![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|||
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 16-March 08 From: Sibiu Member No.: 1,524 Car: E30 Engine: M20 2.7 130CP ![]() |
Salutari tuturor. Mi-am cumparat un ursulet anul trecut cu un motor de 2.7 130CP, sunt multumit de el dar de cand am inceput sa citesc una alta pe net am ajuns la concluzia ca am cam putini cai. NU am nici o idee ce fel de motor e ca nu scrie nicaeri pe el sau pe altundeva. Poate e limitat de undeva ca sa nu consume asa mult cu toate ca consuma destul. Pun aici o poza cu motorul si cu masina asa informativ. Daca ma poate ajuta cineva ca sa aflu si eu mai multe, si ce modificari as putea sa-i fac motorului.
|
||
|
|||
![]()
Post
#2
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
pai e motorul eta(masina e 325e ) ,din cate stiu eu se tureaza pana in 4500rpm ,are 130 cp dar cuplu mare si tot din auzite stiu ca trage f marfa pt doar 130cp .difera calculatorul si chiuloasa daca nu ma insel (nu ma pricep atat de bine la partea mecanica ) ,si stiu deasemenea ca daca le schimbi pe acestea si alte chestii (nu sunt sigur -cineva care stie e mega binevenit sa completeze
![]() felicitari mai rar vezi asa ceva pe plaiul mioritic . ![]() LE :cat consuma ?ca al meu de 2.5 170 cp nu sare in bucuresti ALERGAT de 15% ? al meu merge bine ..daia si consuma atat -pt un 2.5 de 20 d ani mi se pare consum rezonabil. This post has been edited by ionusunt: Mar 17 2008, 02:15 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 16-March 08 From: Sibiu Member No.: 1,524 Car: E30 Engine: M20 2.7 130CP ![]() |
hm, consum... in afara 9.5 - 10% si in oras sincer nu l-am facut dar cred ca peste 17% pentru ca ma rupe cu benzina ca fac naveta cu masina. acuma e drept ca conteaza si stilul de mers prin oras dar tot cred ca consuma pra mult |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 16-March 08 From: Sibiu Member No.: 1,524 Car: E30 Engine: M20 2.7 130CP ![]() |
o mica completare, 325 i, cel putin asa scrie in talon, si inca o intrebare, de care "M" e al meu pentru ca nu am idee.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
M20.
325i au trecut ei aiurea, e 325e, daca intr-adevar e motorul de 2.7. Tu poti sa-l faci 327i ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Dupa cum arata e M20. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 16-March 08 From: Sibiu Member No.: 1,524 Car: E30 Engine: M20 2.7 130CP ![]() |
cred ca cel mai bine e sa merg la un meserias la atelier care sa puna lupa pe motor si sa-mi spuna exact de care e si ce trebe modificat. Poate cunoaste-ti voi pe cineva din zona mea, langa sibiu locuiesc eu.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
M20 este motorul,teoretic ar trebui sa fac treaba punand chiulasa de 2,5 si injectia de 2,5 pe motorul tau,stiu ca doar pe anumite loturi de motoare mergea traba asta,o sa caut sa vad daca mai gasesc linkul unde era expusa operatiunea.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
scrie undeva pe motor daca nu gresesc....
17% pt un 325E e imens ..merge bine mootorul ? e in mintile lui? la ce imi zici tu consuma ca a mea...9-10 in drum intins....15% in oras (a mea ia 16 17% iarna -cred..) -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 16-March 08 From: Sibiu Member No.: 1,524 Car: E30 Engine: M20 2.7 130CP ![]() |
stiu si eu ca consuma mult, tot ce se poate sa fie si din cauza bujiilor la care nici eu si nici proprietarul anterior nu a umblat adica cel putin 2 ani plus fise, am schimbat eu una acuma ca nu mai facea treaba, dar in rest merge foarte frumos motorul, dupa ce se incalzeste sta prea turat si nu am idee de unde sa ii micsorez relantiul, peste 1100 de ture. nu cred ca e o idee prea buna sa ma bag eu la motor ca ma pierd si mai fac si prosti. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
stiu si eu ca consuma mult, tot ce se poate sa fie si din cauza bujiilor la care nici eu si nici proprietarul anterior nu a umblat adica cel putin 2 ani plus fise, am schimbat eu una acuma ca nu mai facea treaba, dar in rest merge foarte frumos motorul, dupa ce se incalzeste sta prea turat si nu am idee de unde sa ii micsorez relantiul, peste 1100 de ture. nu cred ca e o idee prea buna sa ma bag eu la motor ca ma pierd si mai fac si prosti. ulei ?ce ulei are in ea ? ti-as recomanda un mare schimb de consumabile . ulei castrol 10-40 sau 10-60(daca o alergi e ideal) ,bujii ngk sau denso(recomand denso) ,si filtre noi .s-ar putea sa scada consumu. stiu ca doar pe anumite loturi de motoare mergea traba asta,o sa caut sa vad daca mai gasesc linkul unde era expusa operatiunea. unele erau 325es si unele 325e stiu ca unul din modele avea altfel pistoanele (pt compresie mai scazuta sau asa cva ) ....trebuie sa ne documentam !! ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 16-March 08 From: Sibiu Member No.: 1,524 Car: E30 Engine: M20 2.7 130CP ![]() |
