IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Inspection/Oil Service
CAT
post Jan 16 2006, 09:59 AM
Post #21


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



si E39 , da ideea e ca becu ala itzi aminteshte ca la un anumit nr de km tre sa faci inspectzia specifica. In functie de catzi km are masina, pe cartea de service sunt mentionate operatiunile pe care ar trebui sa le faca cei de la service. de exemplu - daca se aprinde becu la 80k , e foarte probabil ca in cartea tehnica sa fie mentionat ca tre sa umbli la distributzie. asa ca cei de la service itzi fac operatziunea si itzi pun o stampila intr-o patratzica unde zice si ce tzi-a schimbat sau verificat conform programarii date de constructor.
de asta e si treaba cu resetu, ca se presupune ca doar aia de la BMW SERVICE au scule de resetat. deci daca masina nu are aprins becu de INSPECTIE inseamna ca a fost facuta revizia la un service "de-al casei".

de exemplu acum vreo 2 luni s-a aprins becu la mine si m-am uitat in carticica. acolo zicea ca e timpul de INSPECTZION II.

dar tre sa fii idiot sa te duci in ro sa itzi schimbi uleiu la BMW service. ramane sa studiezi ce tre sa faci cand se aprinde becu in functzie de catzi km are masina. nu am carte de service pt e30, da sigur se gaseste pe net
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Jan 16 2006, 10:09 AM
Post #22


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



am gasit - INSPECTION PACKET :unibrow:

http://www.autoheinz.com/bmwservice.html


sper sa foloseasca

hahaha aia zic acolo ca tre sa itzi faca aia de la service un road test. adica sa se urce ala inmuiat in vaselina pe pelea mea alba ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Jan 16 2006, 10:37 AM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP





acolo jo siti arat acati km mai ai pana la oil service sau inspection. da cand ii dai jorja sa vezi cum scad km aia rapid chiar daca tu mergi 1 km cu forja, km aia o sa scada repede.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fastbmw
post Jan 30 2006, 09:02 PM
Post #24


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 14
Joined: 11-November 05
From: Oradea
Member No.: 94
Car: E30
Engine: 3xx



iata pentru cei ce doresc sa faca resetul la E30 , aveti nevoie de o bucata de sarma si conform schitei de mai jos trebuie scurtcircuitat cele doua pini , apoi se pune pentru 6-7 sec contactul , FARA SA INVARTA ELECTROMOTORUL , si se stinge oilservice si ledurile si daca il lasi 12 sec se stinge INSPECTION-ul
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post May 8 2006, 05:05 PM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



maine cred ca o sa desfac bordul ca sa schimb acumulatorii..

acum pb e ca nu stiu sa dau bordul jos. nu l-am mai dat niciodata jos. stiti vreun site unde sa arate toti pasii, eventual cu poze?

aa..unde schimb acumulatorii si cat costa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post May 8 2006, 05:13 PM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP





la tine acasa florine... itzi trebuie doar un pistol de lipit, cositor si sacaz. si poate niste apa tare, adica dinaia de azot. e oshor de schimbat. si eu am resetat alea de acolo, inspecion oil si cand pun contactul se aprind ledurile verzi, dar cand motorul merge nu se aprinde nimik. cred ca o fi de la sonda de ulei ca am anulat-o. orae daca pun in scurt mufa aia care era conectata sonda oare o sa mearga?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post May 8 2006, 09:13 PM
Post #27


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



QUOTE (florin83)
maine cred ca o sa desfac bordul ca sa schimb acumulatorii..

acum pb e ca nu stiu sa dau bordul jos. nu l-am mai dat niciodata jos. stiti vreun site unde sa arate toti pasii, eventual cu poze?  

aa..unde schimb acumulatorii si cat costa?

