IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> mi-am luat e39 530d
bytzu
post Oct 7 2008, 10:20 AM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD



salut

mi-am luat e39 530 d touring, automat, full, din 2000, inscris, 6000 euro, 200000km

probleme: bratele mari fata trebuie schimbate, pivotii dusi; bielete antiruliu, bucsi bara stabilizatoare, bucsi punte spate, amortizoare spate, probabil tampoane de motor,,care ma poate ajuta cu ceva preturi orientative, ca sa stiu unde ma invart? de schimbat le schimb eu

alte probleme: nu stiu dc merge pilotul automat, webasto, si angeleyeul din dreapta, am observat un fir care atarna acolo, dc il cuplez in mufa se aprinde semnalizarea..are faruri schimbate, serie noua

care stie de automate, cum se merge cu ele, mai ales in oras, la semafor? am inteles ca de asta trebuie sa am cel mai mare grija

sper sa ajung cu el la intalnire, fac cinste


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Oct 7 2008, 10:52 AM
Post #2


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Chestia asta cu automatele cred ca e cel mai discutat subiect posibil despre cutii de viteze. Milioane de pareri daca te uiti pe Google. Oricum, daca studezi problema in general sa vezi cam care e tendinta majoritara, se recomanda ca in oras sa stai cu piciorul pe frana, chiar si la semafor. Uzura se pare ca e mai mare daca muti la P si apui iarasi la D dupa doar cateva sec-un minut. Explicatii tehnice insa nu prea are nimeni. Probabil ca nu trebuie sa-ti faci prea mari griji de asta, merita sa o treci in P doar daca stai mult de tot, blocat in coloana pe undeva sau la vreo bariera... In rest... Sa nu te apuci sa tractezi cu ea alte masini (sau remorca) sau sa o tractezi pe ea. Cel mai bine, daca ai o problema este platforma. De fapt scrie si in carte sa nu o tractezi pe distanta mare sau cu viteza...

Cam asta.

P.S. Ce cutie este, automatic din ala clasic sau steptronic?


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bytzu
post Oct 7 2008, 11:20 AM
Post #3


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 332
Joined: 9-March 06
Member No.: 223
Car: E 28 , Ford Capri
Engine: turbu....524 TD





pai..steptronic cred, ca am si optiune de manuala la ea, dar n-am folosit-o si nici nu intentionez

cum trebuie mers cu motorul si cutia asta, pana in ce ture s-o duc pana la schimbare?


--------------------
proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Oct 20 2008, 11:42 PM
Post #4


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



nu-ti mai face atatea griji, schimba ea in functie de cat apesi tu pe acceleratie, sau treci pe "manual" si schimbi cand vrei tu..... sau ea in turatie maxima tongue.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 21 2008, 07:47 AM
Post #5


zijdelings geďnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Am eu o cutie automata la E32, ca si la mine sunt sigur ca in manualul masinei scrie o gramada de informatie. Despre stil de mers, probabil cutie sa adapteaza la stilul tau de mers smile.gif deci nu invers. De stricat sa strica numai la abuz, cum ar fi burn-out cu frana apasate, sau sa turezi motor in 'N' si apoi o pui in 'D' ca sa pleci cu scartz, etc. Daca e cutie cu lichid lifetime, parca totusi ar fi bine sa schimbi dupa 150.000 de km, dar asta e in functie de ce cutie ai, si cred ca gasesti informatie destule pe net daca cauti. De stat la stop, pot fi lasat in 'D'. La opriri mai lungi, poat fi mutat in 'N'. Pentru tractare, scrie in cartea. La mine am voie sa tractezi masina cu cutie in 'N' pana o viteze de 40km/ora (parca), dar nu mai mult decat o anumite distanta maxima. Cum a fost spus mai sus, cel mai bine pe platforma. De tractat, nu scrie nici o restrictie in manual, si am vazut destui de masini cu cutie automate si carlig. Totul e sa nu fortezi.

Felicitari cu achizitie, sa te bucur de masina in primul rand smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Oct 21 2008, 11:20 AM
Post #6


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP





Ce mi se pare mie superb la steptronicul asta este ca poti face frana de motor EXACT la ca la manuala: pui in M si dai in jos. E un deliciu sa cobori pe serpentine si sa te uiti la toti agiamii aia din fata cum aprind stopurile la greu, aproape tot timpul iar tu sa iti alegi linistit treapta de viteza si sa cobori in voie. A..., si inca ceva, daca prinzi pe vreunul mai lent si calci acceleratia, treci racheta pe langa el, ca in M schimba numai la redline! Hihihi!

Chiar, Bart, exista si la E32 feature-ul asta, nu? Am vazut multe masini de pretentii cu tiptronic (dintre care cel mai curioasa e Skoda Superb) la care nu se poate asta....


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 21 2008, 01:05 PM
Post #7


zijdelings geďnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Shark @ Oct 21 2008, 12:20 PM) *
Ce mi se pare mie superb la steptronicul asta este ca poti face frana de motor EXACT la ca la manuala: pui in M si dai in jos. E un deliciu sa cobori pe serpentine si sa te uiti la toti agiamii aia din fata cum aprind stopurile la greu, aproape tot timpul iar tu sa iti alegi linistit treapta de viteza si sa cobori in voie. A..., si inca ceva, daca prinzi pe vreunul mai lent si calci acceleratia, treci racheta pe langa el, ca in M schimba numai la redline! Hihihi!

Chiar, Bart, exista si la E32 feature-ul asta, nu? Am vazut multe masini de pretentii cu tiptronic (dintre care cel mai curioasa e Skoda Superb) la care nu se poate asta....

Da, este. Chiar scrie in cartea masini ca nu am voie sa-l pun in '3' la viteze peste 180/ora ca sa supratureaza motor smile.gif
Nu am incercat daca schimbe la redline cand e pe 'M'. N cred. Ce nu are cutia mea este auto adaptare la conditiile de mers, cutiile de pe motor M30 nu avea.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Oct 21 2008, 01:21 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (bytzu @ Oct 7 2008, 11:20 AM) *
care stie de automate, cum se merge cu ele, mai ales in oras, la semafor? am inteles ca de asta trebuie sa am cel mai mare grija


Cel mai important este să nu pleci tare de pe loc, îi dai talpă abia după ce ai plecat de pe loc.

Mă rog, poţi să pleci tare câteodată dar să nu faci un obicei din asta.

Modul manual mi se pare inutil pentru că ai aceleaşi performanţe ca în Sport iar controlul este limitat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Oct 21 2008, 05:15 PM
Post #9


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



QUOTE (Ciupanezu @ Oct 21 2008, 02:21 PM) *
Cel mai important este să nu pleci tare de pe loc, îi dai talpă abia după ce ai plecat de pe loc.

Pai nu poti! smile.gif Daca ai cutia la N si tu accelerezi tare si vrei sa pleci pur si simplu nu intra in D. Are un sistem de blocare care nu isi da drumul decat daca apesi pe frana. Deci orice ai face nu poti pleca accelerat. (bine, doar daca apesi frana cu stangul, dar asta n-am incercat si nici n-am sa incerc laugh.gif )



QUOTE (Ciupanezu @ Oct 21 2008, 02:21 PM) *
Modul manual mi se pare inutil pentru că ai aceleaşi performanţe ca în Sport iar controlul este limitat.

Asa e, performantele sunt aceleasi dar frana de motor nu exista in Sport, doar in M. Si e foarte bun M si iarna, ca nu schimba cutia pe zapada sau pe gheata cand vrea ea, sa te ia prin surprindere, ci schimbi tu cand stii ca e safe.


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th July 2025 - 04:40 PM