![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Am facut beleaua ieri. Am incercat sa umblu la "senzorul de la turometru" din fata de la motor . Cand am pus mana pe el s-a rupt urechiusa care il tine si am ramas cu el in mana .
Am zis ca nu-i problema, si-asa nu mergea turometrul, nu o sa mearga nici de acum incolo. DAR NU A FOST ASA !!! Masina nu mai voia sa porneasca si drept urmare senzorul a fost lipit cu Poxipol . Intrebare : Cum fac sa repozitionez exact senzorul ? Imi imaginez ca trebuie sa fie PERFECT pozitionat, altfel se avanseaza/devanseaza aprinderea... Eu am taiat cablul de la senzor si cand mi-am dat seama ca e absolut necesar pentru functionarea motorului l-am inadit . Sa il las asa sau sa cumpar altul ? -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Senzorul ala nu are nici o treaba avansul. Avansul se da din distributie, nu din senzor. Ala e un senzor electromagnetic care in momentul in care electromotorul iti invarte motorul, el, senzorul, da semnal la calculator care la randul lui se prinde ca tu vrei sa pornesti masina si-ti da curent la pompa de benzina.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Si cat timp motorul sta pornit imi vine benzina... Daca iau senzorul de acolo "pacalesc" calculatorul care are impresia ca e oprit motorul . De aceea se opreste motorul, nu ? E bine ca nu are importanta pozitia lui . Probabil o sa sudez senzorul de urechiusa ... -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Daca il scoti de acolo in timp ce merge motorul sau daca ii scoti mufa motorul se va opri.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Nu am inteles totusi de ce are asa mare importanta pozitia lui. Motorul nu porneste decat daca senzorul sta pe pozitia lui "de fabrica" . Daca i se muta pozitia ( dar se pastreaza distanta senzor-roata ) motorul nu va porni .
Avand in vedere ca la mine senzorul nu mai e in pozitia "de fabrica", e posibil ca acum motorul sa imi consume mai mult si sa traga mai prost ?... -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 10:56 PM |