![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Deja ma dispera faza asta si nu mai stiu pe cine sa intreb : Imi stau rotile stramb pe spate! Nu stramb de genu cracanate ca la orice urs , ci la modu , o roata vireaza stanga si una dreapta. Rezultatul: la orice denivelare imi arunca fundul masinii in stanga sau in dreapta ... destul de rau . Am verificat pe spate tot ce tine de rulmenti bucsi etc , nu au niciunele joc.
Initial am schimbat toata puntea cu tot cu bascule si acelasi fenomen. REZOLVARE ????? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Deja ma dispera faza asta si nu mai stiu pe cine sa intreb : Imi stau rotile stramb pe spate! Nu stramb de genu cracanate ca la orice urs , ci la modu , o roata vireaza stanga si una dreapta. Rezultatul: la orice denivelare imi arunca fundul masinii in stanga sau in dreapta ... destul de rau . Am verificat pe spate tot ce tine de rulmenti bucsi etc , nu au niciunele joc. Initial am schimbat toata puntea cu tot cu bascule si acelasi fenomen. REZOLVARE ????? masina ta a fost lovita? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
in spate da , dar foarte putin. La modu ca panoul spate a fost putin stramb, atat. Faza e ca nu se vede sa stea puntea intr-o parte cu totu, gen ca la Rabele mai vechi de merg stramb cu totu . Mie imi sta unghiu inchis la roti, " / \ "am schimbat punte cu tot cu bascule ,nici o rezolvare. aceiasi problema. This post has been edited by Costynnn: May 24 2008, 10:59 PM -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Cine ma poate ajuta cu o schema electrica de la unitatea de control a bujiilor incandescente? Cineva a umblat pe acolo si nu cred ca sunt puse in ordinea care trebuie. Am schimbat un comutator de temperatura de apa de pe blocul motor si mi-a descarcat bateria, am incarcat-o si cand puneam contactul scotea zgomote ciudate din unitatea de control, cred ca e ceva scurt. In legatura cu fumul negru, se pare ca nu se poate face nimic. De cand am fost cu pompa la verificat imi curge si fum tot scoate. Am crezut si inca mai cred, ca senzorul acela face ceva (parerea mea) cu pompa si cu debitul, cand motorul este cald.
-------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Am reusit sa pornesc motorul. Nu mai scoate fum negru, cum scotea. Acum am inceput sa vad in oglinzi, masinile din spate, cand ii dau un pic de forja. Pompa curge....cred ca e ceva garnitura.
-------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
fum imi dadea si mie , dar fugea ![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am obs si eu ca ,,,cateodata dimineata porneste in 5 parca........cred ca este vre o bujie arsa ........ca dureaza totul doar 4 5 10 secunde.....o sa le verific........in rest merge nu scoate fum......am mers 120 si nu are nici o treaba..........am schimbat ulei filtre tot sa mi gasesc o zi sa mi schimb distributia si bara de conexiune plus flansele amortizor ....si cei mai rau ceva pe spate la punte ..........sau amortizor.....dar se face
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
am dat-o in altele acuma ..... nu mai merge pompa de ulei cred , ca mi s-a aprins becu la ulei, si daca ma uit pe la busonul de ulei, e uscat pe acolo .... nu am mai mers cu masina deloc. asta dupa ce mi s-a blocat motoru in mers
![]() Am tractat-o acasa , iar a doua zi i-am dat o cheie. Porneste, sta la relanti ok, nu scoate fum sau alte prostii, nu se aude nimic dubios din el. Am tinut-o pornita cam 15 secunde maxim. Nimic mai mult . Ceva sfaturi ? idei ? Riscuri ? Si unde gasesc si eu o pompa de ulei pt M21, fara turbo ? stie cineva ? -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 11:15 PM |