IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Ajutor!problema motor 732i
Mihai_AMD
post Jul 27 2008, 09:01 PM
Post #1


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,521
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



am o problema la motorul e23-ului lui catalin,732i...prima simptoma a fost ca mergea cam intrerupt si la relanti da se se opreasca iar daca dai sa pleci din loc normal fara sa o turezi mia mult cam da in nas sa se opreasca...iar acum 2 zile am pornit si turata in blana nu trecea de 2-3 mi de ture,sau daca trecea urca ffff greu in ture.aseara a dat MAD520 pe la mine si el a zis ca are aer in rampa(am ramas de 2-3 ori fara benzina zilele trecute,sau mia precis poate avea benzina dar nu baga pompa,acum am schimbato si dupa ce am schimbato 2-3 zile a pornit bine) si a tinut-o mad520 in blana cateva secunde pana a urcat in ture si odata sia dat drumu si a pornit normal,asta aseara,azi am vazut ca iar abia urca in ture si merge intrerupt.fisele sunt bune,bujiile sut bune ca daca nu erau bune nu mergea bine aseara dupa ce a turat-o mad....ceva sugestii?

This post has been edited by db85amd: Jul 27 2008, 09:06 PM


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Jul 28 2008, 08:46 AM
Post #2


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,335
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



Cumva sa fie beleaua de la supapa de pe retur? sau capsula...ca mama masii o fi. Sa se fi bulit/dat peste cap membrana? Sa traga aer fals? help fratilor, cu o idee...ceva, orice...ca suntem aproape pe final cu septaru`
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Jul 28 2008, 10:21 AM
Post #3


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW





Daca ai ramas fara benzina (si inca de 2 - 3 ori cum ai zis) verifica pompa de benzina din rezervor. Astea sunt facute sa mearga inecate si pot apare probleme daca ajungi la gol.

In afara de asta, tot din cauza ca ai ramas fara benzina, e posibil ca pe conducte sa fi fost tras vreun gunoi din rezervor. Stii tu de care. Poate ar fi bine sa te uiti/sufli pe conducte, racorduri, etc.

Alte cauze ....aer fals pe la furtunele de admisie. Merge ca dracu cand trage aer fals si simptomele sunt cam alea pe care descrii tu. Eu m-am invartit 1 ora pe langa ea pana am bagat de seama ca joja de ulei nu era bine infipta in suport ...

Ia-o pe indelete si verifica bine de tot furtunul gros care vine de la debitmetru si cele care intra in el. Daca ti se pare ceva, fa proba cu o carpa. Porneste-o, pune carpa si tine-o strans unde suspectezi ca ar trage aer fals. Daca se modifica mersul motorului, bingo. Busonul de la ulei e strans cum trebuie ?

Dar dupa cum zici tu ca si-a dat drumul turata la blana iar pe urma a inceput sa faca la fel, eu cred ca e vorba de vreun gunoi pe undeva.


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares
post Jul 28 2008, 11:36 AM
Post #4


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 613
Joined: 8-August 07
Member No.: 1,066
Car: E39
Engine: e12



QUOTE (nmg @ Jul 28 2008, 11:21 AM) *
Ia-o pe indelete si verifica bine de tot furtunul gros care vine de la debitmetru si cele care intra in el. Daca ti se pare ceva, fa proba cu o carpa. Porneste-o, pune carpa si tine-o strans unde suspectezi ca ar trage aer fals. Daca se modifica mersul motorului, bingo. Busonul de la ulei e strans cum trebuie ?


In loc de carpa, ia o seringa de benzina, pune-i un ac si pulverizeaza finut acolo unde suspectezi ca trage aer fals. Daca motorul se tureaza, intr-adevar trage aer fals pe acolo pe unde ai pulverizat benzina...


