IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> GSR are un fratior mai "mic", Kawasaki ZZR1400 l-am botezat
xox
post May 28 2009, 03:19 PM
Post #21


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,696
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Pozele sunt bune de o reclama, poster ceva la ZZR. Serios acu. Minunate. Trebuia sa incerci si un HDR daca aveai trepiedul cu tine. Chiar ar fi un experiment interesant.

In alta ordine de idei mie imi place cum ai ramas pe forum chiar daca ai trecut pe 2 roti si chiar daca nu-s BMW. Faptul ca imparti lucrurile si scrii asa mult si detaliat arata ca ai ramas legat de o pasiune mai veche. Nu stiu poate sunt "biased" in judecata dar imi plac motoarele si mi-e foarte frica sa ma sui pe unul, asa ca traiesc si eu senzatiile prin ce povestesc altii. Si e o incursiune asa pe alta planeta dar tot pe forum pentru BMW. Nu prea reusesc sa explic stiu tongue.gif dar in concluzie urmaresc rubrica asta si-mi place tare.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Jun 3 2009, 08:57 AM
Post #22


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp



QUOTE (florin83 @ May 28 2009, 11:11 AM) *
Frumoase poze!
Cum e pe curbe?

10x,nu este nici SuperSport(estimez,nu am mers pe R1(etalonul(inca))), dar nici TIR ,se apleaca destul de usor pentru gabaritul ei,DAR cu solicitare MARE fizica,sa tii aplecat pe curbe, si mai ales pe acele de par,320 de kg la plin numai in maini si varfuriile picioarelor stanga-dreapta, nu este usor,m-a obosit la un drum pe cheia dus,cat scuterul GSR dus-intors,DAR merita pe deplin efortul fizic,proportionat cu satisfactia sportiva.
Guma spate stock este dusa dupa 4mii!! de km,arata ca la GSR(sunt acelasi model) dupa 11mii de km,greutatea,cuplul si puterea isi spun cuvantul,cand schimb in gaz full din 2 in 3, cam pe la 160-180km/h ,rupe aderenta guma uzata si da burn in gol!!1-2 secunde,gen cum mergi pe zapada,e cam hard-core biggrin.gif ,oricum au venit gumele noi si MULT mai potente.

Kawasaki, Let the good times roll (motto ul oficial) biggrin.gif


--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jun 4 2009, 12:23 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





QUOTE (Tytus @ Jun 3 2009, 09:57 AM) *
oricum au venit gumele noi si MULT mai potente.

Ce marca/model sunt noile gume? Am un coleg cu CBR600RR care e curios, si la care gumele stock au avut pana acum cea mai buna aderenta.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Jun 4 2009, 12:43 PM
Post #24


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp



QUOTE (georgem @ Jun 4 2009, 01:23 PM) *
Ce marca/model sunt noile gume? Am un coleg cu CBR600RR care e curios, si la care gumele stock au avut pana acum cea mai buna aderenta.


Michelin Pilot Power 2CT
* Dual-compound MotoGP racing technology for the road
* 51.2ș lean angle in the dry and 43ș in the wet: a new benchmark for a hypersport tire**
* The responsive handling of a race tire
* Progressive feel and feedback at full lean

http://two-wheels.michelin.com/2w/front/in...921&lang=EN


--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Jun 4 2009, 01:10 PM
Post #25


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp



QUOTE (xox @ May 28 2009, 04:19 PM) *
Pozele sunt bune de o reclama, poster ceva la ZZR. Serios acu. Minunate. Trebuia sa incerci si un HDR daca aveai trepiedul cu tine. Chiar ar fi un experiment interesant.

