IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Car pc
bartro
post Jun 16 2008, 02:03 PM
Post #1


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Am dat de un web-site cu tot fel de produse pentru 'car pc'. Destul de misto, de ceva ani de zile as vrea sa am un fel de PC in masina. Scapi odata de 'probleme' legat de achizitie de USB-stick, cd-uri, mp3, DVD, navigatie. Pui ce vrei tu pe ele. Acuma tot ce imi trebuie sunt bani smile.gif

http://incarmultimedia.eu//index.php?cPath=2

This post has been edited by bartro: Jun 16 2008, 02:03 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Jun 17 2008, 10:14 AM
Post #2


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Eu sunt intr-un stadiu destul de avansat cu un astfel de proiect, sistemul va fi montat in E38. Daca are cineva intrebari legate de subiect sunt incantat sa ii raspund.
Atentie insa cu site-ul ala, toate produsele provin de pe http://www.cartft.com/ (care de altfel, la randul lui, este tot un site european, deci putem cumpara linistiti fara sa ne mai complicam cu incarmultimedia)


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 17 2008, 10:45 AM
Post #3


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Super, cand ai ceva functional as vrea sa vad si eu cum a iesit. M-am uitat la preturi si de fapt m-am gandit ca pentru PC pot sa folosesc orice placa de baza, ce imi trebuie e o sursa de alimentare ca se merge pe 12V de la baterie, care vad ca nu sunt foarte scumpe. Sub scaunul de sofer am destul loc pentru un pc.
Ce intrebare as avea, cum e cand masina e oprit? PC poate intre in un fel de stand-by asa ca cand pun contact la masina nu treb sa astept pana booteaza windows/linux? Un fel de suspend to RAM.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Jun 17 2008, 03:23 PM
Post #4


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



QUOTE (bartro @ Jun 17 2008, 11:45 AM) *
Ce intrebare as avea, cum e cand masina e oprit? PC poate intre in un fel de stand-by asa ca cand pun contact la masina nu treb sa astept pana booteaza windows/linux? Un fel de suspend to RAM.


Pai ca sa ramana in st-by ai nevoie sa fie alimentat. Cam dificil sa faci treaba asta fara sa omori si bateria intre timp. Bine, unii pot spune ca e simplu sa mai pui o baterie in portbagaj. Dar tot nu faci nici o afacere.

Rezolvarea mai usoara e sa nu instalezi windows ci o distributie de linux. Boot rapid si pentru capacitati multimedia e fix aceeasi treaba.

Alta varianta e sa pui un laptop cu o baterie extinsa si atunci scapi de timpul de boot.

Instalezi un windows chel si reduci timpul de boot la 10-20 secunde.

Ultima solutie e utilizarea I-Ram-ului, combinat cu solutia de mai sus de windows chel timpul de boot scade binisor. Singura problema e ca acumulatorul de 1600mAh tine 4Gb de ram cam 10 ore functie de ce setup rulezi pe memorii. Posibil sa mai existe si alte solutii tip I-Ram, doar ca nu le stiu.

In final nu cred ca un 30 secunde de boot e o problema asa mare. Pe un sistem incet, sa spunem ca poate n-ar fi problema nici un minut. Acu' depinde de fiecare cat e de nerabdator cred. Solutii totusi sunt destule, poti rula de la win98 la xp la ubuntu poftim fara griji privind capabilitatile multimedia ale sistemului. O singura intrebare am: crezi ca-i cel mai potrivit loc sub scaunul de la sofer? Un micropc cred ca incape si-n torpedou la seria 7 fara sa pierzi foarte mult spatiu. Zic asta pentru ca mi se pare mai usor de instalat acolo si cu mai putina bataie de cap in a face toate legaturile necesare (alimentare, video si maus+tst).



--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Jun 17 2008, 04:30 PM
Post #5


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



QUOTE (bartro @ Jun 17 2008, 11:45 AM) *
Super, cand ai ceva functional as vrea sa vad si eu cum a iesit.

Sigur ca da. Deocamdata am doar hardware-ul (Epia M10000), pe care am instalat un WindowsXP minimal. Acum ma lupt cu softurile. E38-ul are display wide si as vrea sa pot controla PC-ul cu butoanele din bord. Pentru asta am un adaptor I-bus si imi mai trebuie softul. Exista niste chestii pe net (gen ibuscomm) dar sunt slabute tare. I have chosen the hard way: vreau sa imi fac eu o aplicatie care nu numai sa interpreteze butoanele din bord si sa le trimita pc-ului dar sa si afiseze diversi parametri ai motorului in timp real. Deocamdata am facut cam 20% din aplicatia asta, mai e mult de lucru si timp putin.