--------------------
I can take you there faster....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportivu
post Jul 28 2008, 11:58 AM
Post #5


Mensch Maschine
*****

Group: Members
Posts: 1,335
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 976
Car: E34
Engine: M60B30



A scos acum Mihai masina putin la plimbare...si se pare ca si-a cam dat drumul singura....merge ca un vis. Sper sa nu o deochem smile.gif)))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Jul 28 2008, 11:05 PM
Post #6


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,521
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20





CITAT(Sportivu @ Jul 28 2008, 11:58 AM) *
A scos acum Mihai masina putin la plimbare...si se pare ca si-a cam dat drumul singura....merge ca un vis. Sper sa nu o deochem smile.gif)))

eu cred ca ai deocheat-o laugh.gif
intradevar dupa nici 1km de mers in blana la 3000rpm motorul a tusit a pocnit si sia dat drumul odata ma bagat in scaun.....am lasato pana seara din nou,si cand sa plec la fel si dupa acelasi cca 1km-2 sia dat drumul la mers....aer fals nu e,altfel nu isi dadea drumu mergea prost continuu...pompa in rezervor nu e,e sub bancheta la e23.gunoi nu are cum sa traga caci prin sita aia de la sorb nici fiul tantarului nu are loc... unsure.gif
e ceva de la vreo supapa draci ceva pe la motor


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 29 2008, 08:52 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,816
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Ceva de genul asta a patit proprietarul fostului meu E28. Venit dupa 15 luni in tara, i-a dat o cheie, mergea ca dracu sau nici nu pornea, nu mai retin.
A zis ca o fi pompa de benzina, a scos furtunul de retur care intra in capsula aia inainte sa plece spre rezervor, ca sa vada daca pica ceva. I-a dat cheie, a pornit un pic, a curs benzina ca la balamuc acolo. A pus furtunul la loc si a facut fericit peste mia de km, dupa care a plecat inapoi in Spania, la E28 528-ul de acolo wub.gif

Care o fi fost problema... nu stim, dar asa scapat de ea.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FiveThreeFive
post Jul 30 2008, 07:04 AM
Post #8


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 69
Joined: 4-December 06
Member No.: 485
Car: ex- E28
Engine: M30 3.5



Inlocuieste temporar FPR-ul (fuel pressure regulator, probabil BMW p/n 13531284897) cu unul imprumutat de la o masina despre care stii sigur ca merge OK. Cel mai important este sa fie FPR de 3 bari. Verifica si furtunul de vacuum intre FPR si galerie (sa fie intact, fara fisuri).
Daca se rezolva problema cu acest test, atunci stii ce ai de inlocuit. Un FPR nou este destul de scump, de aceea iti recomand sa testezi inainte.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 30 2008, 10:14 AM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,816
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



offtopic.gif oooo, lume "noua". Welcome back! smile.gif

foarte buna ideea cu regulatorul. Cred ca au unul de 3.5 pe care sa-l incerce.


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 30 2008, 04:24 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





voiam si eu sa zic ceva...dar sa nu stric topicul smile.gif

mi s-a parut mie sau masina are un "facelift" si a primit un eleron nu tocmai creştinesc? smile.gif - poate mi s-a parut si am confundat-o smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Jul 30 2008, 08:38 PM
Post #11


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,521
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(CRM112 @ Jul 30 2008, 04:24 PM) *
voiam si eu sa zic ceva...dar sa nu stric topicul smile.gif

mi s-a parut mie sau masina are un "facelift" si a primit un eleron nu tocmai creştinesc? smile.gif - poate mi s-a parut si am confundat-o smile.gif

vb de e23 lui catalin? blink.gif daca da,masina nu a primit nimic...
ps:cred ca problema sa rezolvat,am scos furtunu de tur nu retur sa vad daca intra benzina in rampa si intra ca la nebunie.apoi lam pus la loc si a pornit bine si acum merge tot bine,mai ales ca aseara la scos catalin la o plimbare si si-a dat drumul la mers ca inainte smile.gif


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Aug 22 2008, 04:10 PM
Post #12


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,330
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



Mihai, ceea ce nu ai remarcat, este ca motorul lui are self-service. adica, mergi cu masina, si se vindeca singura, se reface in mers. benzina sa fie, ca are rezervorul mare. bine ca a mers ok apoi, si nu ne-a mancat zilele pe unde am fost smile.gif



--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd September 2018 - 11:40 PM