ulei ?ce ulei are in ea ? ti-as recomanda un mare schimb de consumabile . ulei castrol 10-40 sau 10-60(daca o alergi e ideal) ,bujii ngk sau denso(recomand denso) ,si filtre noi .s-ar putea sa scada consumu. unele erau 325es si unele 325e stiu ca unul din modele avea altfel pistoanele (pt compresie mai scazuta sau asa cva ) ....trebuie sa ne documentam !! ![]() man, bag mobil1 10w40 dar lunar, pentru ca pe luna fac cam 1000km si papa cam 1l, depinde de turatie, am complectat si 2l dar asta era la inceput cand ii dadeam in gura ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Un litru la mie e cam mult
![]() Scoate fum? Poate ai noroc si-i numai de la simeringurile de supape... pardon, daca faci operatia oricum schimbi chiulasa ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 16-March 08 From: Sibiu Member No.: 1,524 Car: E30 Engine: M20 2.7 130CP ![]() |
ba nene, scoate fum la rece dak ii dai gaz, mi se pare normal. sau cand e cald la turatiii maxime. probabil ca va trebui bagat la o operatie mai sanatoasa dar la cine? chiar ma intereseaza sa scot ceva mai mult din motorul asta!! |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Salutare, in primul rand sa o stapanesti cu placere, din cate am auzit si eu stiu ca motorul tau s-a fabricat (daca este chiar 2,7 ETA) in 2 modele, unul din modele era cu pistoanele scobite, in cazul acestui motor nu prea ai ce sa ii faci decat sa il lasi asa pentru ca nu poti scoate multe din el, in schimb este ideal pentru turbo, pentru ca are compresia scazuta fata de un model normal iar pistoanele iti permit ca si forma montarea unui turbo, un 2-lea model a fost cu pistoane cocosate, modelul asta impreuna cu chiuloasa de 2,5 + toata instalatia electrica + admie cu injectoare + debitmetru si axa cu came de 2.3 jetronic impreuna cu niste serpisori ridicat motorul la 200cp si nu aveai grija de el, adevarul este ca papa mai mult dar era printre cele mai puternice motoare aspirate 12 valve exceptand 320is 200cp. Ai putea sa ne spui si noua in cat iti limiteaza tie motorul ca sa ne putem da seama daca tia fost facut cip sau iti mere in parametri din fabrica. Daca te uiti la motor pe partea cu volanul vei observa pe blocul motor o serie impreuna cu un indicativ gen 2,5 sau 2,7 din cate imi aduc aminte, de acolo iti poti da seama ce motor este sau mai ai posibilitatea sa te uiti sub admisie si sa vezi seria de la chiuloasa, si sa o cauti pe net sa vezi ce este. mie mia luat 2 zile pana am gasit exact ce fel de chiuloasa am pe masina, dar in final am gasit. Bafta
|
|
|
![]()
Post
#16
|
||
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 16-March 08 From: Sibiu Member No.: 1,524 Car: E30 Engine: M20 2.7 130CP ![]() |
ok, momentan pot sa iti spun doar ca la 4500 de ture e limitat, 5000 e maxim. un prieten mecanic mi-a spus ca e bord am bord de disel, nu stiu, probabil, pun aici o poza cu bordul.
|
|
|
||
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Tare, n-am mai studiat un bord de ETA pana acum. Nu e de diesel, dieselul are rosu de la 4800
![]() Din cate ne spui ai 525e 100%. Ramane de aflat cum e cu pistoanele. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 16-March 08 From: Sibiu Member No.: 1,524 Car: E30 Engine: M20 2.7 130CP ![]() |
mda... acuma nu mai stiu deloc ce motor am pe masina. o fii 525 cum spui tu. in acte am trecut 325i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pardon, 325e, ai seria trei, nu seria 5.
Uite bordul de td: http://bmwzone.ro/forums/index.php?act=att...st&id=13060 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#20
|
||
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
ok, momentan pot sa iti spun doar ca la 4500 de ture e limitat, 5000 e maxim. un prieten mecanic mi-a spus ca e bord am bord de disel, nu stiu, probabil, pun aici o poza cu bordul.
e genuine shit! e clar d-ala e 325 e. incearca si tu un schimb complet de ulei filtre...poate il papa ca nu l-a schimbat nimeni doar completare sa nu fie prea uzat..daca nu fa ce a zis til ..verifica si de fum....a mea mananca 500 gr la ~7000 km cu talpi ..e o mare diferenta. @mariob -320is are 16 valve ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 08:56 PM |