IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Problema senzor aprindere
Silviu
post Sep 20 2008, 02:40 PM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Am facut beleaua ieri. Am incercat sa umblu la "senzorul de la turometru" din fata de la motor . Cand am pus mana pe el s-a rupt urechiusa care il tine si am ramas cu el in mana .

Am zis ca nu-i problema, si-asa nu mergea turometrul, nu o sa mearga nici de acum incolo. DAR NU A FOST ASA !!! Masina nu mai voia sa porneasca si drept urmare senzorul a fost lipit cu Poxipol .

Intrebare : Cum fac sa repozitionez exact senzorul ? Imi imaginez ca trebuie sa fie PERFECT pozitionat, altfel se avanseaza/devanseaza aprinderea...

Eu am taiat cablul de la senzor si cand mi-am dat seama ca e absolut necesar pentru functionarea motorului l-am inadit . Sa il las asa sau sa cumpar altul ?


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Sep 20 2008, 09:41 PM
Post #2


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Senzorul ala nu are nici o treaba avansul. Avansul se da din distributie, nu din senzor. Ala e un senzor electromagnetic care in momentul in care electromotorul iti invarte motorul, el, senzorul, da semnal la calculator care la randul lui se prinde ca tu vrei sa pornesti masina si-ti da curent la pompa de benzina.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Sep 21 2008, 02:35 PM
Post #3


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20





Si cat timp motorul sta pornit imi vine benzina... Daca iau senzorul de acolo "pacalesc" calculatorul care are impresia ca e oprit motorul . De aceea se opreste motorul, nu ?

E bine ca nu are importanta pozitia lui . Probabil o sa sudez senzorul de urechiusa ...


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Sep 22 2008, 01:48 AM
Post #4


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Daca il scoti de acolo in timp ce merge motorul sau daca ii scoti mufa motorul se va opri.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Sep 24 2008, 11:07 AM
Post #5


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



Nu am inteles totusi de ce are asa mare importanta pozitia lui. Motorul nu porneste decat daca senzorul sta pe pozitia lui "de fabrica" . Daca i se muta pozitia ( dar se pastreaza distanta senzor-roata ) motorul nu va porni .

Avand in vedere ca la mine senzorul nu mai e in pozitia "de fabrica", e posibil ca acum motorul sa imi consume mai mult si sa traga mai prost ?...


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th June 2025 - 10:56 PM