QUOTE (bartro @ Jun 17 2008, 11:45 AM) *
M-am uitat la preturi si de fapt m-am gandit ca pentru PC pot sa folosesc orice placa de baza, ce imi trebuie e o sursa de alimentare ca se merge pe 12V de la baterie, care vad ca nu sunt foarte scumpe. Sub scaunul de sofer am destul loc pentru un pc.
Ce intrebare as avea, cum e cand masina e oprit? PC poate intre in un fel de stand-by asa ca cand pun contact la masina nu treb sa astept pana booteaza windows/linux? Un fel de suspend to RAM.

Asa e, poti folosi orice placa de baza numai sa iei o sursa de aia la 12v. Sursa fiind atx stie sa opreasca singura computerul cand masina e oprita si sa-l porneasca dupa aia. Din pacare modul stand-by este exclus, consuma foarte mult. Singurele optiuni sunt hybernate (care mie nu imi place) si hard boot.


QUOTE (xox @ Jun 17 2008, 04:23 PM) *
Pai ca sa ramana in st-by ai nevoie sa fie alimentat. Cam dificil sa faci treaba asta fara sa omori si bateria intre timp. Bine, unii pot spune ca e simplu sa mai pui o baterie in portbagaj. Dar tot nu faci nici o afacere.

Xox are dreptate, se pricepe! biggrin.gif

QUOTE (xox @ Jun 17 2008, 04:23 PM) *
Rezolvarea mai usoara e sa nu instalezi windows ci o distributie de linux. Boot rapid si pentru capacitati multimedia e fix aceeasi treaba.

Alta varianta e sa pui un laptop cu o baterie extinsa si atunci scapi de timpul de boot.
Instalezi un windows chel si reduci timpul de boot la 10-20 secunde.

Ultima solutie e utilizarea I-Ram-ului, combinat cu solutia de mai sus de windows chel timpul de boot scade binisor. Singura problema e ca acumulatorul de 1600mAh tine 4Gb de ram cam 10 ore functie de ce setup rulezi pe memorii. Posibil sa mai existe si alte solutii tip I-Ram, doar ca nu le stiu.

In final nu cred ca un 30 secunde de boot e o problema asa mare. Pe un sistem incet, sa spunem ca poate n-ar fi problema nici un minut. Acu' depinde de fiecare cat e de nerabdator cred. Solutii totusi sunt destule, poti rula de la win98 la xp la ubuntu poftim fara griji privind capabilitatile multimedia ale sistemului. O singura intrebare am: crezi ca-i cel mai potrivit loc sub scaunul de la sofer? Un micropc cred ca incape si-n torpedou la seria 7 fara sa pierzi foarte mult spatiu. Zic asta pentru ca mi se pare mai usor de instalat acolo si cu mai putina bataie de cap in a face toate legaturile necesare (alimentare, video si maus+tst).

Din pacate pentru mine linuxul e exclus. Stiu ca ar fi o alternativa buna dar sunt lemn total la linux. In XP insa ... e alta problema. Aici pot face orice. Deocamdata XP-ul meu are 560mb si booteaza in 18sec sistemul + 4 sec BIOS.
Asta se intampla cu HDD de laptop. Sistemul final va boota de pe un card CF. Am facut probe cu un card CF (in mod PIO) care desi are doar 7MB/s, compenseaza prin timp de acces 0 si booteaza in 17 sec. Fiind doar PIO ocupa insa cam mult din procesor. Acum insa tocmai a ajuns de cateva zile noul card, LEXAR professional UDMA de 37MB/s. Nu am facut probe dar probabil ca va fi o racheta.
In felul asta, fara HDD si cu CF scad si consumul si maresc puternic fiabilitatea la temperaturi si socuri (cardul n-are nimic in miscare in interior).

I-ram-ul nu e nici o sfaraiala. Are capacitate maxima 4GB si ca sa ajungi la toata capacitatea asta (placa respectiva+ram) costa mult-mult-mult. In plus, consuma si multisor.
Laptopul este cea mai rea varianta. Consuma multisor, unul ieftinut e lent, circulatia aerului in el e de obicei un infern si are o gramade de componente miniaturizate inutile: display, cd-rom, floppy, etc. Plus ca nu il poti alimenta cu o sursa auto, trebuei sa concepi singur sistemul de start-up/shut-down si filtrarea curentului. Deci iarasi recomand VIA EPIA.

