IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> ceas incarcare
sergiu67
post Oct 30 2007, 08:18 PM
Post #1


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 149
Joined: 26-August 07
From: din zalau, viitura in arad
Member No.: 1,103
Car: bmw e30 turing
Engine: 1,8



salutare...poate cineva sa-mi zica cum sa leg un ceas pt incarcare acumulator?
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 30 2007, 11:35 PM
Post #2


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Daca e voltmetru, la carcasa pamantare, la celalt (cred ce cea din poza a 3-a stinga sus) 12V de dupa contact, ca sa nu sta legat/aprins tot timp, si daca vrei si iluminare noapta cred ca ai pe (tot din poza asta) mijloc sus un conector de bec care pot fi legat la iluminare de bord.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Oct 30 2007, 11:36 PM
Post #3


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP





pai vezi ca are pe spate pinii aia filetati, ca 2 suruburi cu piulita. Unul trebuie sa fie + si celalalt -. - se leaga oriunde pe caroserie sau al borna negativa a bateriei pt un contact bun si + se leaga la orice fir care are tensiune in timpul functionarii masinii. Daca legi plusul la o tensiune permanenta (de exemplu direct la baterie), acul o sa indice tot timpul, nu are rost, consuma inutil.
Oricum, nu pune mare baza in acul ala, indicatiile sunt pur orientative daca nu are si gradatiile in volti.


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sergiu67
post Oct 31 2007, 07:35 PM
Post #4


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 149
Joined: 26-August 07
From: din zalau, viitura in arad
Member No.: 1,103
Car: bmw e30 turing
Engine: 1,8



multumesc de info....pana un ceas gradat e bun si asta mai ales ca am destul de multi consumatori....inca ceva daca se poate...cum se leaga ceasurile de presiunea la ulei si temp apei? cel de apa e posibil sa nu-mi arate bine(cel din bord)


--------------------
Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Nov 1 2007, 03:18 AM
Post #5


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (sergiu67 @ Oct 31 2007, 07:35 PM) *
multumesc de info....pana un ceas gradat e bun si asta mai ales ca am destul de multi consumatori....inca ceva daca se poate...cum se leaga ceasurile de presiunea la ulei si temp apei? cel de apa e posibil sa nu-mi arate bine(cel din bord)

trebuie sa faci o reductie unde se pun ambele sonde, si cea de bec si cea de presiune
pai... pe motor exista o sonda, trebuie schimbata cu cea aftermarket la care legi firele de la ceas (sau invers, ceasul il legi la firele de la sonda)


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 02:18 PM