Costynnn
Apr 16 2008, 09:39 PM
Salutare. Abia am pus si eu un motor 2.4 diesel simplu , pe urs.
Problema: imi lipseste surubul care prinde furtunul de retur din pompa de injectie .. unde gasesc asa ceva ? Are cineva ?
Alta problema: nu stiu unde si cum vin toate furtunele de vacuum.
Vreau sa ma uit si eu la un urs diesel , sa vad si io cum vin toate furtunele. VA ROG !
Pls ajutati-ma si pe mine sa termin si io masina
Bafta.
81DMC77
Apr 17 2008, 09:26 AM
CITAT(Costynnn @ Apr 16 2008, 10:39 PM)
Salutare. Abia am pus si eu un motor 2.4 diesel simplu , pe urs.
Problema: imi lipseste surubul care prinde furtunul de retur din pompa de injectie .. unde gasesc asa ceva ? Are cineva ?
Alta problema: nu stiu unde si cum vin toate furtunele de vacuum.
Vreau sa ma uit si eu la un urs diesel , sa vad si io cum vin toate furtunele. VA ROG !
Pls ajutati-ma si pe mine sa termin si io masina
Bafta.
Niste poze te-ar ajuta? O sa trag niste poze si o sa le atasez aici.
Costynnn
Apr 17 2008, 02:20 PM
da m-ar ajuta mult
dar sa fie mari si clare ca sa pricep ce si unde
....
mercic mult .......
dar in continuare caut surubul acela de la furtunul de retur .... daca are cineva
MeHigh
Apr 17 2008, 02:22 PM
QUOTE (Costynnn @ Apr 17 2008, 02:20 PM)
da m-ar ajuta mult
dar sa fie mari si clare ca sa pricep ce si unde
....
mercic mult .......
dar in continuare caut surubul acela de la furtunul de retur .... daca are cineva
Surubul ala de retur motorina nu e la fel ca la pompa de servo? Da-l ca matrita la o strungarie sa iti faca unul dupa el, daca merge.
TiL
Apr 17 2008, 03:49 PM
Din ce am vazut e mai mic. Costin, eu zic sa cauti repede la cei care ar putea avea: azeea, Gabi "turcu" sau cine ar putea avea iar daca nu gasesti, comanda nou. E vorba de piesa "9" plus saibele "6":
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=1514$ pe realoem poate sa insemne cam 500.000 la noi
Uite si schema destul de clara cu vacuumurile:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15Edit: furnizorul mi-l aduce cu 65 ron, daca se mai gaseste in Germania. Cauta SH
Costynnn
Apr 17 2008, 08:52 PM
MeHigh , este la fel ,adica gaurit pe laterale si gol pe interior , dar este mai mic. Adica de "17".
TiL , pozele 2 din linkurile tale le-am printat si eu, si am fost la masina. Dar in a doua poza , nu inteleg unde se duce furtunasul "7"
Si in plus , daca te uiti atent la prima schema , surubul "9" prinde o conducta de motorina , iar daca te uiti la a doua poza ,acelasi surub "9" prinde un furtun de vacuum. ...
65 roni pt un surub ? la naiba .. sunt blestemat
jakal
Apr 17 2008, 10:36 PM
daca ai drum prin ploiesti te uiti la a mea si poate iti dai seama mai bine....
TiL
Apr 17 2008, 11:36 PM
Uita-te mai atent, schemele sunt ok, iar surubul care zici ca prinde vacuumul e diferit de surubul 9. Cel cu vacuumul e intreg si nevatamat pe pompa ta, asteapta doar sa infigi vacuumul in el.
Surubul e scump si nu gaseste variante, decat original. La Bavaria poate e mai ieftin, dar 50 lei tot e. Daca mai pui doua drumuri (comanda + ridicat marfa) nu merita, decat daca ai drumuri acolo.
Costynnn
Apr 18 2008, 08:16 AM
Chiar nu am drum la ploiesti
TiL , dar furtunasul 12 unde naiba vine ? in curu la filtru de motorina ? ca acolo am vazut ceva .........
