IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Proiect turbo 318is
George77
post May 8 2008, 07:50 PM
Post #21


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



QUOTE (georgem @ May 8 2008, 06:05 AM) *
Cu cat intercoolerul este mai mare cu atat aerul ajunge mai rece in motor. Dezavantajul e ca ai turbo lag cu atat mai mare cu cat intercoolerul e mai mare, pentru ca se formeaza mai greu presiunea in galeria de admisie cu un intercooler mai mare, pentru ca e nevoie sa treaca de turbina mai mult aer.

Diferenta este insesizabila

QUOTE (Unicul SGM @ May 8 2008, 08:09 AM) *
Iti recomand cu caldura un wastegate extern de minim 40 mm, eliminearea acuatorului si aspuparea circuitului de by-pass pe care il are de fabrica turbina ta. Nu vad ce model e turbina, dar nu cred ca este cea mai adecvata pt motorul tau. Un T03 ar fi fost ideal.

O sa iti faca overbosst fara wastegate extern,apoi se va stabiliza la presiunea reglata de tine, si risti sa strici motorul.

Monteaza-ti un regulator de presiune reglabil, cu ceas, facut pt motoare turbo, te va ajuta sa imbogateasca amestecul o data cu cresterea presiunii de aer din admisie.

Injectoare mai mari obligatoriu.

O sa o reusesti sa o faci sa mearga cat de cat schimband softul, dar tot nu va merge la potential maxim, cum ar merge cu un ECU stand alone.

Regulatorul de care spui tu se cheama RRFPR rasing rate fuel pressure regulator sau FMU fuel mamagement unit ,am specificat ca probabil pt inceput o sa merg pe ruta asta ,un cip si un FMU,dar asta nu este tuning,,acum ma gandesc inte un SMT sau un UNICHIP sau poate chiar un stand alone dar mai tarziu.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 9 2008, 02:56 AM
Post #22


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Azi am reusita sa ma fac mici lucruri pe la masina .Masina este la serviciu si nu prea am timp sa fac nimic la ea in cursul saptamanii ,doar sambata ce mai lucrez la ea cate o jumatate de zi .Am facut traseul pt racirea turbinei ,doar jumatate ca trebuie sa leg furtunele .
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
 


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post May 9 2008, 06:14 AM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,170
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Cotul pentru conducta de aer ce iese din turbina si merge spre intercooler vad ca e din cauciuc. O sa tina? N-ai reusit sa gasesti tot din silicon (acela albastru/mov folosit la imbinarile dintre partile metalice) sau metalic?
Vad la turbina ca in afara de conductele de ulei mai ai niste conducte (mai albe la culoare) care vin din partea din fata a motorului. E cumva racita turbina cu antigel? Sau pentru ce sunt acele conducte?


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post May 9 2008, 06:42 AM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,064
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



admisia nu e cam jos?daca iei o balta sau ceva?de fapt au balti aia pe acolo lgh (24).gif


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post May 9 2008, 06:51 AM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



bravo George imi pare bine, d-abia astept sa ne spui primele impresii
pe cat vrei sa mergi la inceput?

din ce se vede e racita si cu lichid turbina , iar furtunul ala am eu o banuiala ca o sa reziste


alex vezi ca admisia se face in turbina pe acolo pleaca , zici de parca n-ai mai fi vazut ursi turbo in cartier tongue.gif

This post has been edited by Sorin: May 9 2008, 06:52 AM


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 9 2008, 10:16 AM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 7,799
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Si eu eram putin nedumerit... racire turbina separata cu aer? laugh.gif Mda, deci ala merge la intercooler, nu?


--------------------
E46 318d
ex E28 525i, ex E28 524td, ex E30 318i, ex E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 10 2008, 01:18 AM
Post #27


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



QUOTE (georgem @ May 9 2008, 07:14 AM) *
Cotul pentru conducta de aer ce iese din turbina si merge spre intercooler vad ca e din cauciuc. O sa tina? N-ai reusit sa gasesti tot din silicon (acela albastru/mov folosit la imbinarile dintre partile metalice) sau metalic?
Vad la turbina ca in afara de conductele de ulei mai ai niste conducte (mai albe la culoare) care vin din partea din fata a motorului. E cumva racita turbina cu antigel? Sau pentru ce sunt acele conducte?