In alta ordine de idei mie imi place cum ai ramas pe forum chiar daca ai trecut pe 2 roti si chiar daca nu-s BMW. Faptul ca imparti lucrurile si scrii asa mult si detaliat arata ca ai ramas legat de o pasiune mai veche. Nu stiu poate sunt "biased" in judecata dar imi plac motoarele si mi-e foarte frica sa ma sui pe unul, asa ca traiesc si eu senzatiile prin ce povestesc altii. Si e o incursiune asa pe alta planeta dar tot pe forum pentru BMW. Nu prea reusesc sa explic stiu tongue.gif dar in concluzie urmaresc rubrica asta si-mi place tare.


Multumesc,ma flatezi,sunt doar un amator entuziast.Trepiedul era mai greu de carat cu mobra+ca depaseam, procentual, scopului initial pentru care am facut "excursia".

Detaliile sunt un "defect"personal legat de toate domeniile,nu numai de masini sau motoare,privite asa de altii,pe mine aceasta "boala" ma amuza,ma incarca pozitiv,traiesc si mai intens cu ele si ma ajuta sa vad multe lucruri mai limpede si radical de multe ori,perfectionandu-se in timp.

Am ramas pe forum tot dintr-o pasiune(ramasa inca) pentru BMW, daca ma voi intoarce la o masina sport(fata de mijlocul utilitar de trecut iarna de acum,sic totusi) ma voi intoarce tot la un BMW si atunci imi va fii destul de birocratic sa imi fac alt user biggrin.gif

Nu te condamna nimeni ca iti este frica de motoare,fiecare face ce doreste si poate cu viata lui, si modul la care o traieste,simte si il fericeste, atat timp cat nu implica pe nimeni din jurul sufletului lui,in rest sunt comentarii inutile, ale strainiilor neaveniţi vietii tale wink.gif

Oricum toata povestea si actiuniile fiecaruia tin de exclusiv de destin,idiferent ce faci tu si cum tii l-ai dorii sa il trasezi in viata,poti sarii toata viata cu parapanta,coarda elastica, sau sa iti dai drumul cu schiuriile de pe varful muntelui,sau sa mergi cu motorul,etc si sa traiesti 100 de ani intensi si fericiti, sau sa mori de o raceala acuta, in clopotul de sticla din casa,unde ai stat si ai crosetat timp de 40 de ani,pe canapea,la tv, in loc sa iti consumi adrenalina si energia negativa in pasiuniile tale,destinul este totul!
Un film foarte interesant,pe acelasi concept, cu niste bieti naivi, care au crezut ca au excrocat destinul:
Final Destination

Ma bucur sincer, ca povestiile(vizuale sau scrise) motociciliistice(total opuse de cele pescaresti si inflorite) iti plac, si ca alienii, de pe cealalta planteta, iti aduc bucurie vizuala si de imaginatie, intr-o monotonie a galaxiei masiniilor biggrin.gif

Bafta fnd (7).gif


--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Jun 9 2009, 01:15 PM
Post #26


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp





Data:Iunie2009

Orele:12.03PM-22.37PM

Obiective:Rodare cauciucuri,plimbare,antrenament cu mobra,poze si masa.

Km tura efectuati:621

Km generali Brontozaur:5130

Consum mediu:7.7%

Vremea:Frumoasa, cu putini nori la malul marii.

Traseu:Bucuresti,A2,Fundulea,Lehliu,Fetesti,Cernavoda,Constanta,Mamaia,Navodari,
Constanta,Olimp,Neptun,Vama Veche,Constanta,Cernavoda,A2,Bucuresti (dus drumul vechi,intors drumul nou)

Traseu intors: (A2-Buc,cu 60 de km drum "national",agomerat vineri seara):Record personal ca si timp,cu 6min oprire alimentare pe drum.

Viteza de croaziera:190-200km/h si 220-240 km/h la intoarcere (constant,in afara de localitati), cu varfuri de 250km/h+ si in limitare.

Concluzii:
Noile gume(MICHELIN Pilot power 2CT) sunt extrem de aderente pe flancuri,iti dau siguranta(fata de cartoanele BT014 stock),profilul lor(Delta)este foarte ciudat primii km(se apleaca mobra singura efectiv)dar dupa aceea,natural,te adaptezi(la bine repede),dar nici guma noua nu face fata de multe ori la gaz din scurt,dand semne de ezitare uneori(cuplul ucigator).