Macar daca il are cineva , si se poate ,sa merg cu el la strung sa imi faca copie dupa el ..... poate scap mai ieftin
Ca la bavaria , poate nici nu se incurca cu mine , cu un surub
georgem
Apr 18 2008, 09:33 AM
QUOTE (Costynnn @ Apr 18 2008, 09:16 AM)
Ca la bavaria , poate nici nu se incurca cu mine , cu un surub
Cred ca se incurca. Eu am fost la ei cand dadusem cutia de viteze jos pentru simeringul pe unde intra timoneria in cutia de viteze, si il aveau pe stoc. Probabil piesele se potrivesc la multe modele si de aceea. Da un telefon si explica-le care e surubul si s-ar putea sa ai noroc sa-l aiba pe stoc. Doar sa ai rabdare la telefon pana prinzi liber la vanzari piese si iti poate face legatura secretara. Tipul de la vanzari piese auto e foarte de treaba.
TiL
Apr 18 2008, 10:14 AM
Da, suna acolo, eu nu am avut probleme, au raspuns repede, am cerut la piese, i-am dat tipului partnumberul (aici au fost probleme, de multe ori trebuia sa-l dictez de doua ori) si-mi zicea pretul imediat. Aduc orice se mai gaseste, eu furnizorului meu i-am cerut surubele si saibe de 1 leu bucata si mi-a adus.
12-le nu e clar, dar noi la masina am vazut ca ar putea veni in fundul filtrului de motorina... alta idee n-am, mai uita-te dupa posibilitati cand ajungi la masina. Eu cred ca mai ajung pe-acolo maine.
jakal
Apr 18 2008, 07:59 PM
daca iti fac niste poze la motorul meu crezi ca e ajuta cu ceva???
daca da sa-mi ce sa pozez pe acolo....
)
Costynnn
Apr 18 2008, 08:09 PM
m-ar ajuta poze ... pai cu vacuum-urile alea toate ....adica toate furtunasele alea mici .... si daca iese vreunu mic din curu filtrului ... etc etc .... sunt putin trist, ca nu gasesc surubu ala si nu pot sa pornesc masina
Costynnn
Apr 19 2008, 09:16 PM
Tot nu dau de surubu ala pe nicaieri. Cred ca pana la urma o sa dau comanda la filaret.
Pana una alta , stie cineva , 215/45/zr17 , atinge pe urs ? Cu suspensia normala , nu e lasat. ?! ET-ul nu il stiu.
jakal
Apr 20 2008, 08:52 AM
nu stiu daca te ajuta cu ceva astea.......
Costynnn
Apr 20 2008, 09:47 PM
Ms pt poze.
Pana fac rost de surubu ala , am bagat un furtun in gaura aia acolo si l-am bagat intr-un bidon la motor acolo, sa evacueze in el ,doar e retur ... nu are presiune, nu are ce sa se intample....
Am pus toate chestiile pe acolo si toate furtunele si etc si am dat la butonul acela de pe filtru, sa amorsez instalatia , pana mi-a venit rau. Am dat la cheie. O data , de doua ori , de 20 de ori. Degeaba ..... nu vrea nici moarta sa porneasca. Am mai dat iar la amorsare acolo , si am incercat iar sa pornesc ... nimic ....e moarta si gata. Nu da nici un semn de pornire. Faza e ca nici pe retur nu vine nimic nimic...
HELP ! E cineva sa se priceapa la diesel , sa ma ajute si pe mine pls ????
(
jakal
Apr 20 2008, 10:35 PM
pai amorseaz-o pina iti vine motorina pe returul de la pompa.....atunci esti sigur ca nu mai are aer pe instalatie....
MeHigh
Apr 21 2008, 07:30 AM
sigur ai pus bine turul la pompa de motorina? verfifica sa fie sigur ala furtunul, eventual pune pompa sa traga dintr-o sticla sa vezi motorul pornit, cu ocazia asta il si amorsezi mai repede, cu un furtun de 1m bagat intr-o sticla.
