![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Am cateva intrebari referitoare la diferentialele de E30, rog pe cei priceputi sa ma lamureasca si pe mine:
1. Care este diferenta intre diferentialul carcasa-mare si carcasa-mica de la E30? Difera doar marimea carcasei, prinderile pe caroserie sunt la fel? Dar legaturile la cardan/planetare? 2. Un diferential de E34 se poate monta ca atare (cu modificari minime) pe E30? Sau daca trebuie schimbat capacul din spate cu bucsa aia de prindere, mai trebuie si altceva? Ma refer aici la cel cu carcasa mare. 3. Diferentialele sunt compatibile la piesele interne? Mai exact, pot desface un blocant, sa-i scot din interior sistemul LSD (adica asta) si sa-l pun fara probleme pe unul open (astfel incat sa nu-i schimbe raportul)? 4. Vad ca LSD-ul se poate cumpara de la BMW separat de restul diferentialului (bine, costa enorm, dar asta e alta treaba...). Se pot cumpara de la BMW si piese interne, coroana aia (nu stiu cum ii zice), sau axul? 5. Pe E30 316i M40 03/1989 am diferential de 4,27? Un 4.10 cred ca n-ar schimba prea mult din acceleratie/top speed, nu? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 08:12 PM |