GSR are un fratior mai "mic", Kawasaki ZZR1400 l-am botezat |
GSR are un fratior mai "mic", Kawasaki ZZR1400 l-am botezat |
May 28 2009, 03:19 PM
Post
#21
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Pozele sunt bune de o reclama, poster ceva la ZZR. Serios acu. Minunate. Trebuia sa incerci si un HDR daca aveai trepiedul cu tine. Chiar ar fi un experiment interesant.
In alta ordine de idei mie imi place cum ai ramas pe forum chiar daca ai trecut pe 2 roti si chiar daca nu-s BMW. Faptul ca imparti lucrurile si scrii asa mult si detaliat arata ca ai ramas legat de o pasiune mai veche. Nu stiu poate sunt "biased" in judecata dar imi plac motoarele si mi-e foarte frica sa ma sui pe unul, asa ca traiesc si eu senzatiile prin ce povestesc altii. Si e o incursiune asa pe alta planeta dar tot pe forum pentru BMW. Nu prea reusesc sa explic stiu dar in concluzie urmaresc rubrica asta si-mi place tare. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Jun 3 2009, 08:57 AM
Post
#22
|
|
Z4 Fan Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
Frumoase poze! Cum e pe curbe? 10x,nu este nici SuperSport(estimez,nu am mers pe R1(etalonul(inca))), dar nici TIR ,se apleaca destul de usor pentru gabaritul ei,DAR cu solicitare MARE fizica,sa tii aplecat pe curbe, si mai ales pe acele de par,320 de kg la plin numai in maini si varfuriile picioarelor stanga-dreapta, nu este usor,m-a obosit la un drum pe cheia dus,cat scuterul GSR dus-intors,DAR merita pe deplin efortul fizic,proportionat cu satisfactia sportiva. Guma spate stock este dusa dupa 4mii!! de km,arata ca la GSR(sunt acelasi model) dupa 11mii de km,greutatea,cuplul si puterea isi spun cuvantul,cand schimb in gaz full din 2 in 3, cam pe la 160-180km/h ,rupe aderenta guma uzata si da burn in gol!!1-2 secunde,gen cum mergi pe zapada,e cam hard-core ,oricum au venit gumele noi si MULT mai potente. Kawasaki, Let the good times roll (motto ul oficial) -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico |
|
|
Jun 4 2009, 12:23 PM
Post
#23
|
|
100% BMW corupt Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP |
oricum au venit gumele noi si MULT mai potente. Ce marca/model sunt noile gume? Am un coleg cu CBR600RR care e curios, si la care gumele stock au avut pana acum cea mai buna aderenta. -------------------- 2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP) |
|
|
Jun 4 2009, 12:43 PM
Post
#24
|
|
Z4 Fan Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
Ce marca/model sunt noile gume? Am un coleg cu CBR600RR care e curios, si la care gumele stock au avut pana acum cea mai buna aderenta. Michelin Pilot Power 2CT * Dual-compound MotoGP racing technology for the road * 51.2ŗ lean angle in the dry and 43ŗ in the wet: a new benchmark for a hypersport tire** * The responsive handling of a race tire * Progressive feel and feedback at full lean http://two-wheels.michelin.com/2w/front/in...921&lang=EN -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico |
|
|
Jun 4 2009, 01:10 PM
Post
#25
|
|
Z4 Fan Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