Costynnn
Apr 21 2008, 08:05 AM
MeHigh, asa am si facut , direct la motor cu sticla ........ sa o vad io pornita intai. Mi-a zis TiL ca trebuie aerisit si filtru, printr-un surubel mic. O sa incerc azi sa vad ce si cum. Turul si returul sunt bine puse.
MeHigh
Apr 21 2008, 08:20 AM
ok, daca nu reusesti, cand ajung cu nevasta pe-acolo ne mai uitam impreuna, poate din mai multe capete iese si ceva bun, ca tampenii am in cap de nu le pot numara.
P.S - pot sa te iau de la un metrou cand e sa merem la masina (dar nu azi), venind din Vitan eu trec prin dristor, chiar pe la statia de metrou. Ne auzim pe mess, intre timp.
Costynnn
Apr 21 2008, 09:33 PM
Pai nu prea e nici o combinatie in traseul tau. Ca eu stau in militari , si am munca la Trafic Greu ( sebastian-ferentari)
.....
lasa ca vin eu pe jos , nu-i problem .. mercic oricum
..azi nu am apucat sa ajung din pacate , dar maine sper sa fiu prezent acolo.
bafta
Costynnn
Apr 25 2008, 05:43 PM
Am reusit in sfarsit sa pornesc cazanu . Dezastru total ...
... porneste greu , iar cand porneste zici ca merge in 3 pistoane , scoate un fum alb si muuuuult rauu ...... in 2 minute cat l-am tinut pornit , nu mai vedeai nimic pe strada ... era ceata total.
Cand am luat motorul , am mers cu masina donoare, mergea ceas, fara gram de fum , pornea la sfert de cheie, era totu ok. Dupa ce l-am pus la mine ,zici ca e rupt motoru .... ce naiba ?
HELP!
nici un mecanic de diesel pe aici ? Sau macar cineva cu un diesel sa ma uit si io live la motor pe acolo , sa vad furtune si etc. poate nu am pus io ceva bine.
bartro
Apr 25 2008, 11:08 PM
QUOTE (Costynnn @ Apr 25 2008, 06:43 PM)
Am reusit in sfarsit sa pornesc cazanu . Dezastru total ...
... porneste greu , iar cand porneste zici ca merge in 3 pistoane , scoate un fum alb si muuuuult rauu ...... in 2 minute cat l-am tinut pornit , nu mai vedeai nimic pe strada ... era ceata total.
Cand am luat motorul , am mers cu masina donoare, mergea ceas, fara gram de fum , pornea la sfert de cheie, era totu ok. Dupa ce l-am pus la mine ,zici ca e rupt motoru .... ce naiba ?
HELP!
nici un mecanic de diesel pe aici ? Sau macar cineva cu un diesel sa ma uit si io live la motor pe acolo , sa vad furtune si etc. poate nu am pus io ceva bine.
Cred ca e fum de motorina ne-ars. Poate fie debit de pompa, avans, .. e tot setat la timp cum trebuie? Ai schimbat curele? Ai avu grija sa nu sa misca nimic cand le ai schimbat?
Costynnn
Apr 25 2008, 11:39 PM
A fost schimbata cureaua de distributie si rola intinzatoare. Dar au fost schimbate de Florin (Interceptor) si cred ca el stie ce face
Anyway , am fost si am vb la un service specializat pe pompe de injectie diesel ,si o sa ma duc marti la prima ora la ei sa vada ce ii fac. Pt ca Florin nu stie de diesel si nu stie ce sa ii faca.......
Alti bani, alta distractie .... ajung sa cred ca masina asta e blestemata
manole74
Apr 26 2008, 02:28 PM
Pompa de injectie e decalata de la punct un dinte. Verifica!