Ca plasare, in E38, sistemul meu vine pus in portbagaj, in locul CD-changer-ului. Este loc imens acolo si e si bine ventilat. In plus folosesc conexiunile lui pt audio si pt a comunica cu masina.

Bart, daca vrei sa-ti instalezi o placa de baza standard, nu uita ca in principiu consuma mai mult, face FOARTE multa caldura si este si mai sensibila decat variantele VIA sau JETWAY. In plus, daca vrei sa rulezi si IGO PC pe computerul ala (si proababil ca asta este una din chestiile principale, ca si la mine) iti trebuie ceva peste 1GHz, daca te gandesti cumva la un P3 de-ala vechi, poti sa-l uiti, nu duce.

Cam asta e pana acum. Mai e mult de facut dar am un milion de proiecte si aplicatii pentru acest sistem.

@xox: nu stii pe cineva care poate sa imi faca un mic dll sau mai bine un control activex pe windows? (cu bani desigur, dar sa fie programarea competenta)


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 17 2008, 04:31 PM
Post #6


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





La masina am o baterie de 100AH. Nu stiu exact cat consuma un PC cand e in suspend to RAM, dar cred ca minim care trebuie facut este sa ramana controler de memorie activat, mai precis, refresh de la DRAM. Ca sa nu pierde date. Cat consume acolo e in functie de cantitate de memorie si de ceas de refresh. Cred ca tine ceva timp bun.

Eventual ar fi util un time-out acolo, ca sa intre in stand-by total dupa o zi sau 2 de nefolosire de masina.

Nu m-am interesat, dar la, de exemplu, i-drive, cum e? Sau nu e comparabil cu un PC?

LE: m-am uitat acuma, merge cu VxWorks. Are un HD?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Jun 17 2008, 04:45 PM
Post #7


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



In principiu stand-by-ul tine mai multe chestii alimentate la orice pc, pe langa ram ai in plus tastatura si mouse-ul ps/2 apoi toate perifericele USB (si astea consuma mult) plus o gramada de trasee de pe placa de baza necesare "trezirii" (posibil si placa de reatea, porturi seriale/paralele, etc).
Sistemul meu consuma 2A (25W) in functionare cu HDD (probabil mai putin cu CF) si 380mA (4.56W) in stand-by, cu mouse si tastatura usb.

Pe bateria ta de 100Ah, 380mA ar insemna 263 ore de stand-by, adica 10,9 zile. In practica, mai ai si tu alte consumuri fixe care se mai adauga la asta. Daca o lasi in parcare o saptamana, gata bateria!
Sigur ca poti pune un timer care sa stinga acest computer, dar problema (intarzierea) este pornirea, nu stingerea.


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 17 2008, 05:54 PM
Post #8


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Si eu ma gandeam ca ar posibil o comunicare cu OBC de la masina, sa afli parametri real-time. Te ajuta si la depanare daca ar fi odata ceva stricat la sistemul electric/engine management de masina.
Din pacate eu nu sunt programator de windows, fac soft embedded. Dar as putea sa intreb pe colegi de aici care lucrez cu windows daca ar fi cineva interesat sa face un dll / activex . As avea nevoie de ceva requiremets, ca se le intreb mai precis. Sau poate acuma a venit timpul sa ma bag si eu la windows, desi nu stiu cat de steep e learning curve.
O cartela din asta CF cu DMA, cat mai e? E interesant sa scap de HDD.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Jun 17 2008, 06:38 PM
Post #9


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Ar fi super daca m-ai putea ajuta cu activex asta. In esenta este vorba de un modul care sa citeasca niste mesaje pe interfata seriala (formatul mesajelor este cunoscut) si apoi sa genereze niste eventuri. Ar trebui sa aiba niste metode (una de setat parametrii serialei, una de pornit functia aia de citire seriala, alta de oprit si inca una pentru setat independent RTS si DTR. Apoi ar mai trebui niste proprietati (ca sa citesc CTS, DSR, DCD si RI, eventual erori si desigur evenimentul de care am vorbit. In plus, mi-ar mai trebui si o metoda de trimis diferite stringuri pe seriala. Cam asta e in esenta.
Sunt convins ca partea de citire/scriere seriala plus eventuri si alte alea exista deja in multe locuri pe net dar mai trebuie completat cu interpretarea mesajelor de pe seriala si imbracarea acestui cod in wrapper activex.