Pozele sunt bune de o reclama, poster ceva la ZZR. Serios acu. Minunate. Trebuia sa incerci si un HDR daca aveai trepiedul cu tine. Chiar ar fi un experiment interesant. In alta ordine de idei mie imi place cum ai ramas pe forum chiar daca ai trecut pe 2 roti si chiar daca nu-s BMW. Faptul ca imparti lucrurile si scrii asa mult si detaliat arata ca ai ramas legat de o pasiune mai veche. Nu stiu poate sunt "biased" in judecata dar imi plac motoarele si mi-e foarte frica sa ma sui pe unul, asa ca traiesc si eu senzatiile prin ce povestesc altii. Si e o incursiune asa pe alta planeta dar tot pe forum pentru BMW. Nu prea reusesc sa explic stiu dar in concluzie urmaresc rubrica asta si-mi place tare. Multumesc,ma flatezi,sunt doar un amator entuziast.Trepiedul era mai greu de carat cu mobra+ca depaseam, procentual, scopului initial pentru care am facut "excursia". Detaliile sunt un "defect"personal legat de toate domeniile,nu numai de masini sau motoare,privite asa de altii,pe mine aceasta "boala" ma amuza,ma incarca pozitiv,traiesc si mai intens cu ele si ma ajuta sa vad multe lucruri mai limpede si radical de multe ori,perfectionandu-se in timp. Am ramas pe forum tot dintr-o pasiune(ramasa inca) pentru BMW, daca ma voi intoarce la o masina sport(fata de mijlocul utilitar de trecut iarna de acum,sic totusi) ma voi intoarce tot la un BMW si atunci imi va fii destul de birocratic sa imi fac alt user Nu te condamna nimeni ca iti este frica de motoare,fiecare face ce doreste si poate cu viata lui, si modul la care o traieste,simte si il fericeste, atat timp cat nu implica pe nimeni din jurul sufletului lui,in rest sunt comentarii inutile, ale strainiilor neaveniţi vietii tale Oricum toata povestea si actiuniile fiecaruia tin de exclusiv de destin,idiferent ce faci tu si cum tii l-ai dorii sa il trasezi in viata,poti sarii toata viata cu parapanta,coarda elastica, sau sa iti dai drumul cu schiuriile de pe varful muntelui,sau sa mergi cu motorul,etc si sa traiesti 100 de ani intensi si fericiti, sau sa mori de o raceala acuta, in clopotul de sticla din casa,unde ai stat si ai crosetat timp de 40 de ani,pe canapea,la tv, in loc sa iti consumi adrenalina si energia negativa in pasiuniile tale,destinul este totul! Un film foarte interesant,pe acelasi concept, cu niste bieti naivi, care au crezut ca au excrocat destinul: Final Destination Ma bucur sincer, ca povestiile(vizuale sau scrise) motociciliistice(total opuse de cele pescaresti si inflorite) iti plac, si ca alienii, de pe cealalta planteta, iti aduc bucurie vizuala si de imaginatie, intr-o monotonie a galaxiei masiniilor Bafta -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico |
|
|
Jun 9 2009, 01:15 PM
Post
#26
|
|
Z4 Fan Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