INTERCEPTOR
Apr 26 2008, 03:01 PM
curelele eu le am schimbat plus rola.si sa ma fut in el de diesel.mai mult ca sigur e pompa fugita de la punct.dar nu din vina mea.cinea a umblat pe acolo si a facut magarii ca s semne peste tot.eu mi am tras masina la ot axele sus pompa calata pe lacasul ei special si surpriza fix merge ca un cur.e ceva de la ciine a umblat inainte.am schimbat la reactor share acum 2 ani si absolut nici o problema.ori m am prostit intre timp ori e ceva dubios cu pompa ca vin toate la punct dar merge aiurea.nu aveti nici unu un diesel sa stati 1 ora sa vad si eu cum vin alea pe acolo la alimentare sau ce o fi
bartro
Apr 26 2008, 04:50 PM
QUOTE (INTERCEPTOR @ Apr 26 2008, 04:01 PM)
cinea a umblat pe acolo si a facut magarii ca s semne peste tot.
Da, probabil pompa nu mai e la timp. Pai.. azeea are diesel la urs, nu? poate vine la vreo intalnire cu ea.. sau face poze.
Costynnn
Apr 29 2008, 11:20 PM
Azi am fost la service-ul pentru pompe diesel & rest. Mi-au pus distributia bine ,pompa nu era bine aranjata. A pornit !
.. Merge ! ...
Problem: daca vreau sa o turez mai tare, da in nas. Mecanicul de acolo mi-a spus ca e gatuit furtunul de tur , pe undeva pe la rezervor, si d-aia nu poate sa traga cata motorina are nevoie. Sau poate sa fie ceva pe la litrometru pe acolo, pe unde trage din rezervor. Are cineva idei ?
Anyway , macar pot sa merg cu masina ,dar nu pot sa urc in ture foarte mult. Nici turometrul nu imi merge. Are cineva idei de unde, cum, si de ce ?
Ceasurile sunt de diesel.
Bafta
jakal
Apr 29 2008, 11:48 PM
si eu am probleme cu turometrul ...merge cind vrea el....dar nici nu m-am stresat sa il repar....
)
ledocteur
Apr 30 2008, 12:15 AM
si eu am aceeasi problema la masina. in plus nu-mi merge nici consumul instant. la mine este de la cei 2 acumulatori din spatele ceasurilor care au curs pt ca masina a stat 6 luni. mi s-a spus sa ii schimb si nu o sa mai am probleme... momentan nu am facut asta. bordu e de benzinar dar cred ca sunt la fel...
Azeea
May 8 2008, 11:29 AM
imi pare rau Costynn, nu te pot ajuta cu piesa aia. Eu am pompa electronica. Un service bun este cel al turcului din filaret. Mi-am reglat pompa acolo dar trebuie sa schimb volanta si kitul de ambreiaj ca sa ii pot face un reglaj corect, altfel trepideaza.
o sa incerc sa vin duminica la intalnire dar nu promit.
LE: nici mie nu-mi indica consumul desi turometrul merge, probabil ca e vreun cablu dar nu mi-am batut capul prea tare.
MeHigh
May 9 2008, 09:15 AM
costin, poate te ajuta ceva din ce a spus userul "muuris" in linkul de mai jos:
http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=46003
Costynnn
May 9 2008, 10:13 AM
Azeea: la turcul acela am fost si eu ieri, la indicatiile unui prieten de-al lui. Au facut oamenii treaba buna. Au reglat avansul si nu mai stiu ce pe acolo. Mi-au pus si surubul acela original , eu avand unul prost care nu era bun.
Acum e alta masina
Porneste foarte usor, si merge mai linistit motorul.
MeHigh: mercic pt link , foarte interesant. Si asa ma bate gandu si pe mine pt un turbo, dar mai toata lumea mi-a zis ca nu se potriveste pe motorul meu, ca il fac praf. Nu stiu ce sa zic. Oricum interesante reglajele acelea, cred ca o sa le incerc si eu
Azeea
May 10 2008, 09:50 AM
nu-l faci praf, taica-meu are tot un un 324td iar motorul actual este de la un 324d la care a montat tot ce tine de turbo. motorul merge acceptabil, are nevoie de o segmentare dar nu cred ca e din cauza ca s-a pus turbo.