Nu pot sa te ajut cu poze, dar o sa incerc sa-ti explic.
Primul pas (optional), se da jos volanul (merge si fara, da' te chinui mai mult).
Al doilea- desfaci "placuta" neagra de sub "ceasuri"; are doua piulite pe care le desfaci relativ usor cu mana, dupa ce le gasesti pe sub bord.
Pasul trei- desfaci cadrul de plastic negru, din jurul "ceasurilor"; are cateva surubele care se desfac cu o surubelnita "cruce"; sunt usor de gasit.
Pasul patru, desfaci "ceasurile"; ai nevoie tot de surubelnita, iar suruburile sunt la vedere.
Pasul cinci, extragi cu grija "ceasurile" cat sa se vada mufele de pe spate; cu o surubelnita dreapta ridici sigurantele mufelor (o sa-ti dai seama care sunt dupa ce le vezi), apoi le scoti si vei avea "ceasurile" afara.
Pentru a ajunge la acumulatori, desfaci suruburile de pe spatele "ceasurilor"... defapt e usor de intuit, odata ce ai "ceasurile" in mana.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post May 9 2006, 07:53 AM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



asa.. si de unde cumpar baterii d-alea?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post May 9 2006, 07:57 AM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



cam cat costa si unde-i montez? ca nu gasesc pistolul de lipit si sincer nici nu m-as baga..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post May 14 2006, 07:19 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





am lipit acumulatorii si nu mai merge deloc :crybaby:
cred ca am topit vreun circuit pe acolo..sad.gif

are cineva o placuta din aia in plus? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post May 14 2006, 09:18 PM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



cand i-ai pus erau incarcati?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post May 14 2006, 09:36 PM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



nu!
dar nu trebuiau sa se aprinda becurile alea si fara sa fie incarcati?
cu aia vechi stateau aprinse..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post May 14 2006, 09:50 PM
Post #33


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



eu asha zic... parerea mea... :nod:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
22 LEX
post Jun 1 2006, 01:27 AM
Post #34


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 4
Joined: 1-June 06
From: ORADEA
Member No.: 326





am avut un e30/2 stopuri late,motor de 2000 si 129cp.eu am renuntat la bateriile din spatele bordului,daca le puneam,nu imi mai mergea indicatorul temperaturii apei de racire.interesant! nu?


--------------------
BMW FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dannnnny85
post Jul 18 2006, 08:45 PM
Post #35


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 103
Joined: 12-July 06
Member No.: 379



Unde se gaseste mufa asta despre care vb voi ca trebuie scurtcircuitata...ca yo nu dau de ea...


--------------------
525 Tds...1992..143cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dannnnny85
post Jul 18 2006, 08:47 PM
Post #36


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 103
Joined: 12-July 06
Member No.: 379



si cu intrebarea asta probabil am castigat titlul de "Cel mai idiot.."


--------------------
525 Tds...1992..143cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post May 4 2008, 05:09 PM
Post #37


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



mie nu mi se aprinde nici un bec din acelea , dar nici nu imi inregistreaza km (doar viteza, km nu)
mentionez ca am ceasurile schimbate, nu am desfacut bordul sa vad ce e cu ele mai exact ,le am pe alea vechi si sunt marca VDO si pe astea noi scrie MotoMeter
avand in vedere ca am 4 cilindri , ar trebui sa imi functioneze chestia cu inspection/oilservice?
acumulatorii aceia de unde ii cumpar si cat costa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emilio
post May 31 2009, 02:09 PM
Post #38


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5-March 09
From: bucuresti
Member No.: 2,575
Car: E30
Engine: m40





QUOTE (fastbmw @ Jan 30 2006, 10:02 PM) *
iata pentru cei ce doresc sa faca resetul la E30 , aveti nevoie de o bucata de sarma si conform schitei de mai jos trebuie scurtcircuitat cele doua pini , apoi se pune pentru 6-7 sec contactul , FARA SA INVARTA ELECTROMOTORUL , si se stinge oilservice si ledurile si daca il lasi 12 sec se stinge INSPECTION-ul

salut, vreau si eu schita de resetare pentru e30-m40 huh.gif


--------------------
E30 M40 316i-'90
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Aug 6 2009, 11:08 PM
Post #39


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



QUOTE (emilio @ May 31 2009, 03:09 PM) *
salut, vreau si eu schita de resetare pentru e30-m40 huh.gif



m-am mai uitat si io paci da nica , poate gasesc in sexmagazine haynes pt bmw laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Aug 6 2009, 11:49 PM
Post #40


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,954
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



pt mufa mare se scurtcircuiteaza pinii 7 si 19 iar pt mufa mica se scurtcircuiteaza pinii 1 si 7

mufa mica e la e30 pana in facelift ( si restul seriilor cam pana in anii 1987-88 dar functioneaza cu conditia sa fie acumulatorii din bord buni)
mufa mare e cam la toate seriile din 87-88 pana in ~2000 cand s-a introdus mufa OBD2


spor la treaba!


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th June 2018 - 06:21 AM