IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Evaluare Motor
SUPERBEC
post Jan 10 2006, 04:16 PM
Post #21


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



poti sa tai un pic din pistoane ca sa scazi compresia


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jan 10 2006, 05:55 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (SUPERBEC)
poti sa tai un pic din pistoane ca sa scazi compresia

Sau poti sa pui o garnitura de chiulasa mai groasa ca sa scazi compresia, am citit asta pe undeva.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Jan 10 2006, 06:54 PM
Post #23


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





sau 2 garnituri una peste alta biggrin.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Jan 10 2006, 07:50 PM
Post #24


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



QUOTE (SUPERBEC)
poti sa tai un pic din pistoane ca sa scazi compresia

cu flexul ? sunt unii priceputi in tehnica asta biggrin.gif


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei318ti
post Jan 10 2006, 10:47 PM
Post #25


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 93
Joined: 6-December 05
From: Iasi
Member No.: 117



Bai da cate nebunii aveti voi in cap. De ce va complicati cu felxuri si alte minuni de garnituri. De ce nu luati solutii speciale pentru motoarele pe care le aveti. Kali sincer sa fiu daca ai 3000 de euro pentru turbo de ce nu iti un M42 sau M44 ca il iei cu maxim 500 euro si pui pe el un kit de Downing atlanta care iti da direct peste 200 CP si nu iti trebuie pistoane sau alte minuni. In plus daca iti iei un M42 asta are din fabrica pistoane si axe forjate.
http://www.downingatlanta.com/da_superchar...rs_info_new.htm
Intra pe bimmerforums.com sau pe 318ti.org ca pe acolo si fac group buys si au reduceri semnificative.


--------------------
BMW 318ti E36
Incerc sa gasesc un motor mai mare(325 M50)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Jan 11 2006, 08:43 AM
Post #26


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32





QUOTE (Rabanne)
Nu era nici macar un T03 , era ceva mult mai mic , de diesel. treaba cu garniturile una peste alta nu functioneaza , le scuipa rapid. Se monteaza garnitura de chiulasa din metal insa nu va permite mai mult de 0.8 presiune in turbina pentru ca vor ceda pistoanele. Pe 2.3 foarte greu vei reusi sa faci ceva mai ales pentru ca te limiteaza sistemul de injectie Jetronic. daca ai avea Motronic ar fi perfect insa asta probabil ca ar necesita si trecerea la motor de 2.5 . De pitsoane ce sa zic, caut acum pentru mine, am gasit ceva la furnizorul meu de soft din Lituania, pistoane forjate insa trebuie sa astept vreo doua luni pana vor scoate primul 325i turbo ca sa testeze rezistenta pistoanelor. Din cate am inteles doar pistoanele costa undeva pe la 50 de euro bucata. Mai pune un K27 de Audi S2, intercooler, racoarde de silicon , BOV, chip, segmenti, cuzineti, injectoare  si toate celelalte si ajungi la o suma frumusica. Pregateste in jur de 1500-2000 de euro daca intr-adevar vrei sa faci ceva klumea, altfel sunt doar planuri nerealizabile. Banii aduc caii putere wink.gif


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Jan 11 2006, 08:53 AM
Post #27


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



318ti: daca as lua in calcul schimbarea motorului - m-as gindi din start la un M52-M54 B25-B30, ce rost are sa ma complic cu M42 - M44?
problema este ca masina mea e in leasing, si e cam complicat sa ma apuc sa schimb motorul ...
nu intentionez sa folosesc garnituri de chiuloasa sandwich, sau alte chestii din astea - de altfel, si ideea de turbo mi-a cam iesit din cap .. vreau sa montez pe masina un compresor mecanic pe care sa-l exploatez la 50% din capacitate intr-o prima faza, si la maxim - dupa ce schimb pistoanele cu unele forjate, care sa asigure si o rata de compresie de 8 - 8.5 :1
@Rabanne: cine face pistoanele alea forjate la 50eur/buc ? stie sa faca si biele forjate? se fac si custom made?
ma intereseaza pt mine (4 buc) - daca stie sa le si calculeze sa iasa rata de compresie de 8.5:1 - ar fi super ..


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 15th July 2025 - 12:55 PM