Cotul ala de cauciuc vine la la un VW turbo diesel si sunt absolut sigur ca o sa tina ,am sa incerc pe viitor sa gasesc ceva mai estetic dar acum ma multumesc si cu asta.Da turbina are racire cu antigel si in conductele alea o sa intre furtunele care acum incalzesc clapeta de acceleratie.

QUOTE (alex230ro @ May 9 2008, 07:42 AM) *
admisia nu e cam jos?daca iei o balta sau ceva?de fapt au balti aia pe acolo lgh (24).gif

Pai o sa pun niste inaltatoare la arcuri si am sa mai inalt masina si o data cu ea si admisia. laugh.gif


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 10 2008, 01:31 AM
Post #28


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Am am reusit sa bag masina in garaj pt vreo doua ore ca nu prea am avut de munca la serviciu si as aca m-a lasat sefu sa o bag de azi .Abia astept maine sa ma duc si poate o sa termin evacuare si sa vad ce mai reusesc sa fac pe la ea.Am reusit sa fac 80% din downpipe si am facut si o poza si baetului meu de 140 A care ma ajuta sa imi termin proectul.Daca termin maine cu esapamentul poate saptamana viitoare in dau galeria de admisie jos si imi schimb injectoarele si fac curatenie prin furtunele alea de vacum ca nu mai am nevoie in mare parte.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 10 2008, 02:06 AM
Post #29


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



QUOTE (Sorin @ May 9 2008, 06:51 AM) *
bravo George imi pare bine, d-abia astept sa ne spui primele impresii
pe cat vrei sa mergi la inceput?

din ce se vede e racita si cu lichid turbina , iar furtunul ala am eu o banuiala ca o sa reziste


alex vezi ca admisia se face in turbina pe acolo pleaca , zici de parca n-ai mai fi vazut ursi turbo in cartier tongue.gif

La inceput o sa merg pe la 7 psi ceea ce inseamna 0.5 bari ,atat ca sa ma duc pe la 200 de caluti si dupa care o sa inceapa iar o etapa de mari achizitii :volanta si ambreaj,diferential,stand alone,o a doua pompa de benzina ,pistoane, bolturi de chiulasa ,poate biele nu sunt sigur ,daca o sa imi iau biele va trebui sa imi iau si garnitura de chiulasa MLS si sa ramforsez blocul motor si atunci am sa ma duc pe la 2 bari ,cu bielele stock care sunt forjate pot sa ma duc sigur 20 psi ceea ce inseamna aproape 1.5 bari,sunt mai multi care merg cu biele stock si la 20 psi si nu au nici o probleme.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post May 10 2008, 07:40 AM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





citisem mai demult de unii care au folosit arborele de 2.0d si au obtinut o cilindree mai mare , dar parca il foloseau pentru aspirat , chiar nu mai tin minte:(
eventual daca e acceptabil din punct de vedere al costurrilor , poate pistoane...


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 10 2008, 11:02 PM
Post #31


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



QUOTE (Sorin @ May 10 2008, 07:40 AM) *
citisem mai demult de unii care au folosit arborele de 2.0d si au obtinut o cilindree mai mare , dar parca il foloseau pentru aspirat , chiar nu mai tin minte:(
eventual daca e acceptabil din punct de vedere al costurrilor , poate pistoane...