Data:Iunie2009 Orele:12.03PM-22.37PM Obiective:Rodare cauciucuri,plimbare,antrenament cu mobra,poze si masa. Km tura efectuati:621 Km generali Brontozaur:5130 Consum mediu:7.7% Vremea:Frumoasa, cu putini nori la malul marii. Traseu:Bucuresti,A2,Fundulea,Lehliu,Fetesti,Cernavoda,Constanta,Mamaia,Navodari, Constanta,Olimp,Neptun,Vama Veche,Constanta,Cernavoda,A2,Bucuresti (dus drumul vechi,intors drumul nou) Traseu intors: (A2-Buc,cu 60 de km drum "national",agomerat vineri seara):Record personal ca si timp,cu 6min oprire alimentare pe drum. Viteza de croaziera:190-200km/h si 220-240 km/h la intoarcere (constant,in afara de localitati), cu varfuri de 250km/h+ si in limitare. Concluzii: Noile gume(MICHELIN Pilot power 2CT) sunt extrem de aderente pe flancuri,iti dau siguranta(fata de cartoanele BT014 stock),profilul lor(Delta)este foarte ciudat primii km(se apleaca mobra singura efectiv)dar dupa aceea,natural,te adaptezi(la bine repede),dar nici guma noua nu face fata de multe ori la gaz din scurt,dand semne de ezitare uneori(cuplul ucigator). La drum este extrem de fun si "amuzant",cum prinzi o MICA bresa,depasesti,1,3,4 masini,trebuie,mai ales cand depasesti in coloana si ai de repliat in ea,sa ai grija sa NU intre in regim de cuplu (cam de la 7mii de ture) pentru ca e cam hard-core dupa aceea pe decelerare, la repliere,pentru dinamica si traficul din Romania este suficient regimul de lucru in turatie intre 5mii-7mii de ture,pana la 11800rpm ai rest de putere si "joaca". Ceea ce m-a uimit si socat(inca) nu este neeaparat puterea(si scuterul GSR are 100cp la 183kg,dar 62nm,se simte electrica), ci cuplul(170nm!),forta de impingere(cam de la 7mii de ture) efectiv de socheaza,raportul timp-spatiu parcurs devine ne-natural in dinamica, cum te impinge ca un val distrugator,ca o prastie gigantica in detensie,se simte efectiv ca un avion la decolare,imi e greu sa explic real, oricum este ceva unic si socant,ajutat si de o aerodinamica bine studiata. Si acum............ POZE: -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico |
|
|
Jun 29 2009, 02:18 PM
Post
#27
|
|
Z4 Fan Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
Angel eyes CCFL +faza scurta(focalizare cu lupa) xenon 6000k+ faza lunga(focalizare cu lupa) xenon 6000k.
Lumina cu 300%(pe fiecare faza) mai multa,fata de halogen,la un consum de energie cu aproape 50% mai mic (260W(65W x4) faza scurta+lunga pe halogen si 140W(35W x4) faza scurta+lunga pe xenon. Pe faza lunga,citez un amic,care a avut curaj(mare) sa se aplece sa se uite la becuri:ZICI CA IL VEZI PE ISUS Conform zicalei: 1 poza face cat 1mie de cuvinte ,eu ma opresc aici,concluzia o trageti voi, din urmatoarele 5mii de cuvinte. -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico |
|
|
Jun 29 2009, 02:38 PM
Post
#28
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat |
...vreau A-ul..... foarte interesant
|
|
|
Jun 29 2009, 07:58 PM
Post
#29
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Parcă e OZN acum.
Mişto rău! |
|
|
Jul 1 2009, 02:59 AM
Post
#30
|
|
73% BMW corupt Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP |
Frumoasa rau !!!!!! zici ca e BMW Tobele cand vin?....pt aspect mai mult (pt ca, cromul de pe tobe nu e in ton cu restul motocicletei )si bineinteles pt plusul de putere si sunet off: stie cineva daca se poate pune xenon pe o motocicleta care are bec normal nu halogen?(este un adaptor ceva) |
|
|
Jul 6 2009, 12:26 PM
Post
#31
|
|
Z4 Fan Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
10x,vor veni si tobele+alte elemente de tuning pentru performanta,toate la timpul lor.