Costynnn
May 12 2008, 01:14 PM
Problem: am observat ca imi consuma foarte mult; peste 13 in oras , mers seara cand traficul e super lejer. Scoate fum negru rau. De fugit fuge. Dar sa fie debitul dat foarte mare , din pompa ? Eu nu am umblat deloc la motor si reglaje.
Stie cineva vreun remediu pentru consumu meu ?
Si altceva: cand e rece si o pornesc , merge cam 2-3 minute , cu niste zgomote infernale din motor, parca nu are ulei deloc deloc. Bate si face ca toti dracii. Ulei am in motor destul. Dupa vreo 3 minute , se opresc brusc toate zgomotele, si merge ceas. Oare ce o fi ? mi-e sa nu se rupa motoru naiba .......
MeHigh
May 12 2008, 01:25 PM
ai pus diferentialul de diesel?
daca da, incearca sa schimbi filtrul de aer, motorina, uleiul......pompa las-o ultima
jakal
May 12 2008, 06:58 PM
fumul negru e motorina nearsa....probabil e debitul mai mare sau ai avans mare la pompa....eu cind o pornesc dimineata imi bate un injector ca si scoate si un pic de fum albastru.....merge putin intrerupt...
dupa vreo 30 sec isi revine....asta iarna ii puneam bujia de 2 ori si pornea la sfert dar pornea rotund si dupa 5 sec incepea sa intrerupa si sa bata injectorul......
acum mai sint si filtrele de schimbat sau probabil ai facut-o deja.....
Costynnn
May 13 2008, 11:00 AM
MeHigh: diferentialul e de diesel, al lui. 3.45
Filtrele si uleiul sunt schimbate de cand am pus motoru pe masina, de 500 km.
Jakal: asa imi face si mie. Porneste la sfert , dupa vreo 5 secunde incepe si bate rau de tot, scoate si fum albastru, dar la mine tine cam 3 - 4 minute toata treaba, dupa care se linisteste si merge bine motoru. Si avansul din pompa e dat la minim,ca am fost la service-u ala de la Filaret si au reglat. (dupa aia a inceput sa faca ca naiba motoru
)
S-a uitat un prieten aseara la masina , era dat debit mare rau din pompa, d-aia si dadea fum mult. A dat mic, nu mai scoate nici fum (decat putin) , dar nici nu mai fuge
. Cu zgomotu mi-a zis si el la fel , ca e un injector. Dar mi-e frica , se aude prea animalic si mi-e sa nu se rupa ceva pe acolo. Cum imi dau seama care injector e, sa il schimb ?
In alta ordine de idei , sa vad cum o sa consume acum , ca vad ca am mers mai mult decat de obicei...
jakal
May 13 2008, 11:23 AM
slabesti fiecare conducta de la injector si daca nu isi modifica mersul in momentul care o slabesti injectorul ala nu merge..
cred ca treaba asta trebuie sa o faci in minutele alea care merge ea nasol ca apoi isi revin toate injectoarele si nu stiu daca iti mai dai seama....
Costynnn
May 15 2008, 09:02 AM
ok, o sa incerc faza asta in weekend cred, doar sa am putin timp liber.
Cu turometru ce pot sa fac , ca sa imi mearga ?cred ca nu sunt bagate firele pe la motor pe acolo. Ce trebuie sa verific ? propuneri cineva ?
Costynnn
May 24 2008, 10:47 PM
Deja ma dispera faza asta si nu mai stiu pe cine sa intreb : Imi stau rotile stramb pe spate! Nu stramb de genu cracanate ca la orice urs , ci la modu , o roata vireaza stanga si una dreapta. Rezultatul: la orice denivelare imi arunca fundul masinii in stanga sau in dreapta ... destul de rau . Am verificat pe spate tot ce tine de rulmenti bucsi etc , nu au niciunele joc.
