IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Inmatricularea autoturismelor din strainatate, din aug. 2006
GicaContra
post Jan 18 2006, 11:52 PM
Post #21


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 90
Joined: 3-November 05
Member No.: 85



QUOTE (SUPERBEC)
cred ca nu observati partea buna a problemei biggrin.gif
dupa ce intram in UE putem sa aducem orice masina si sa o dezmembram fara a plati taxe vamale..


Pai si ce te impiedica sa o faci pana acuma? E cam 3-400 de euro taxa pe o caroserie, un cunoscut de al meu a adus un jeep din 92.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Jan 19 2006, 09:09 AM
Post #22


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



Cum l-a adus? pe platforma si cu motorul scos?
Din cate shtiu daca il aduci pe roti te pun sa platesti vama pe masina nu pe caroserie.


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GicaContra
post Jan 24 2006, 05:55 PM
Post #23


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 90
Joined: 3-November 05
Member No.: 85





QUOTE (ve)
Cum l-a adus? pe platforma si cu motorul scos?
Din cate shtiu daca il aduci pe roti te pun sa platesti vama pe masina nu pe caroserie.


L-a adus cu motoru scos, pe platforma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Jan 24 2006, 06:55 PM
Post #24


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



sugestiv nick...


ce rost are sa platesti 3-400 euro taxe+ cateva sute platforma???? si sa stai sa dai si motorul jos ???


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akajohn
post Jan 24 2006, 07:53 PM
Post #25


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP



eu cred ca e o veste buna... pai e destul de simplu sa aranjezi testul de noxe... ii faci o vizita lui Rabanne sau orice baiat ce se pricepe la chiptunning si-o fac sa scoata parfum pe teava...smile.gif dupa ce am luat ITP ma intorc si o setez iar agresiv ca doar n-o sa ma opreasca pe strada ptr test de noxe...smile.gif una peste alta eu cred ca vestile sunt bune pentru ca toti posesorii de cazane dacia, skoda, lada, Oltcit din anii 70-80 (chiar 90) o sa dispara de pe strada si o sa putem circula si noi... nu stiu de unde s-a impamantenit chestia asta la noi la romani ca trebuie sa aiba masina toata lumea... una peste alta hai sa va zic ce lucruri rele se vor mai intampla:
RCA o sa se scumpeasca enorm si nici nu va putea evitata platirea ei... se va scumpi pentru ca va avea rol de carte verde in cazul in care circuli pe teritoriul oricarei tari din Uniune si automat va include un cost suplimentar pentru asta... actulamente e vreo 60 Euro pe 15 zile... sa zicem ca se va folosi o rata mai mica de egalizare dar ma astept sa dau in jur de 500 Euro pe an numai pe RCA... Nu se va putea evita platirea pentru ca va exista baza de date unica (politie si asigfuratori) si ti se va lua talonul si automat asta va insemna vizita la RAR... chiar daca o sa-ti iei asigurare tot or sa te trimita la RAR ca sa poti sa-l recuperezi....
CASCO se va scumpi si fiecare sofer va un rating in functie de incidentele inregistrate la asigurare... cu cat ai mai multe belele o sa te coste asigurarea mai mult... cum va fi o baza de date comuna nu vei putea sa-ti schimbi asiguratorul ca sa o iei de la 0...
Rovigneta este o taxa pentru circulatia pe drumuri nationale si se calculeaza in functioe de gradul de poluare dar nu taxeaza poluarea in mod direct. E posibil sa se mareasca in ideea sustinerii constructiei de autostrazi.
Buvigneta - nu se va aplica pentru ca datorita taxelor si masurilor traficul in Bucuresti va scadea si automat nu este necesara... asteptati-va insa sa va fie interzis accesul in centru daca aveti masini catalizate inainte de un anumit an (euro 2) si asa se intampla si in Italia mi se pare oarecum logic pentru ca exista o poluare extrema in centrele urbane si automat masinile mai poluante nu pot decat agrava situatia.
suplimentar ma astept la reactia producatorilor interni care vor insista la cresterea taxelor pentru importuri second hand dar nu cred sa afecteze BMW asta ci mai degraba segmentul mediu-mic de masini care concureaza direct cu Dacia-Chevrolet pe piata... BMW e si asa destul de scump ca sa fie prohibitiv si cum nu e nici o firma sa produca masini de lux pe aici nu cred ca o sa fie o mare crestere a taxelor in zona asta...
o alta reactie de luat in calcul e a importatorilor dar aici lucrurile sunt cu dus si intors pentru ca au interesul sa aduca masini cu motore mari si scumpe dar ar vrea sa omoare importul second hand...
ce e interesant in tara noastra este faptul ca piata second hand reala este moarta si firme gen AAA sau altele specializate in asa ceva nu prea exista pe piata si sa aiba un cuvant de spus... asta se datoreaza spiritului intrprinzator al romanului care si-a rezolvat singur nevoia de masina second hand cand a fost nevoie si nu a apelat la o firma... existenta firmelor de acest gen ar fi fost o garantie a unor conditii mai bune pentru inmatriculari second hand dar nu e cazul la noi...

