iei 100 si pe compresor daca mai e pe motor biggrin.gif


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 12:22 PM