Cardul meu CF a fost 340 ron la http://www.altshop.ro/card-memorie-lexar-c...8gb-p-1499.html
Vezi ca un astfel de card va fi omorat repede de Windows XP si swap file. Cardul nu rezista decat la aprox 100.000 scrieri dupa care moare. In testele de pe net, baietii au testat si au distrus cardul dupa o saptamana de WinXP. Solutia este un driver EWF, adaptat de la un kit de XP Embedded.


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Jun 21 2008, 04:43 PM
Post #10


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16





Eu nu-s foarte convins ca am inteles exact ce vrei sa faci.

Daca vrei sa legi pc-ul la consola centrala a masinii s-ar putea sa fie mai complicat decat pare. Microcontroller-ele masinii alcatuiesc ceea ce se cheama CAN - controller area network. Intr'adevar reteaua asta e seriala. Dar problema nu-i aici.

Conectarea la CAN se poate face de exemplu cu CANape, produs de Vector Informatik (fac scule de interfatare a pc-ului in CAN dar in scopuri stiintifice/de dezvoltare si nu multimedia). Dar asta inseamna practic instalarea unui driver pe microcontroller care de fapt nu-i un driver ci mai mult il faci parte din codul sursa pentru a simula un nod pe retea. In felul asta poti citi orice variabila din softul de pe mc. Deci sa spunem ca e relativ simplu sa faci un nod in CAN dar in scopuri de debugging. Sa-l pui pe el sa faca ceva, cred ca-i extrem de dificil. Nu spun ca nu s-ar putea face, dar e foarte complicat.

Initial am crezut ca vrei sa adaogi un sistem multimedia, cu display separat. Dar ca sa folosesti CAN-ul pentru a controla pc-ul si invers cred ca-i munca de 10 oameni timp de 3 ani. Ma refer la dezvoltarea interfetei si a softului necesar, pornind de la zero.

Sa zicem ca exista varianta in care lucrezi cu un switch si folosesti alternativ display-ul intre functiile native si cele servite de sistemul multimedia. Ori folosesti ce posibilitati ofera masina de conectare a unui sistem multimedia la computerul de bord - aici chiar nu stiu cum se descurca E38-ul. Poate ofera posibilitati de conectare care nu le stiu.

Concluzia e urmatoarea: Nu stiu daca-i realizabil o conexiune intre pc si masina care sa fie 2 way. Sa citeasca pc-ul in timp real datele masinii e posibil. Dar afisate pe un display separat. Despre comandat pc de pe comenzile masini si afisarea rezultatului pe consola centrala eu spun ca-i prea dificil. Ori poate am inteles eu gresit ceva din cele de mai sus.



--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Jun 23 2008, 11:47 AM
Post #11


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Xoxule, stai ca n-ai inteles. In E38 sunt mai multe sisteme, care comunica intre ele, fiecare pe busul lui. De CAN-bus nu ma ating, e corect ce zici tu acolo. Dar mai exista si I-bus, similar hardware, dar care dirijeaza doar echipamentele multimedia. Masina are display lcd, tv-tuner (cu intrare video), cass, cd-changer, radio si amplificator. In afara de amplificator, toate celelalte echipamente comunica prin I-bus. LCD-ul are niste butoane care transmit mesaje generale pe acest I-bus. Formatul mesajelor imi este cunoscut. Echipamentele asculta pe I-bus si reactioneaza in functie de mesajele care le sunt destinate.
Acum fii atent: eu am un adaptor de la I-bus la RS232, de la un nene din Germania, Rolf Resler. Deci cu acest adaptor eu vad pe seriala in momentul de fata, cum vin mesajele. Partea hardware este deja implementata si functioneaza,. PC-ul meu va inlocui cd-changerul si va asculta pe seriala mesajele care sunt destinate cd-changerului. Afisarea se va face pe displayul masinii, cu un switch (alternativ cu OBC).
In felul asta pot folosi butoanele displaylui pentru a controla computerul.
Aici vine partea de programare. Eu am un IDE in Flash (cu care pot face si executabile Windows) in care voi alcatui frontendul aplicatiei mele, cu grafice, poze, afisaje, etc. Problema este urmatoarea: din IDE-ul meu pot citi direct seriala, dar accesul de face peste un milion de layere software din playerul de Flash, astfel ca imi ocupa mult timp de procesor. In plus, nu am posibilitatea decat de consulta bufferul serialei, deci fac un polling la 100ms care ma omoara ... In felul asta am reusit sa interceptez toate mesajele I-bus dar ... atat. Altceva nu mai incape pe procesor. biggrin.gif
Prin urmare as avea nevoie de un DLL care sa faca citirea serialei si interpretarea mesajelor in mod direct, prin API Windows si sa imi genereze mie doar niste eventuri atunci cand recunoaste anumite mesaje. Si ca sa imi fie mie si mai simplu, DLL-ul asta ar trebui impachetat intr-un wrapper Active-x (pe care IDE_ul meu il poate accesa in mod nativ spre deosebire de DLL pe care le accesez mult mai complicat).
Eu nu stiu de loc de loc programare Windows, in nimic (nici C, nici Delphi, numic) ca mi-as face eu DLL-ul asta in 2 timp si trei miscari. Cam asta e ideea.