Pentru xenon intreaba aici: http://www.motociclism.ro/forum/index.php?showtopic=242138 Bafta -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico |
|
|
Nov 16 2009, 08:50 PM
Post
#32
|
|
Z4 Fan Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
Modificari de sfarsit de sezon, in cifre seci:
215CP / 230KG cu 183NM Exprimate mai bine, aici: ZX14 Cheia Urmeaza, in sezonul urmator, atingerea raportului 1:1 putere/greutate si dupa: Zx14 Turbo Kit La stage 2 are 425CP/ 225KG -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico |
|
|
Nov 18 2009, 02:18 PM
Post
#33
|
|
zijdelings geļnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
425cp?? nici pe autobahn in Germania nu cred ca pot sa le folosesti pe toate sau ma insel?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Nov 18 2009, 04:08 PM
Post
#34
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
Si cum e? Niste timpi comparativi nu ai? |
|
|
Nov 24 2009, 01:18 AM
Post
#35
|
|
Z4 Fan Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
425cp?? nici pe autobahn in Germania nu cred ca pot sa le folosesti pe toate sau ma insel? Ramane de vazut,cu cat mai mult cu atat mai bine,si daca se poate de ce nu? Ceea ce imi da reticente, cu privire la turbina,este iesirea de 20de cm direct din motor(nu mai este loc de galerii),si asa cu noile tobe(Two Brothers Racing) este violent sunetul fata de stock(normele americane de sunet sunt mult mai permisive fata de cele EU),cu teava aia mica nu vreau sa ma gandesc cum urla la drum.... http://www.youtube.com/watch?v=JurJCOlwHnI -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico |
|
|
Nov 24 2009, 01:31 AM
Post
#36
|
|
Z4 Fan Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
Si cum e? Niste timpi comparativi nu ai? Este mai brutala violent in ture sus, semnificativ (filtru de aer BMC race(+60% debit de aer fata de stock),nu varianta stradala(+30%,fata de stock)),am ezitari de multe ori sa schimb in gaz full si pe drept si pustiu in fata,se simte real si scaderea de greutate(mai ales ca era suspendata pe roata),tobele carbon cu iesire magnezium sunt incredibil de usoare fata de stock+ca prin toba se vede direct in galerie(debit mare la evacuare gaze) La primavara ,pe cald o sa testez real comparativ si cu accelerometrul ,acum e prea rece+ca guma spate iar este 90% dusa dupa 6k km,cred ca mobra este si putin geloasa pe un nou fratior venit in familie -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico |
|
|
Oct 4 2010, 03:18 PM
Post
#37
|
|
Z4 Fan Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp |
Nu am mai scris demult pe aici,s-au mai intamplat niste modificari de atunci,in cifre seci:
Putere estimata cu NOS:310Cp/225Kg Eliminat 3 catalizatoare. Montat 2 ventilatoare aluminiu. Scarite cu suport carbon. Power Commander V+autotune,cu modificari harta injectie direct si in timp real in ECU. Butelii de Oxid de azot(2buc,40cp/butelie,debit reglat maxim),cu prinderi custom. Antigel de curse Engineice. Ceas vitezometru custom,cel stock se opreste la 299(limitare stock),calibrat digital. Cutie cu comanda secventiala:65ms timp schimbare(in gaz sustinut si fara ambreaj). +multe alte mici modificari.... Viteza maxima atinsa:320km/h cu delimitator activat,pe autostrada........in Germania,estimat cu configuratia actuala ~380km/h. Consum mediu(pe computerul de bord):8,9%,mers numai in afara orasului,croaziera 200-220,cu varfuri unde se poate de 280-290+. Brasov(iesire Metro)-Bucuresti(Casa Presei) 1h.50,trecut muntii pe varianta Sacele-Cheia. Real este greu de descris jucaria,da burn in gol la 230km/h in acceleratii,esti din alt film(al dinamicii)fata de orice se misca in trafic,cel putin pana acum,cel mai spectaculos este noaptea cand se vad in oglinzi flacariile pe decelerare din tobe. Urmeaza Turbina (estimat 510Cp/230Kg) Poze: Film: http://www.youtube.com/watch?v=-gEntO-gNzA This post has been edited by Tytus: Oct 4 2010, 03:33 PM -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico |
|
|
Oct 4 2010, 08:24 PM
Post
#38
|
|
36% BMW corupt Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 |
Uau ce bomba Buteliile din spate par rezervoarele unei rachete Am o curiozitate de novice absolut: in configuratia asta in cat ia 100 km/h (daca ai cronometrat)? -------------------- Topas blau
|
|
|
Oct 4 2010, 08:52 PM
Post
#39
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat |
sa ai grija sa nu te rupi!
misto obiectu' |
|
|
Oct 4 2010, 09:28 PM
Post
#40
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Nebunie curată!
S-o stăpāneşti sănătos īn continuare! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 01:38 PM |