![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 19-April 08 Member No.: 1,589 Car: e36 Engine: 316i 102 cp ![]() |
am intrat pe forum si am vazut ca aici sunt mai multi specialisti decat in service-uri si as vrea sa cer ajutorul cuiva. Am un bmw 316i e36 102 cp l-am adus de curand din germania .Cam cat e normal sa consume in conditii normale de condus ?????? Cand e motorul rece n u sta la relantiu ,oscileaza turatiile de la 1200 pana aproape moare motorul , dupa ce fac vreo 10 km si se incalzeste isi revine si merge rotund. asta e prima problema Nu mergea prea bine in sensul ca daca accceleram se cam punea in bot si consuma cam 14 % in oras si cam 11% afara fara a fi condus sportiv. Am schimbat filtrul de aer si acum trage bine dar a crescut consumul la minim 20% si daca e condus peste 3000 consuma cam 30 %( am impresia ca bmw-ul meu se crede hummer
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Poate fi mai multe cauze.. debitmetru, motoras relanti, sonda lambda, aer fals undeva in admisie, fise, bujiile, sunt multe de verificat. Bujiile au fost schimbate recent? Iese fum negru din esapament? motor merge rotund? Ulei e curat, sau are benzina in ea?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 19-April 08 Member No.: 1,589 Car: e36 Engine: 316i 102 cp ![]() |
bujiile nu au fost schimbate , nu iese fum negru din esapament , uleiul este curat si nu are benzina in el , motorul nu merge rotund cand e rece dar dupa ce se incalzeste merge rotund si chiar foarte frumos. Partea naspa e ca mecanicu sa dat batut si a zis ca ar fi bine sa o duc la altcineva ca el nu stie ce are ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pentru oscilatii la peste 1000rpm apoi in jos si tot asa parca vinovat era regulatorul de relanti, Idle Control Valve. Dar de ce face numai la rece nu stiu.
Daca el e vinovatul incearca sa-l curati, poate scapi asa. http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e38/f...3562&page=1 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
In primul rand curata regulatorul de relanti (idle control valve) si apoi injectoarele (la M40/M43 sunt f usor de scos si de curatat). Daca tot scoti acolo curata si corpul acceleratiei.
Apoi concentreaza-te pe amestec: du-te cu ea la un itp si da-i un ban aluia sa-i bage sonda de gaze (in fund ![]() Din pacate e mult de lucru, trebuie facut un algoritm si trebuie sa te tii de el... -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 19-April 08 Member No.: 1,589 Car: e36 Engine: 316i 102 cp ![]() |
va multumesc celor care mi-ati raspuns. Peste doua zile o sa merg la un alt mecanic care se lauda ca le are cu bmw-urile sa vad ce zice si asta ca primul sa dat batut ,asta dupa ce i-am zis eu ca nu sunt de acord sa schimbe tot (vroia sa schimbe: sonda lamda, regulator, bujii,catalizator ,si probabil mai gasea el ceva ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 19-April 08 Member No.: 1,589 Car: e36 Engine: 316i 102 cp ![]() |
mai este cineva care imi poate da sfaturi?
inca nu am reusit sa rezolv problema stie cineva unde pot sa aflu caracteristicile motorului? date de fabricant (limitele normale) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 12-April 08 Member No.: 1,581 Car: e36 Engine: 318is 140cp ![]() |
Salut.
E un site www.realoem.com , apasa pe "clik here", intodu ultimele 7 caractere din seria masinii (ex la mine fb61505), te conduce site-ul si aflii toate detaliile despre masina ta, daca nu cumva ti-au schimbat motorul sau alte chestii. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 19-April 08 Member No.: 1,589 Car: e36 Engine: 316i 102 cp ![]() |
multumesc mult lus
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 01:29 PM |