Deci vezi ca nu e nimic complicat. Doar cod direct executabil de citit seriala si generat eventuri.
Ce zici, m-ai putea ajuta?


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares
post Jun 23 2008, 01:23 PM
Post #12


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 613
Joined: 8-August 07
Member No.: 1,066
Car: E39
Engine: e12



QUOTE (Shark @ Jun 23 2008, 12:47 PM) *
Xoxule, stai ca n-ai inteles. In E38 sunt mai multe sisteme, care comunica intre ele, fiecare pe busul lui. De CAN-bus nu ma ating, e corect ce zici tu acolo. Dar mai exista si I-bus, similar hardware, dar care dirijeaza doar echipamentele multimedia. Masina are display lcd, tv-tuner (cu intrare video), cass, cd-changer, radio si amplificator. In afara de amplificator, toate celelalte echipamente comunica prin I-bus. LCD-ul are niste butoane care transmit mesaje generale pe acest I-bus. Formatul mesajelor imi este cunoscut. Echipamentele asculta pe I-bus si reactioneaza in functie de mesajele care le sunt destinate.
Acum fii atent: eu am un adaptor de la I-bus la RS232, de la un nene din Germania, Rolf Resler. Deci cu acest adaptor eu vad pe seriala in momentul de fata, cum vin mesajele. Partea hardware este deja implementata si functioneaza,. PC-ul meu va inlocui cd-changerul si va asculta pe seriala mesajele care sunt destinate cd-changerului. Afisarea se va face pe displayul masinii, cu un switch (alternativ cu OBC).
In felul asta pot folosi butoanele displaylui pentru a controla computerul.
Aici vine partea de programare. Eu am un IDE in Flash (cu care pot face si executabile Windows) in care voi alcatui frontendul aplicatiei mele, cu grafice, poze, afisaje, etc. Problema este urmatoarea: din IDE-ul meu pot citi direct seriala, dar accesul de face peste un milion de layere software din playerul de Flash, astfel ca imi ocupa mult timp de procesor. In plus, nu am posibilitatea decat de consulta bufferul serialei, deci fac un polling la 100ms care ma omoara ... In felul asta am reusit sa interceptez toate mesajele I-bus dar ... atat. Altceva nu mai incape pe procesor. biggrin.gif
Prin urmare as avea nevoie de un DLL care sa faca citirea serialei si interpretarea mesajelor in mod direct, prin API Windows si sa imi genereze mie doar niste eventuri atunci cand recunoaste anumite mesaje. Si ca sa imi fie mie si mai simplu, DLL-ul asta ar trebui impachetat intr-un wrapper Active-x (pe care IDE_ul meu il poate accesa in mod nativ spre deosebire de DLL pe care le accesez mult mai complicat).
Eu nu stiu de loc de loc programare Windows, in nimic (nici C, nici Delphi, numic) ca mi-as face eu DLL-ul asta in 2 timp si trei miscari. Cam asta e ideea.


AHAAA......


--------------------
I can take you there faster....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Jun 23 2008, 02:28 PM
Post #13


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Am inteles. Cred ca am inteles laugh.gif . Acu sa-mi raspunzi la mesaj sa pot sa te contactez in mod mai direct.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 05:35 PM