![]() ![]()  | 
	
			
			  Dec 10 2007, 12:35 AM
			
				 Post
					#21
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 9-December 07 Member No.: 1,345 Car: e34 Engine: 2,5i 192CP  | 
       
			
			 
				aha... 
			
			
					
		ce ulei sa ii bag totusi? si la cati km sa il schimb?  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Dec 10 2007, 02:05 AM
			
				 Post
					#22
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: .  | 
       
			
			 Daca vrei sa dormi complet linistit poti sa-i faci un test de compresie si in felul asta o sa stii exact in ce stare este motorul.  corect !! ulei 10W40 CASTROL si tine-l si tu in functie de cum ii dai talpa intre 5.000 si 10.000 km maxim -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"  
					
		"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Dec 13 2007, 01:46 AM
			
				 Post
					#23
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 9-December 07 Member No.: 1,345 Car: e34 Engine: 2,5i 192CP  | 
       
			
			 Eu am bagat 5w40 TOTAL la recomandarea unui mecanic bun.... totusi e cam mult 10w k e motor de turatie totusi...  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Dec 13 2007, 02:07 AM
			
				 Post
					#24
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: .  | 
       
			
			 ... totusi e cam mult 10w k e motor de turatie totusi... daca-mi amintesc bine, chiar BMW recomanda 10W40 pt acest tip de motor -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"  
					
		"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Dec 13 2007, 07:19 AM
			
				 Post
					#25
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP  | 
       
			
			 daca-mi amintesc bine, chiar BMW recomanda 10W40 pt acest tip de motor  Evident ca-ti amintesti bine Eu am bagat Castrol Magnatec 10W40 la ultimul schimb (dupa ce pusesem inainte 5w40 si fostul proprietar mi-a scpus ca are tot 5w40 in motor cand am luat-o). Am facut cam 3000 km pana acum si e totul in regula (normal), si pana acum nu am completat deloc. Nici n-am avut drumuri prin afara prea multe (cu viteze mari, ca sa se consume ulei), o singura data am facut un drum pe autostrada de la Ciulnita pana la Bucuresti, cu 170-180 km/h. N-a fost nevoie sa completez dupa, ceea ce inseamna ca n-a prea consumat. Deci baga Castrol Magnatec 10W40 cu incredere, eu asta am folosit si la Audi cel mai mult timp si am constatat ca e un ulei bun inclusiv pentru iarna, n-am avut probleme cu pornirea nici dupa o noapte cu -30 de grade la Brasov. --------------------  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Dec 13 2007, 09:54 PM
			
				 Post
					#26
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 9-December 07 Member No.: 1,345 Car: e34 Engine: 2,5i 192CP  | 
       
			
			 ok, apropo de pornire... e normal sa porneasca "mai greu" la rece (asta insemnand prima pornire si nu la o temp f scazuta, sa zicem si 10grade cum a fost timpul in perioada asta de ex.). Adica dau la automat ceva pana sa porneasca, sa zicem ca invarte cam de 5-10 ori pana porneste... am inteles k s-ar putea sa fie de vina debitmetrul de aer dar tind sa exclud pt k dak e ala "da in nas" cand accelerezi ceea ce nu se intampla la mine... e normal sau e ceva problema? GEORGEM (ca a ta e la fel) cum porneste la rece?  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Dec 14 2007, 12:57 AM
			
				 Post
					#27
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: .  | 
       
			
			 
				bujiile... cum sunt?
				
				
				
			 
			
			-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"  
					
		"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Dec 14 2007, 12:06 PM
			
				 Post
					#28
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP  | 
       
			
			 GEORGEM (ca a ta e la fel) cum porneste la rece? La mine porneste normal la rece, n-am nici o problema. Azi dimineata erau -3 grade si a pornit la prima cheie si foarte rapid. --------------------  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Dec 15 2007, 05:40 AM
			
				 Post
					#29
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost  | 
       
			
			 
				poate fi de la faptul ca supapa din pompa de benzina nu mai tine presiune pe instalatie  si de aia ,poti incerca in felul urmator:Prima oara dai la autonat sa invarta o data motorul,nu iei imediat cintactul ,adica dupa ce ai data la auitomat pt un sfert de secunda doar lasi cheia din mana ca sa ramana comntactul pus pt inca 2-3 secunde ,dupa care mai dai inca o data la automat ,a doua oara dai normal ca si cum ai vrea sa pornesti masina ,daca a doua oara porneste imediat inseamna ca asta este problema,poti pune o supapa suplimentara inainte de filtrul de benzina .
				
				
				
			 
			
			-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine 
					
		 | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Dec 16 2007, 05:16 PM
			
				 Post
					#30
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 20 Joined: 9-December 07 Member No.: 1,345 Car: e34 Engine: 2,5i 192CP  | 
       
			
			 aha... o sa incerc, am mai observat in schimb ca daca las contactul mai mult inainte sa o pornesc la rece porneste la a 3-a "invarteala" de motor"... oricum o sa ma duc la un tester sa vad... cred ca e cel mai bine, ma gandesc ca asta nu e o masina sa iti dai cu presupusu multzam mult.  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]() ![]()  | 
	
 
  | 
		Lo-Fi Version | Time is now: 4th November 2025 - 05:49 PM |