Porneste si moare 2: mi-am luat 525i, M30 L-Jetronic |
Porneste si moare 2: mi-am luat 525i, M30 L-Jetronic |
Nov 24 2007, 08:31 PM
Post
#1
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
2.5-ul pe care l-am luat are un comportament ciudat cred ca doar la rece:
Porneste la vreo 1800rpm iar dupa cateva secunde turatia scade brusc sub 500 si moare. Trebuie sa calc acceleratia sanatos ca sa-si revina putin. Cand se incalzeste putin sta sub 500 rpm si gafaie asa. Principalul suspect e bineinteles regulatorul de relanti. Se poate repara/curata sau trebuie altul? Ce probleme am mai gasit: - capacul de delco are piciorusele care iau curent de la lulea uzate rau. Si luleaua avea capatul inflorit rau. Le-am curatat si a parut sa mearga mai rotund apoi, dar problema relati-ului ramane. - fisa 6 cam pisca, da curent dar probabil nu cum ar trebui - termostat lipsa, pentru ca tot radiatorul se incalzeste de la inceput, dar temperatura motorului nu trece de sfert. - vacuumul care iese din furtunasul ce da gazele de carter in admisie nu e conectat nicaieri. - clapeta debitmetrului clampane uneori, in timp ce da sa moara, semn ca aerul are o circulatie tare ciudata (ba trece ba nu trece), ceea ce ma duce cu gandul inapoi la regulatorul de relanti. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Nov 25 2007, 12:22 AM
Post
#2
|
|
Road Runner Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST |
1. Scoate-i mufa de la regulatorul de relanti si porneste-o fara.
2. Da-l afara si curata-l. 3. Probeaza cu altul bun. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
Nov 25 2007, 12:37 AM
Post
#3
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Este cu L-Jetronic? aia nu are regulator de relanti parca. LE: vad ca are by-pass valve pentru perioada de incalzire. This post has been edited by bartro: Nov 25 2007, 12:42 AM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Nov 25 2007, 02:51 PM
Post
#4
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz |
2.5-ul pe care l-am luat are un comportament ciudat cred ca doar la rece: Porneste la vreo 1800rpm iar dupa cateva secunde turatia scade brusc sub 500 si moare. Trebuie sa calc acceleratia sanatos ca sa-si revina putin. Cand se incalzeste putin sta sub 500 rpm si gafaie asa. Principalul suspect e bineinteles regulatorul de relanti. Se poate repara/curata sau trebuie altul? Ce probleme am mai gasit: - capacul de delco are piciorusele care iau curent de la lulea uzate rau. Si luleaua avea capatul inflorit rau. Le-am curatat si a parut sa mearga mai rotund apoi, dar problema relati-ului ramane. - fisa 6 cam pisca, da curent dar probabil nu cum ar trebui - termostat lipsa, pentru ca tot radiatorul se incalzeste de la inceput, dar temperatura motorului nu trece de sfert. - vacuumul care iese din furtunasul ce da gazele de carter in admisie nu e conectat nicaieri. - clapeta debitmetrului clampane uneori, in timp ce da sa moara, semn ca aerul are o circulatie tare ciudata (ba trece ba nu trece), ceea ce ma duce cu gandul inapoi la regulatorul de relanti. am avut problema cu regulatorul de relanti; am motor de 2300 jetronic-'84. l-am dat jos si l-am curatat. nu are nici un efect.am cumparat unul second care merge f. bine am incercat sa gasesc nou-numai la bmw cu 5-6 mil. |
|
|
Nov 25 2007, 03:43 PM
Post
#5
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros |
nu este piesa care sa se curete la ceea ce ai tu
functioneza pe principiul termostatului -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
Nov 25 2007, 08:33 PM
Post
#6
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Nasol daca nu se repara dar de ce are totusi conector electric daca functioneaza ca un termostat? Azi am desfacut furtunele, am reusit sa scot afara regulatorul manual de relanti (cel cu surub), dar n-am apucat sa mai dau si regulatorul cu conector electric. Am gasit foarte multe depuneri care s-au facut ca o guma peste tot in interiorul admisiei. Am curatat regulatorul manual, clapeta de acceleratie urmand ca pe viitor sa curat si restul. Sper sa mearga apoi. PS Exista o metoda simpla de a scoate conectorii de la L-Jetronic fara sa rup siguranta? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Nov 26 2007, 10:59 AM
Post
#7
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Cred ca cel cu conector electric este activat de la calculator cand sonda de temperatura i spune ca e motor rece.
Din cat vad, la L-jetronic inca pot fi facut multe reglaje manuale. Daca curat tot ce e acolo sunt sigur ca o se merge. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Nov 26 2007, 09:39 PM
Post
#8
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Am curatat-o si pe ea azi, intr-adevar e un fel de termostat, la ~5 grade cate erau afara, era deschisa cam un sfert din sectiunea circulara. Am pus-o pe motorul cald al dizelului si suprafata s-a micsorat de doua sau trei ori.
Nu le-am montat la loc inca. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Nov 26 2007, 09:49 PM
Post
#9
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros |
you might just get lucky:D
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
Nov 26 2007, 10:30 PM
Post
#10
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,492 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
mda. Atunci de unde era oscilatia la relanti? Aer fals? Doua furtune de pe traseul relantiului trebuiesc schimbate. Unul era casant, s-a rupt in doua locuri cand l-am scos. L-am comandat - 50 ron Altul are furtun de gradina in loc dar fara colier la un capat. O sa-i pun colier pana-l identific exact. e 15 sau 20 ron. Despre bypass valve, am citit undeva ca are conectorul pentru o rezistenta cere se incalzeste, dar nu vad rostul... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th September 2024 - 10:06 PM |