Silviu
Sep 20 2008, 02:40 PM
Am facut beleaua ieri. Am incercat sa umblu la "senzorul de la turometru" din fata de la motor . Cand am pus mana pe el s-a rupt urechiusa care il tine si am ramas cu el in mana .
Am zis ca nu-i problema, si-asa nu mergea turometrul, nu o sa mearga nici de acum incolo. DAR NU A FOST ASA !!! Masina nu mai voia sa porneasca si drept urmare senzorul a fost lipit cu Poxipol .
Intrebare : Cum fac sa repozitionez exact senzorul ? Imi imaginez ca trebuie sa fie PERFECT pozitionat, altfel se avanseaza/devanseaza aprinderea...
Eu am taiat cablul de la senzor si cand mi-am dat seama ca e absolut necesar pentru functionarea motorului l-am inadit . Sa il las asa sau sa cumpar altul ?
316i
Sep 20 2008, 09:41 PM
Senzorul ala nu are nici o treaba avansul. Avansul se da din distributie, nu din senzor. Ala e un senzor electromagnetic care in momentul in care electromotorul iti invarte motorul, el, senzorul, da semnal la calculator care la randul lui se prinde ca tu vrei sa pornesti masina si-ti da curent la pompa de benzina.
Silviu
Sep 21 2008, 02:35 PM
Si cat timp motorul sta pornit imi vine benzina... Daca iau senzorul de acolo "pacalesc" calculatorul care are impresia ca e oprit motorul . De aceea se opreste motorul, nu ?
E bine ca nu are importanta pozitia lui . Probabil o sa sudez senzorul de urechiusa ...
316i
Sep 22 2008, 01:48 AM
Daca il scoti de acolo in timp ce merge motorul sau daca ii scoti mufa motorul se va opri.
Silviu
Sep 24 2008, 11:07 AM
Nu am inteles totusi de ce are asa mare importanta pozitia lui. Motorul nu porneste decat daca senzorul sta pe pozitia lui "de fabrica" . Daca i se muta pozitia ( dar se pastreaza distanta senzor-roata ) motorul nu va porni .
Avand in vedere ca la mine senzorul nu mai e in pozitia "de fabrica", e posibil ca acum motorul sa imi consume mai mult si sa traga mai prost ?...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.