![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Tramlining-ul este definit (by Robert
![]() Cum putem combate acest fenomen? Unul din motivele pt care am renuntat la jantele pe 17" a fost tocmai acest tramlining; desi aveam doar 215 pe fata si 225 pe spate, masina era incredibil de instabila pe drumuri proaste Iar in momentul in care dadeam intr-o mica groapa (doar cu o roata), spatele avea tendinta de a face o mica fandare laterala, revenindu-si imediat Si acum, cu 205, tot mai are tendinta asta, dar mult mai putin So, ce se poate face? Cum se pot regla geometriile fata si spate a.i. fenomenu' sa dispara? Cu ce costuri/efecte secundare? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
In cazul meu, singura solutie cu rezultate bune (alta decat a incerca diverse profile de pneuri, sau pneuri mai inguste cu talon mai inalt) a fost sa reglez convergenta rotilor fatza cat mai "inchisa", la maximul intervalului specificat de BMW, dar fara a-l depasi.
Prin convergenta "cat mai inchisa" inteleg ca distanta intre rotile stanga - dreapta, masurata in partea din fata a rotilor, sa fie cat mai mica fata de aceeasi distanta, masurata in partea din spate a rotilor - repet, in limitele specificate de BMW. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
eu am rezolvat-o setind convergenta maxim inchis: +8, parca .. tot se mai simte putin, dar si pt ca am talonul la gume destul de inalt -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
La greutatea rotii m-am gandit si eu cand am decis sa imi pun la loc jantele de 15"!
Astea Alpina sunt mult mai usoare.. cred ca o sa imi dau o a doua sansa cu 17" ![]() Problema e ca ar trebui sa pun 245/40.17 pe spate si 225/45.17 pe fata.. si mi-e sa nu imi stric caseta de directie.. Later edit: de fapt, cel mai bine ar fi sa pun 215/45.17 (mai mici cu 3mm diam. decat 245/40.17) pt ca 225/45.17 sunt practic mai mari cu 6mm decat 245/40.17 si dau in alte probleme cu ASC-ul.. P.S. Pe spate nu trebuie reglat nimic?? -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Poate ca ar mai exista o solutie dar nu sunt sigur ca la bmw exista asa ceva,la unele masini care sunt facute din fabrica pt a fi taxi se monteaza in general bucsi la brate sau bascule mai "rigide"avind in vedere ca sunt mai pline decat celelalte obisnuite ,e si un efect ar fi limitarea la viteze mari ca roata sa se deplaseze in spate si sa deschida si mai mult unghiul ,plus cu o reglare cum a spus Robert poate ca s-ar anula aproape de tot acest fenomen.Asta numai in cazul in care s-ar gasi bucsi mai intarite,rigide si din cate stiu eu exista,chiar M-urile au astefel de bucsi parca.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
in general la m totul este mai rigid la astea nou strut bar suspensii sport arcuri sport :| -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
QUOTE (n3o) in general la m totul este mai rigid la astea nou strut bar suspensii sport arcuri sport :|
la M difera complet piesele de suspensie, nu sunt doar mai rigide. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Eu am vrut sa spun doar ca daca s-ar rigidiza bratele cu niste bucsi mai pline atunci s-ar diminua efectul.faptul ca am spus ca si M-ul are astfel de bucsi a fost doar un exemplu,nu asta este problema daca m-urile au sau nu suspensie mai speciala si cum sa diminuam un efect.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 12:00 PM |