![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
@Kali:
Pana la NOS, compresor sau turbina e cale lunga.. In primul rand ca nu am banii pentru o asa "investitie".. incerc sa "carpesc" pe unde se poate ![]() In afara de chip si tobe ar mai fi: - 4 amortizoare stock/sport - am inteles ca alea sport ar merge cu arcurile normale; oricum nu mai vreau sa o cobor nici macar un cm.. deja e mult prea joasa pt gustul meu (cateodata imi mai place sa fac si un pic de "off-road" cu masina, cred ca m-as impusca daca ar avea garda ca cea a lui Calin325 ![]() - un set de frane mai bune decat astea stock - nu ma plang, masina franeaza perfect, probabil ca un set Ate OEM nou + discuri noi ar fi la fel de bune pentru o utilizare "normala"; oricum nu o sa ma duc cu ea pe circuit, poate doar pentru o tura.. ![]() - un LSD depe un 325is - un ambreiaj mai tare sau unul nou stock - jante & gume de vara - serpisori depe un M3 de 3.0l - cred ca se potrivesc, am inteles ca sunt singurii care chiar conteaza pe partea de evacuare - admisie separata pe fiecare cilindru (tot depe un M3, nuh?) - (poate) o axa cu came mai sport.. chiar mi-ar placea sa vad cum se comporta masinuta ta cu o astfel de axa.. Daca nu fac toate astea de mai sus nu se merita supra-alimentarea.. masina trebuie sa fie perfecta dpdv tehnic si upgradata complet la nivelul performantelor motorului Din cate am citit, NOS-ul nu poate fi folosit decat la turatii mari (>4000rpm) si in ultima treapta de viteza (sau am inteles io gresit) Prefer sa am o masina care se comporta "mediu" tot timpu', decat una care e racheta de 10ori/butelie ![]() @Sorin: Cred ca masina poate scoate 8.0" in situatia in care e acum.. io am scos cam 8.5", dar nu am plecat chiar perfect.. Daca skimb benzina, chip-ul si tobele, cred ca se mai poate scoate inca minim 0.5", deci sub 7.5" pt cazul ideal de "utilizare" -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
nos-ul poti sa-l folosesti si in trepte inferioare a-3 a4
referitor la timpul de 0-100 chiar ar fi interesant cu 2.7-le lui Ion ![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Dece, cat scoate al lui? Poti sa dai mai multe detalii despre motor/masina? Asta daca nu se supara Ionut.. -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
pai cu o plecare destul de bunicica am scos un timp de 8-8.2 secunde maxim cu cauciucuri 195/60r14
ideea e ca pt 0-100 avand diferentialul lung de 2.73 .ii permite o singura schimbare de viteza ca sa treaca de 100 si cat mai vrea el de asta ziceam ca e stransa cursa ![]() eu vroiam sa stiu cum se comporta fata de un 325 e36 stoc aici era cel mai mare semn de intrebare -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (Sorin) pai cu o plecare destul de bunicica am scos un timp de 8-8.2 secunde maxim cu cauciucuri 195/60r14
ideea e ca pt 0-100 avand diferentialul lung de 2.73 .ii permite o singura schimbare de viteza ca sa treaca de 100 si cat mai vrea el de asta ziceam ca e stransa cursa ![]() eu vroiam sa stiu cum se comporta fata de un 325 e36 stoc aici era cel mai mare semn de intrebare din ce zici tu mare diferenta nu e, un 325i e30 are 8,3sec 0-100km/h -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
eu tind sa cred ca o sa fie o cursa stransa -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
stiatzi ca sunt 402 metri? 2 metri pentru scartzait. cica asha este in europa. grupele sunt clasificate dupa cilindree.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
QUOTE (Iulika0069) @Kali:
@Sorin: Cred ca masina poate scoate 8.0" in situatia in care e acum.. io am scos cam 8.5", dar nu am plecat chiar perfect.. Daca skimb benzina, chip-ul si tobele, cred ca se mai poate scoate inca minim 0.5", deci sub 7.5" pt cazul ideal de "utilizare" Hmm ,ciudat 8,5 e timp cam mare exista un 323i E30 care scotea suta sub 8 secunde cred ca Gemenii stiu mai multe Ema despre el ciudat e ca avea motorul de 136 cai :paranoid: timpul cel mai bun la mine a fost undeva la 8,5 sec scos de Sorin eu am scos 8,7 sec.Ultima oara au iesit 10 sec la mine parca :drool: -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
136? 139 poate
![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
up |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
pe la categoria asta as incerca si eu
![]() -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
opa.. cine e racer
![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Cu Kali ma dau oricand, sa ma aiba baiatul de etalon.. :unibrow: -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 06:10 AM |