hai bafta si mai vedem...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
neamih
post Jan 24 2006, 08:30 PM
Post #26


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 177
Joined: 19-October 05
From: bucharest
Member No.: 33





f interesant ce spuneti voi aici. eu nu am citit tot articolul, dar din ce spuneti voi inseamana ca daca impozitul se mareste nu va fi valabil si pt masinile dobandite inainte de a se mari? adica o sa platesc ca si pana acuma ~40ron pt bmw/an la 2500cmc? sau o sa platesc ~800ron?

chiar si in cazul acesta peste 2000cmc rca-ul va costa ~1000ron, tot e mult mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Feb 16 2006, 01:45 AM
Post #27


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



interesant a fost azi un reportaj la stirile de pe protv de la 19:00
cica se va da drumul, in ciuda tuturor protestelor APIA, la inmatricularea oricarui autoturism indiferent de anul de fabricatie sau de norma de poluare, atata timp cat va trece de R.A.R. dar totusi vor fi diferente intre cotizatia anuala la impozit asigurare etc in functie de norma de poluare
eu zic ca e o veste cat de cat imbucuratoare, acum sa vedem si care vor fi scorurile biggrin.gif
LE: daca a vazut cineva tot reportajul sa posteze ca eu nu am prins de la inceput
LE2: cred ca vor fi FOARTE SEVERI la R.A.R :nod:


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Mar 6 2006, 02:44 PM
Post #28


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



http://biz.hotnews.ro/articol_44054-Barier...second-hand.htm

Io sunt f. de acord cu treaba asta, mi se pare super rezonabila suma de 1000-2000E la inmatricularea unei masini fara Euro(2) - sper doar sa fie cu "bun simt" si sa nu se arunce la sume mai mari gen 4-5.000 E
As scoate insa taxa pt masinile cu Euro2, macar ca o "reparatie morala" a faptului ca nu s-au mai putut inmatricula atata amar de vreme.. smile.gif

In felul asta scapam de toate kkturile de masini din 1900 toamna care costa 1Euro in DE! Iar cum romanul nu se dezminte, el ar alege bineinteles un diesel, ca doar deh, consuma putin, nu conteaza ca polueaza in draci! sad.gif

Si, chiar daca suna cinic, nu sunt "de acord" ca sa aiba toata lumea masina! Ce e prostia asta?

Ca sa intretii o masina iti trebuie bani (benzina/motorina, piese, asigurari etc); n-ai bani, mergi frumos pe jos, nu te apuci sa umbli cu masina cu frana doar pe roata dreapta spate, fara RCA, fara lumini ca nu ai bani de bec, cu defecte majore si tabla curgand depe ea, ca nu ai bani sa o repari!!
Si intra in mine si ma face praf, ridicand din umeri "n-a tinut dom'le frana!!" :finger:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 6 2006, 08:41 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am citit si eu articolele de azi, si am vazut si comentariile de pe adevarul.ro la unul dintre articole. E destul de clar ca nu le pasa de mediu, vor doar sa protejeze vanzatorii de masini noi.