La drum este extrem de fun si "amuzant",cum prinzi o MICA bresa,depasesti,1,3,4 masini,trebuie,mai ales cand depasesti in coloana si ai de repliat in ea,sa ai grija sa NU intre in regim de cuplu (cam de la 7mii de ture) pentru ca e cam hard-core dupa aceea pe decelerare, la repliere,pentru dinamica si traficul din Romania este suficient regimul de lucru in turatie intre 5mii-7mii de ture,pana la 11800rpm ai rest de putere si "joaca".

Ceea ce m-a uimit si socat(inca) nu este neeaparat puterea(si scuterul GSR are 100cp la 183kg,dar 62nm,se simte electrica), ci cuplul(170nm!),forta de impingere(cam de la 7mii de ture) efectiv de socheaza,raportul timp-spatiu parcurs devine ne-natural in dinamica, cum te impinge ca un val distrugator,ca o prastie gigantica in detensie,se simte efectiv ca un avion la decolare,imi e greu sa explic real, oricum este ceva unic si socant,ajutat si de o aerodinamica bine studiata.

Si acum............ POZE:

























--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Jun 29 2009, 02:18 PM
Post #27


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp



Angel eyes CCFL +faza scurta(focalizare cu lupa) xenon 6000k+ faza lunga(focalizare cu lupa) xenon 6000k.

Lumina cu 300%(pe fiecare faza) mai multa,fata de halogen,la un consum de energie cu aproape 50% mai mic (260W(65W x4) faza scurta+lunga pe halogen si 140W(35W x4) faza scurta+lunga pe xenon.

Pe faza lunga,citez un amic,care a avut curaj(mare) sa se aplece sa se uite la becuri:ZICI CA IL VEZI PE ISUS biggrin.gif

Conform zicalei: 1 poza face cat 1mie de cuvinte ,eu ma opresc aici,concluzia o trageti voi, din urmatoarele 5mii de cuvinte.







--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jun 29 2009, 02:38 PM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



...vreau A-ul..... foarte interesant
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Jun 29 2009, 07:58 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Parcă e OZN acum. laugh.gif

Mişto rău! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Jul 1 2009, 02:59 AM
Post #30


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 765
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP





Frumoasa rau !!!!!!
zici ca e BMW tongue.gif
Tobele cand vin?....pt aspect mai mult (pt ca, cromul de pe tobe nu e in ton cu restul motocicletei wink.gif )si bineinteles pt plusul de putere si sunet
off: stie cineva daca se poate pune xenon pe o motocicleta care are bec normal nu halogen?(este un adaptor ceva)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Jul 6 2009, 12:26 PM
Post #31


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp



10x,vor veni si tobele+alte elemente de tuning pentru performanta,toate la timpul lor.
Pentru xenon intreaba aici:
http://www.motociclism.ro/forum/index.php?showtopic=242138

Bafta


--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Nov 16 2009, 08:50 PM
Post #32


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp



Modificari de sfarsit de sezon, in cifre seci:

215CP / 230KG cu 183NM

Exprimate mai bine, aici:
ZX14 Cheia

Urmeaza, in sezonul urmator, atingerea raportului 1:1 putere/greutate si dupa:

Zx14 Turbo Kit

La stage 2 are 425CP/ 225KG laugh.gif


--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 18 2009, 02:18 PM
Post #33


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,509
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



425cp?? blink.gif nici pe autobahn in Germania nu cred ca pot sa le folosesti pe toate smile.gif sau ma insel?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 18 2009, 04:08 PM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





Si cum e? Niste timpi comparativi nu ai?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Nov 24 2009, 01:18 AM
Post #35


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp



QUOTE (bartro @ Nov 18 2009, 02:18 PM) *
425cp?? blink.gif nici pe autobahn in Germania nu cred ca pot sa le folosesti pe toate smile.gif sau ma insel?


