Vanos525i
Dec 9 2007, 01:53 AM
Am luat masina cu 300.000 in cap dar am inteles ca motorul vanos este garantat 600.000. este posibil sa am ceva probleme de la kilometri astia in sus? bineinteles inafara de suspensii si consumabile...(Defapt care ar putea fi problemele/defectiunile comune sau mai bine zis, de asteptat ce ar putea aparea?)
Sper sa tina k imi place f mult, de la fosta masina (opel vectra b din 96 1,8i 16v) e diferenta ca de la cer la pamant

)
Sper sa aflu cat mai multe de pe acest forum si sa fiu multumit in continuare de masina(defapt deocamdata sunt uimit)

O sa adaug si eu poze.
Am doua probleme:
1. cand apas pe butonul de dezaburire geamuri+oglinzi se aprinde butonul rosu, e o siguranta arsa sau ceva contact imperfect (ce e mai probabil??)
2. cred k imi patineaza ambreajul, ca daca ii dau foarte tare parca o ia in fata turatia fata de raportul normal cu viteza si miroase a ambreaj inchins...
in rest masina nu e lovita are totu original pe ea si functional...
Masina e super ok: Dublu climatronic,cruise control,trapa pe tot plafonul,scaune incalzite,car kit, etc.... si ce e mai important.... e NEAGRA

Va astept cu sfaturi
io'sŪ
Dec 9 2007, 02:19 AM
bine ai venit!
treaba cu garantatul 600k....

e o minciuna sfruntata, depinde ft mult cum s-a avut grija de masina si la propiu si la figurat, de regula un motor M50 duce intre 200k si 450k, depinde cum ai norocul si cum au exploatat-o vechii propietari
problema cu ambreiajul .. se pare ca da, ai discul dus, nu cred sa te coste o avere, poate scapi doar cu disc, eventual rulment, dar poti gasi tot kitul la un pret rezonabil
eu unul nu inteleg ce buton rosu se aprinde cand apesi dezaburirea, fa o poza si arata-ne
la cati mai multi km fara incidente
Si eu zic ca ai ambreiajul dus. Poate scapi doar cu disc, dar manopera te cam omoara.
Buton rosu? Eu stiu ca daca apesi dezaburirea, se aprinde becul din buton, "asa fac ele".
S-o stapanesti sanatos!
CRM112
Dec 9 2007, 03:12 PM
s-o stapanesti sanatos, sa te poarte cu bine in multe locuri - o masina cu o caroserie foarte frumoasa, si un motor corect

Despre becul de pe capota - pe interior: aprinde pozitiile si deschide capota; daca ai, o sa-l vezi.
In rest, nu mai compara BMW cu Opel
Vanos525i
Dec 9 2007, 03:26 PM
Deci, la butonul de AC si recirculare care sunt sub cel de dezaburire luneta cand le apesi se aprinde un led verde pe ele.
Iar la asta se aprinde ledul portocaliu(nu verde) si ma gandesc ca exprima un defect din moment ce nici nu functioneaza...
Vanos525i
Dec 9 2007, 04:39 PM
Cam asta am vrut sa spun:
Vanos525i
Dec 9 2007, 04:45 PM
a... de siguranta nu cred k este problema, am gast insa una arsa si am inlocuit-o dar nu stiu de unde era si oricum tot la fel se pare ca se maifesta, tot portocaliu se aprinde insa nu am avut cum sa o testez k nu a fost frig afara sa se mai abureasca pana acum.
Apropo are cineva schema de sigurante de la modelul asta?
bartro
Dec 9 2007, 05:19 PM
Nu cred ca ai o problema, banuiesc ca e folosit un bec rosu ca e consumator mare de curent si te atentioneaza un pic mai insistent ca e pornit. Oglinzi sunt calde la mana daca merg ceva timp, poate asa pot sa testez.
316i
Dec 9 2007, 07:08 PM
La dezaburirie in general becul se aprinde portocaliu, nu numai la BMW.
Vanos525i
Dec 9 2007, 08:12 PM
aha.. sper sa fie asa, astept totusi si parerea unuia care are e 34 sa fiu sigur.
in fine sper k siguranta aia era problema...
o sa vad ...
apropo, sunt greu de schimbat bieletele antirului? ca bat urat si mi le-am cuparat si nu stiu dak sa ma duc la service ca la fosta ,masina(opel) mi le-am schimbat singur..
georgem
Dec 9 2007, 08:25 PM
QUOTE (Vanos525i @ Dec 9 2007, 08:12 PM)

aha.. sper sa fie asa, astept totusi si parerea unuia care are e 34 sa fiu sigur.
Becul de la dezaburire luneta e portocaliu.
Vanos525i
Dec 9 2007, 08:37 PM
aham.
multzam mult!
si totusi o schema de la tabloul de sigurante nu are nimeni ?
Despre bielete, cred ca se schimba destul de usor. La E28 nu-i mare lucru, iar E34 are puntea fata asemanatoare. Dar esti sigur ca bieletele fac urat sau asta ti-a spus vanzatorul?
Vanos525i
Dec 9 2007, 09:49 PM
poi am mers cu un mecanic f bun cand am testato si oricum a ridcato pe rampa si a tras de roti si nu are nici un joc....
Bun, atunci poti sa-ti schimbi bieletele, nu cred ca-i mare filosofie. Da jos o roata si vezi cum e.
Daca faci operatia cu masina ridicata, trebuie sa fie ridicate ambele roti fata la acelati nivel, ca sa nu ai tensiune in bara stabilizatoare.
Vanos525i
Dec 10 2007, 12:02 AM
multam mult.
o sa incerc dar nu o sa insist dak nu ma descurc
Vanos525i
Dec 10 2007, 12:11 AM
oricum m-a speriat "io's" cu faza cu motorul...
m-a pus pe ganduri, mai ales ca e un motor capsulat, ce fac daca se duce...?
nu stiu ce sa zic.... macar cum as putea sa stiu cat mai are de trait? sa ma duc la un tester ceva?
Deocamdata nu are nici o simtoma... porneste bine, nu are nici un zgomot ciudat....
Totusi ce e de facut ?
si inca ceva... ce ulei e bun pt motorul asta "m50" mai ales k are 300.000km?
Robert1
Dec 10 2007, 12:22 AM
Frumoasa masina;)"Motor capsulat"

