![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Deci barrriton are o problema dar cu greu a inceput sa o recunoasca. Alex, mergi inapoi la matrimoniale, n-am gresit locul, chiar e o problema tehnica
![]() Cum spuneam, la plecarea de pe loc, in momentele in care ambreiajul aluneca, pana cand se cupleaza (picior ridicat de pe ambreiaj) masina tremura si pleaca "in shuturi". Ai zice ca motorul da sa moara, dar nu e asa, pentru ca am reusit sa accelerez intr-a 4-a de la 1000 rpm fara ca motorul sa dea un rateu. Solutia provizorie este turarea motorului pe la 1500-2000 si clutch-dump ![]() Ce credeti ca are? Eu suspectez placa de presiune uzata inegal. Dar daca tot ar fi sa desfaca ambreiajul va trebui sa schimbe si discul, ajungand pana la urma sa ia tot kitul ![]() E posibil ca beleaua sa fie totusi in alta parte, nu la ambreiaj? (Intreb, sunt convins ca nu ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 04:51 AM |