Da ,folosesti arborele si bielele de la diesel si alezezi blocul mi se pare pa la 86 si obtii o cilindree ma mare de 2000cc.As putea sa ma combin cu parti de la m44 ca aici nu prea sunt de m47 care este diesel,aici nu vezi dieseluri ,foarte rar.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 10 2008, 11:15 PM
Post #32


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Azi am terminat evacuarea pot spune ,mai am sa sudez un brat de ancorare ,sa rigidizez teava legand-o de cutia de viteze ,acolo unde o data era un brat de ancorare.Evacuarea nu face foarte mare zgomot ,este acceptabila ,doar ca parca este un pic cam zgomotoasa dar doar la ralanti,in rest ,cand o accelerezi parca nu se mai aude asa tare.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 11 2008, 12:01 AM
Post #33


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Sper poate in doua saptamani sa o scot pe strada ,abia astept


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post May 11 2008, 12:10 AM
Post #34


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp





Felicitari pentru proiect, in curand va trebui sa modifici semnatura smile.gif

cu ce ai vopsit teava de evacuare acolo unde iese din turbina? spray cu zinc? si ce diametru are teava?

btw f misto ti-au iesit sudurile

This post has been edited by Rotti: May 11 2008, 12:12 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 11 2008, 01:25 AM
Post #35


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



QUOTE (Rotti @ May 11 2008, 12:10 AM) *
Felicitari pentru proiect, in curand va trebui sa modifici semnatura smile.gif

cu ce ai vopsit teava de evacuare acolo unde iese din turbina? spray cu zinc? si ce diametru are teava?

btw f misto ti-au iesit sudurile

Da asa este ,Spayul este unul rezistent la temperaturi inalte ,scrie pe el ca tine pana la 815 grade celsius,nu stiu cat o sa tina dar oricum saptamana asta o sa imi iau banda speciala si o sa infasor downpipe.Teava este de 3 inch,cred ca 76 mm.Si eu sunt placut impresionat ce cum mi-au iesit sudurile ,avand in vedere ca acum doua luni nici nu prea stiam cu ce se mananca MIG welding.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post May 11 2008, 09:10 AM
Post #36


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



ba lasa dreacu alea si vino sa mi faci si mie tongue.gif ca vreau si eu putin turbo pe masina:P


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post May 11 2008, 10:02 AM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



bravo Forjele....hai cu ea pe strada.... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Unicul SGM
post May 11 2008, 11:14 AM
Post #38


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 44
Joined: 7-May 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,632
Car: E30
Engine: M20b25 Turbo





Daca nu stateai in Canada ( asa vad ca scrie la locatie) te-as fi rugat sa ma ajuti sa indoi si eu niste teava, contra cost, bineinteles.

Cred ca pana la urma o sa recurg la coturi sudate, ca nu am unde sa indoi teava. Unde am gasit masina de indoit, este cu role, si prost facuta, micsoreaza sectiunea tevii cu 3 mm cel putin.


--------------------
Nu cumparati parfumuri nemtesti, si masini frantuzesti !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post May 11 2008, 02:00 PM
Post #39


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



QUOTE (Unicul SGM @ May 11 2008, 11:14 AM) *
Daca nu stateai in Canada ( asa vad ca scrie la locatie) te-as fi rugat sa ma ajuti sa indoi si eu niste teava, contra cost, bineinteles.

Cred ca pana la urma o sa recurg la coturi sudate, ca nu am unde sa indoi teava. Unde am gasit masina de indoit, este cu role, si prost facuta, micsoreaza sectiunea tevii cu 3 mm cel putin.

Pai incearca sa gasesti teava deja indoita ,teava din care am facut downpipe era un o teava in forma de U.Trebuie sa gasesti pe undeva pe internet teava,asta daca nu gasesti in ro,ceea ce mi se pare stupid.Eu restul de teava l-am luat de la un Magazin de piese speciale pt camioane .Trebuie sa existe unde acolo o sursa.Pai fi atent ce mai poti face:inainte de a o indoi sau incerca sa o indoi ii sudezi la in capat capac dupa care o umplii cu nisip si sudezi si la celalalt capat un capac si ar trebui sa ti se indoaie frumusel asa,poti incerca asta daca nu gasesti o alta sursa sa iti faci rost de tevi.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post May 15 2008, 11:47 AM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,064
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



ceva nou Forjele?smile.gif


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd July 2018 - 08:01 PM