Nu exista motor capsulat,ce vezi tu chestiile alea frumoase de plastic negru care dau senzatia de "capsula", sunt niste aparatori-ornamente,care se dau jos.Deci stai linistit nu te mai speria aiurea ca nu o sa poti desface motorul in caz de ceva, ca il poti desface,si in plus motoarele m50-m52 sunt foarte durabile.Bafta cu masina si ai grija de ea.Salut
Vanos525i
Dec 10 2007, 12:24 AM
sper, multzam.
si uleiul?
316i
Dec 10 2007, 12:24 AM
Daca vrei sa dormi complet linistit poti sa-i faci un test de compresie si in felul asta o sa stii exact in ce stare este motorul.
Vanos525i
Dec 10 2007, 12:35 AM
aha...
ce ulei sa ii bag totusi?
si la cati km sa il schimb?
io'sŪ
Dec 10 2007, 02:05 AM
QUOTE (316i @ Dec 10 2007, 12:24 AM)

Daca vrei sa dormi complet linistit poti sa-i faci un test de compresie si in felul asta o sa stii exact in ce stare este motorul.

corect !!
ulei 10W40 CASTROL si tine-l si tu in functie de cum ii dai talpa intre 5.000 si 10.000 km maxim
Vanos525i
Dec 13 2007, 01:46 AM
Eu am bagat 5w40 TOTAL la recomandarea unui mecanic bun....
totusi e cam mult 10w k e motor de turatie totusi...
io'sŪ
Dec 13 2007, 02:07 AM
QUOTE (Vanos525i @ Dec 13 2007, 01:46 AM)

...
totusi e cam mult 10w k e motor de turatie totusi...
daca-mi amintesc bine, chiar BMW recomanda 10W40 pt acest tip de motor
georgem
Dec 13 2007, 07:19 AM
QUOTE (io`s @ Dec 13 2007, 02:07 AM)

daca-mi amintesc bine, chiar BMW recomanda 10W40 pt acest tip de motor

Evident ca-ti amintesti bine

Eu am bagat Castrol Magnatec 10W40 la ultimul schimb (dupa ce pusesem inainte 5w40 si fostul proprietar mi-a scpus ca are tot 5w40 in motor cand am luat-o). Am facut cam 3000 km pana acum si e totul in regula (normal), si pana acum nu am completat deloc. Nici n-am avut drumuri prin afara prea multe (cu viteze mari, ca sa se consume ulei), o singura data am facut un drum pe autostrada de la Ciulnita pana la Bucuresti, cu 170-180 km/h. N-a fost nevoie sa completez dupa, ceea ce inseamna ca n-a prea consumat.
Deci baga Castrol Magnatec 10W40 cu incredere, eu asta am folosit si la Audi cel mai mult timp si am constatat ca e un ulei bun inclusiv pentru iarna, n-am avut probleme cu pornirea nici dupa o noapte cu -30 de grade la Brasov.
Vanos525i
Dec 13 2007, 09:54 PM
ok, apropo de pornire...
e normal sa porneasca "mai greu" la rece (asta insemnand prima pornire si nu la o temp f scazuta, sa zicem si 10grade cum a fost timpul in perioada asta de ex.). Adica dau la automat ceva pana sa porneasca, sa zicem ca invarte cam de 5-10 ori pana porneste... am inteles k s-ar putea sa fie de vina debitmetrul de aer dar tind sa exclud pt k dak e ala "da in nas" cand accelerezi ceea ce nu se intampla la mine...
e normal sau e ceva problema? GEORGEM (ca a ta e la fel) cum porneste la rece?
io'sŪ
Dec 14 2007, 12:57 AM
bujiile... cum sunt?
georgem
Dec 14 2007, 12:06 PM
QUOTE (Vanos525i @ Dec 13 2007, 09:54 PM)

GEORGEM (ca a ta e la fel) cum porneste la rece?
La mine porneste normal la rece, n-am nici o problema. Azi dimineata erau -3 grade si a pornit la prima cheie si foarte rapid.
George77
Dec 15 2007, 05:40 AM
poate fi de la faptul ca supapa din pompa de benzina nu mai tine presiune pe instalatie si de aia ,poti incerca in felul urmator:Prima oara dai la autonat sa invarta o data motorul,nu iei imediat cintactul ,adica dupa ce ai data la auitomat pt un sfert de secunda doar lasi cheia din mana ca sa ramana comntactul pus pt inca 2-3 secunde ,dupa care mai dai inca o data la automat ,a doua oara dai normal ca si cum ai vrea sa pornesti masina ,daca a doua oara porneste imediat inseamna ca asta este problema,poti pune o supapa suplimentara inainte de filtrul de benzina .
Vanos525i
Dec 16 2007, 05:16 PM
aha... o sa incerc, am mai observat in schimb ca daca las contactul mai mult inainte sa o pornesc la rece porneste la a 3-a "invarteala" de motor"...
oricum o sa ma duc la un tester sa vad... cred ca e cel mai bine, ma gandesc ca asta nu e o masina sa iti dai cu presupusu

)
multzam mult.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.