Ramane de vazut,cu cat mai mult cu atat mai bine,si daca se poate de ce nu? biggrin.gif
Ceea ce imi da reticente, cu privire la turbina,este iesirea de 20de cm direct din motor(nu mai este loc de galerii),si asa cu noile tobe(Two Brothers Racing) este violent sunetul fata de stock(normele americane de sunet sunt mult mai permisive fata de cele EU),cu teava aia mica nu vreau sa ma gandesc cum urla la drum....
http://www.youtube.com/watch?v=JurJCOlwHnI


--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Nov 24 2009, 01:31 AM
Post #36


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp



QUOTE (florin83 @ Nov 18 2009, 04:08 PM) *
Si cum e? Niste timpi comparativi nu ai?


Este mai brutala violent in ture sus, semnificativ (filtru de aer BMC race(+60% debit de aer fata de stock),nu varianta stradala(+30%,fata de stock)),am ezitari de multe ori sa schimb in gaz full si pe drept si pustiu in fata,se simte real si scaderea de greutate(mai ales ca era suspendata pe roata),tobele carbon cu iesire magnezium sunt incredibil de usoare fata de stock+ca prin toba se vede direct in galerie(debit mare la evacuare gaze) biggrin.gif
La primavara ,pe cald o sa testez real comparativ si cu accelerometrul ,acum e prea rece+ca guma spate iar este 90% dusa dupa 6k km,cred ca mobra este si putin geloasa pe un nou fratior venit in familie laugh.gif






--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Oct 4 2010, 03:18 PM
Post #37


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp



Nu am mai scris demult pe aici,s-au mai intamplat niste modificari de atunci,in cifre seci:
Putere estimata cu NOS:310Cp/225Kg
Eliminat 3 catalizatoare.
Montat 2 ventilatoare aluminiu.
Scarite cu suport carbon.
Power Commander V+autotune,cu modificari harta injectie direct si in timp real in ECU.
Butelii de Oxid de azot(2buc,40cp/butelie,debit reglat maxim),cu prinderi custom.
Antigel de curse Engineice.
Ceas vitezometru custom,cel stock se opreste la 299(limitare stock),calibrat digital.
Cutie cu comanda secventiala:65ms timp schimbare(in gaz sustinut si fara ambreaj).
+multe alte mici modificari....
Viteza maxima atinsa:320km/h cu delimitator activat,pe autostrada........in Germania,estimat cu configuratia actuala ~380km/h.
Consum mediu(pe computerul de bord):8,9%,mers numai in afara orasului,croaziera 200-220,cu varfuri unde se poate de 280-290+.
Brasov(iesire Metro)-Bucuresti(Casa Presei) 1h.50,trecut muntii pe varianta Sacele-Cheia.
Real este greu de descris jucaria,da burn in gol la 230km/h in acceleratii,esti din alt film(al dinamicii)fata de orice se misca in trafic,cel putin pana acum,cel mai spectaculos este noaptea cand se vad in oglinzi flacariile pe decelerare din tobe.
Urmeaza Turbina biggrin.gif (estimat 510Cp/230Kg)

Poze:







Film:
http://www.youtube.com/watch?v=-gEntO-gNzA

This post has been edited by Tytus: Oct 4 2010, 03:33 PM


--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gimi
post Oct 4 2010, 08:24 PM
Post #38


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 404
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 242
Car: E46
Engine: M54





Uau ce bomba smile.gif Buteliile din spate par rezervoarele unei rachete smile.gif
Am o curiozitate de novice absolut: in configuratia asta in cat ia 100 km/h (daca ai cronometrat)?


--------------------
Topas blau

Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Oct 4 2010, 08:52 PM
Post #39


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



sa ai grija sa nu te rupi!

misto obiectu' smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Oct 4 2010, 09:28 PM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nebunie curată!

S-o stăpâneşti sănătos în continuare!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th September 2018 - 12:46 AM