![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 17 Joined: 23-August 08 From: craiova Member No.: 1,755 Car: e46 Engine: m47 2l 150cp ![]() |
salutari, reiau o intrebare pusa acum cateva luni de un alt membru ale carei raspunsuri nu m-au clarificat pe deplin. eu fac cu masina cam 3000km pe luna ,sunt foarte multumit de ea comparativ cu alte masini pe care le-am detinut, dar astazi un prieten de-al meu cu acelasi model a facut o tura si spune ca masina mea e mai puturoasa ca a lui... si ca e posibil sa am probleme cu debitmetrul.
inainte am avut un golf4 tdi 90cp care in timp devenise foarte lent in acceleratie (imi era teama sa depasesc si carutele ) la care debitmetrul a fost rezolvarea. acum nu am astfel de simptome dar ma gandesc ca motorul e mult mai puternic ca la golf si ca inca ofera o putere rezonabila. acum o sapt am mers cu 230km/h (pe indicator) , mereu ii testez vit max + drumurile pe care merg eu imi permit viteze de 140-180km/h (cam asa merg eu ![]() o alta problema care ma macina de la o vreme este vibratia vizibila a tobei de esapare finala la relanti (elementele de prindere sunt intacte). va intreb, daca aveti idee, cum se manifesta un debitmetru defect pe diesel-ul de la bmw si cam ce imi recomandati in privinta vibratiei tobei? This post has been edited by freeone: Oct 8 2008, 09:20 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 10:14 AM |