![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
o sa fie gata in o luna sau doua daca nu mai apare ceva.vreau sa curat bine toata rugina si sa o dau cu grund si teroson si vreau sa revopsesc si toata fata.mai am inca multe piese de spalat si curatat.
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
http://bmwzone.ro/forums/index.php?act=att...st&id=30304
Asta e cam tipica la E12/E28 si e motivul pentru care m-as feri sa pun suspensie sport pe caroseriile astea. Ca tot ai desfacut pe-acolo, vezi daca poti intari caroseria, sa nu se agraveze beleaua. Ca sudura asta rezolva doar de forma, problema e faptul ca se torsioneaza caroseria, iar ruptura asta mica o sa apara din nou... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
o sa pun si strut bar fata si spate.altceva nu prea am cum sa pun.daca nu tineam atat de mult la interior ii tranteam repejor niste bare prin masina si gata.nu vreau sa ii modific aspectul mai mult de atat.jantele si eleronul sunt singurele modificari.si suspensia o sa revina la normal .pe spate ii pun arcuri sport si amortizoare stock de e28 iar pe fata inca nu stiu dar o sa gasesc eu o solutie -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
Am de aproape 4 ani e12le asta rosu si nu este impecabil dar nu a crapat absolut nimic de la suspensia tare. Am avut mai bine de 1 an suspensie tare + jante pe 17 care este o combinatie nu tocmai prietenoasa pt caroserie si articulatie.... Din toamna botul masinii pur si simplu nu se mai misca iar spatele este destul de rigid.... Plus ca de cand am jantele pe 15 tin presiune mai mare in ele ca sa stea tzapene. Acum... dupa 3 ani de "tortura" a inceput sa aibe putin joc bara de conexiune dintre capetele de bara sau caseta si semicaseta (nu stiu exact cum se numeste).
Eu zic ca e bine. Este o masina mult prea buna. Daca nu dai ca "tzaranu" in gropi, nu pateste nimic. This post has been edited by MAD520: May 26 2010, 11:53 AM -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
este o masina santoasa si rezistenta.eu zic ca nu are nimic suspensia sport daca nu dai non stop in gauri si gropi
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Si e12 lui MEN era fisurat acolo. Am auzit odata (argumentat) ca si suspensie uzata e foarte rau pentru caroserie, mai ales pe drumuri proaste. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Asta cu suspensia proasta am simtit-o pe pielea mea.
Cu amortizoare nasoale (era cam barca) toate denivelarile se simteau destul de dur in masina, ma gandeam ca o sa fie mai rau dupa ce le schimb. Dar... surpriza masina trecea mult mai smooth peste denivelari dupa ce am schimbat doar amortizoarele. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Este logic.
Dacă suspensia e praf, toate şocurile se transmit în articulatie, caseta de direcţie şi caroserie. |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Very nice! -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Very good.
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Very nice! Very good. ![]() ![]() multam. ce se vede acolo e munca de 2 saptamani.curatat pana la tabla pe unde era rugina,2 maini de grund,2 maini de teroson apicat la pensula,inca o mana de grund peste teroson sa mai acopere din pori+inca o mana de grund la spray ptr nuanta ![]() ai naibii hoti astia cu magazinele de vopsea.un litru de vopsea+lac+diluant+intaritor=360 ron.mi se pare f scump dar asta e. intre timp lucrez si la interior pe unde e sudura si cate putina rugina.acelasi tratament ca la contraaripi. dupa ce termin de grunduit si terosonat o sa am o masina mai grea cu 20 de kg ![]() -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Frumos lucrat
![]() |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
astia cu magazinele de vopsele sunt niste jepcari ordinari. acum 2 ani am vb 3-arul. la severin era 50-60 lei 100gr la unicul distribuitor policolor din judet. am fost la timisoara la magazinul de prezentare al policolor si am cumparat vopsea cu 75 lei/litru. 4 litri de vopsea, chit, intaritor, lac etc si drum m-au ajuns 550 lei. daca ai vreun prieten prin timisoara roaga-l sa se duca sa iti caute (magazinul e pe gh. lazar nr. 40 parca) sau verifica daca e vreun magazin policolor la tine in zona (nu distribuitor)...intra pe site-ul lor si verifica...se merita sa faci un efort -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
frumos....parca acuma privesti mai cu optimism situatia nu?
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Bravo, Cosmin-ule!
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#237
|
|||||||
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
aseara am montat aripile pe cotet.incepe sa mai semene si ea a masina nu a morman de fiare
![]() -------------------- E28 FOREVER
|
||||||
|
|||||||
![]()
Post
#238
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Incepe si ea sa arate din ce in ce mai bine. ![]() |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
frumos lucrat
tot inainte |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
aseara s-a intamplat dezastrul.am vopsit fata la cotet si a iesit ca un c**.s-a incretit vopseaua pe aripi din cauza spritchitului.pe langa minunatul fapt ca nuanta vopselei nu e aceeasi.am luat pana la urma saphirblau dupa ce am cautat ca nebunu ceva sa semene .si m-am consolat cu gandul ca o sa vopsesc toata masina cand o sa am bani si o sa iasa la fel.
poze nu am mai facut ca nu isi au rostul.macar compartimentul motor nu s-a incretit. asa ca am din nou de munca sa matuiesc iar si sa caut un sprit compatibil la diluantul din vopsea.daca patesc asa si la urmatoarea mana de vopsea ori ii dau foc ori o vand.una din variante. -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 09:30 PM |