Initial am schimbat toata puntea cu tot cu bascule si acelasi fenomen. REZOLVARE ?????
io'sŪ
May 24 2008, 10:50 PM
CITAT(Costynnn @ May 24 2008, 11:47 PM)
Deja ma dispera faza asta si nu mai stiu pe cine sa intreb : Imi stau rotile stramb pe spate! Nu stramb de genu cracanate ca la orice urs , ci la modu , o roata vireaza stanga si una dreapta. Rezultatul: la orice denivelare imi arunca fundul masinii in stanga sau in dreapta ... destul de rau . Am verificat pe spate tot ce tine de rulmenti bucsi etc , nu au niciunele joc.
Initial am schimbat toata puntea cu tot cu bascule si acelasi fenomen. REZOLVARE ?????
masina ta a fost lovita?
Costynnn
May 24 2008, 10:57 PM
in spate da , dar foarte putin. La modu ca panoul spate a fost putin stramb, atat.
Faza e ca nu se vede sa stea puntea intr-o parte cu totu, gen ca la Rabele mai vechi de merg stramb cu totu . Mie imi sta unghiu inchis la roti, " / \ "am schimbat punte cu tot cu bascule ,nici o rezolvare. aceiasi problema.
81DMC77
Aug 2 2008, 05:44 PM
Cine ma poate ajuta cu o schema electrica de la unitatea de control a bujiilor incandescente? Cineva a umblat pe acolo si nu cred ca sunt puse in ordinea care trebuie. Am schimbat un comutator de temperatura de apa de pe blocul motor si mi-a descarcat bateria, am incarcat-o si cand puneam contactul scotea zgomote ciudate din unitatea de control, cred ca e ceva scurt. In legatura cu fumul negru, se pare ca nu se poate face nimic. De cand am fost cu pompa la verificat imi curge si fum tot scoate. Am crezut si inca mai cred, ca senzorul acela face ceva (parerea mea) cu pompa si cu debitul, cand motorul este cald.
81DMC77
Aug 4 2008, 09:01 PM
Am reusit sa pornesc motorul. Nu mai scoate fum negru, cum scotea. Acum am inceput sa vad in oglinzi, masinile din spate, cand ii dau un pic de forja. Pompa curge....cred ca e ceva garnitura.
Costynnn
Aug 6 2008, 11:20 PM
fum imi dadea si mie , dar fugea
.... dupa ce i-am dat debitul mai mic , consuma si mai putin , nici nu mai scoate fum ,dar nici nu mai trage
INTERCEPTOR
Aug 7 2008, 12:39 AM
am obs si eu ca ,,,cateodata dimineata porneste in 5 parca........cred ca este vre o bujie arsa ........ca dureaza totul doar 4 5 10 secunde.....o sa le verific........in rest merge nu scoate fum......am mers 120 si nu are nici o treaba..........am schimbat ulei filtre tot sa mi gasesc o zi sa mi schimb distributia si bara de conexiune plus flansele amortizor ....si cei mai rau ceva pe spate la punte ..........sau amortizor.....dar se face
Costynnn
Nov 7 2008, 12:34 PM
am dat-o in altele acuma ..... nu mai merge pompa de ulei cred , ca mi s-a aprins becu la ulei, si daca ma uit pe la busonul de ulei, e uscat pe acolo .... nu am mai mers cu masina deloc. asta dupa ce mi s-a blocat motoru in mers
.... am tras pe dreapta si acolo am lasat-o fara sa mai incerc nimic.
Am tractat-o acasa , iar a doua zi i-am dat o cheie. Porneste, sta la relanti ok, nu scoate fum sau alte prostii, nu se aude nimic dubios din el. Am tinut-o pornita cam 15 secunde maxim. Nimic mai mult .
Ceva sfaturi ? idei ? Riscuri ?
Si unde gasesc si eu o pompa de ulei pt M21, fara turbo ? stie cineva ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.