![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
salutare...poate cineva sa-mi zica cum sa leg un ceas pt incarcare acumulator?
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Daca e voltmetru, la carcasa pamantare, la celalt (cred ce cea din poza a 3-a stinga sus) 12V de dupa contact, ca sa nu sta legat/aprins tot timp, si daca vrei si iluminare noapta cred ca ai pe (tot din poza asta) mijloc sus un conector de bec care pot fi legat la iluminare de bord.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
pai vezi ca are pe spate pinii aia filetati, ca 2 suruburi cu piulita. Unul trebuie sa fie + si celalalt -. - se leaga oriunde pe caroserie sau al borna negativa a bateriei pt un contact bun si + se leaga la orice fir care are tensiune in timpul functionarii masinii. Daca legi plusul la o tensiune permanenta (de exemplu direct la baterie), acul o sa indice tot timpul, nu are rost, consuma inutil. Oricum, nu pune mare baza in acul ala, indicatiile sunt pur orientative daca nu are si gradatiile in volti. -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
multumesc de info....pana un ceas gradat e bun si asta mai ales ca am destul de multi consumatori....inca ceva daca se poate...cum se leaga ceasurile de presiunea la ulei si temp apei? cel de apa e posibil sa nu-mi arate bine(cel din bord)
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
multumesc de info....pana un ceas gradat e bun si asta mai ales ca am destul de multi consumatori....inca ceva daca se poate...cum se leaga ceasurile de presiunea la ulei si temp apei? cel de apa e posibil sa nu-mi arate bine(cel din bord) trebuie sa faci o reductie unde se pun ambele sonde, si cea de bec si cea de presiune pai... pe motor exista o sonda, trebuie schimbata cu cea aftermarket la care legi firele de la ceas (sau invers, ceasul il legi la firele de la sonda) -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 02:18 PM |