Ar fi foarte bine sa nu puna taxe pentru Euro2. Sa puna taxe pe Euro1 (spre 1000 E sa zicem) si taxe mari pe non-euro (1500-2000 E). Dar sa nu puna pe Euro2, ca majoritatea masinilor din Romania sunt mult mai poluante decat Euro2. Si sa fie verificate strict din punct de vedere al poluarii la inmatriculare, dar asta nu e o problema pentru o masina din Germania, probabil, asa ca prefera sa puna taxe mari la inmatriculare.

Si inca ceva, daca vor sa protejeze mediul ar trebui sa nu se mai treaca ITP-ul cu spaga. In felul asta cred ca mai mult de jumatate din masinile care circula acum nu ar mai putea circula. Nu stiu cum ar putea sa fca asta, pentru ca eu am vrut sa incerc sa fac un reglaj al injectiei ca am picat noxele, dar cel de la ITP a iesit dupa mine si mi-a zis sa nu-mi dereglez motorul, daca merge bine, si sa vin sambata ca o rezolvam. Ceea ce am si facut, pentru ca mai aveam un far crapat si oglinda stanga (electrica si cu dezaburire) crapata si ar fi fost mult mai scump sa le rezolv pe astea decat sa il ascult.

Dar repet, nu protectia mediului e scopul, scopul e sa se vinda locanuri noi, nu sa se aduca masini SH din afara la pretul unul logan si sa piarda dacia clientii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akajohn
post Mar 6 2006, 08:53 PM
Post #30


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP





eu zic ca cel mai sanatos ar fi sa se bage taxe mari pe revanzarea masinilor in functie de vechime si gradul de poluare... asta ar calma mult activitatea afaceristilor de masini second hand care aduc numai cazaturi in Ro si ne creaza probleme de trafic si noua... sunt si eram convins ca o sa gaseasca o modalitate oamenii ca sa descurajeze importurile de sh... deasemenea sunt de acord cu ideea lui Darren chiar si eu am sprijinit-o, ca totusi nu mi se pare obligatoriu ca fiecare om sa aiba masina proprie... nu iubesc comunismul dar decat sa existe toate cadavrele astea de masini astea pe strazi si problemele de trafic aferente eu zic ca trebuie sa acceptam adevarul si sa ne dam seama ca a avea masina e totusi o obligatie si fata de restul si nu numai un moft pe care ni-l permitem... In Singapore masinile mai vechi de 5 ani (sau 8 ani) nu se mai pot inmatricula... deci in mod klar piata second hand nu exista sau preturile la second hand sunt foarte mici pentru ca stii klar cat poti folosi masina... nu exista loc de dubii... de exemplu eu cred ca alta lege buna ar fi ca masinile sa respecte niste norme de poluare maxima destul de drastice, si ma refer si la masinile noi... merg uneori niste chestii fumigene in fatza mea pe strada de nu-mi vine sa cred ca masina aia nu merge pe carbuni...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post Mar 7 2006, 04:51 PM
Post #31


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



sunt de acord cu masuri drastice de acceptare la RAR a masinilor dar nu si cu ideea ca nu toti tb sa aiba masini. cred ca toata lumea are dreptul sa aiba masina in conditiile in care respecta normele legale de poluare/intretinere etc.
traficul este sufocant in bucuresti dar limitarea numarului de masini nu tb sa se faca prin masuri care sa ne ingreuneze viata. sa pui taxe peste taxe este foarte simplu dar investitii in transport in comun, parcari, modernizari de parcuri se fac rar.


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 9th July 2025 - 12:07 AM