Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ajutor !!!
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E36
cristianccc
am intrat pe forum si am vazut ca aici sunt mai multi specialisti decat in service-uri si as vrea sa cer ajutorul cuiva. Am un bmw 316i e36 102 cp l-am adus de curand din germania .Cam cat e normal sa consume in conditii normale de condus ?????? Cand e motorul rece n u sta la relantiu ,oscileaza turatiile de la 1200 pana aproape moare motorul , dupa ce fac vreo 10 km si se incalzeste isi revine si merge rotund. asta e prima problema Nu mergea prea bine in sensul ca daca accceleram se cam punea in bot si consuma cam 14 % in oras si cam 11% afara fara a fi condus sportiv. Am schimbat filtrul de aer si acum trage bine dar a crescut consumul la minim 20% si daca e condus peste 3000 consuma cam 30 %( am impresia ca bmw-ul meu se crede hummer biggrin.gif laugh.gif ) nu stiu care e cauza si ce e mai grav e ca nu stie nici mecanicul , adica mecanicii ( sunt ca ceaiul ) si daca nu aflu eu de problema inaintea lor astia vor sa schimbe tot , ba ca e sonda lamda , ba ca e regulatorul de aer etc. sunt convins ca daca as lasa dupa ei ar schimba tot si s-ar rezolva problema dar sunt la fel de convins ca e doar o singura problema si rtestu o sa fie schimbate degeaba. ROG SA MA AJUTE CINEVA !!! de la ce poate fi ? MULTUMESC !!!
bartro
Poate fi mai multe cauze.. debitmetru, motoras relanti, sonda lambda, aer fals undeva in admisie, fise, bujiile, sunt multe de verificat. Bujiile au fost schimbate recent? Iese fum negru din esapament? motor merge rotund? Ulei e curat, sau are benzina in ea?
cristianccc
bujiile nu au fost schimbate , nu iese fum negru din esapament , uleiul este curat si nu are benzina in el , motorul nu merge rotund cand e rece dar dupa ce se incalzeste merge rotund si chiar foarte frumos. Partea naspa e ca mecanicu sa dat batut si a zis ca ar fi bine sa o duc la altcineva ca el nu stie ce are sad.gif .
TiL
Pentru oscilatii la peste 1000rpm apoi in jos si tot asa parca vinovat era regulatorul de relanti, Idle Control Valve. Dar de ce face numai la rece nu stiu.
Daca el e vinovatul incearca sa-l curati, poate scapi asa.
http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e38/f...3562&page=1
Shark
In primul rand curata regulatorul de relanti (idle control valve) si apoi injectoarele (la M40/M43 sunt f usor de scos si de curatat). Daca tot scoti acolo curata si corpul acceleratiei.
Apoi concentreaza-te pe amestec: du-te cu ea la un itp si da-i un ban aluia sa-i bage sonda de gaze (in fund laugh.gif ), sa vezi cum merge, daca e prea bogat sau prea sarac. Apoi, cu aceste informatii, iei sonda lambda la puricat ...
Din pacate e mult de lucru, trebuie facut un algoritm si trebuie sa te tii de el...
cristianccc
va multumesc celor care mi-ati raspuns. Peste doua zile o sa merg la un alt mecanic care se lauda ca le are cu bmw-urile sa vad ce zice si asta ca primul sa dat batut ,asta dupa ce i-am zis eu ca nu sunt de acord sa schimbe tot (vroia sa schimbe: sonda lamda, regulator, bujii,catalizator ,si probabil mai gasea el ceva smile.gif)) cred ca era dus cu capu , Pai daca schimbi tot normal ca ii dai de cap , numai ca aici se face diferenta intre mecanici si asa zisii mecanici, mecanicii stiu ce sa faca ,pe cand ceilalti inca mai invata . Am fost la primul si am inceput sa ii spun eu ca am gasit pe net eventualele probleme si sa simtit jenat ca cineva ar putea sti mai mult ca el , dar totusi sa dat batut si a zis sa mai incerc si in alta parte. Va multumesc pt sfaturi !
cristianccc
mai este cineva care imi poate da sfaturi?
inca nu am reusit sa rezolv problema
stie cineva unde pot sa aflu caracteristicile motorului? date de fabricant (limitele normale)
lus
Salut.
E un site www.realoem.com , apasa pe "clik here", intodu ultimele 7 caractere din seria masinii (ex la mine fb61505), te conduce site-ul si aflii toate detaliile despre masina ta, daca nu cumva ti-au schimbat motorul sau alte chestii.
cristianccc
multumesc mult lus
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.