IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> vas expansiune
sergiu67
post Sep 25 2007, 11:33 PM
Post #1


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 149
Joined: 26-August 07
From: din zalau, viitura in arad
Member No.: 1,103
Car: bmw e30 turing
Engine: 1,8



salutare la toti! am o rugaminte la voi....mi-am luat un vas de expansiune de la un 325 si vreau sa-l pun la al meu(318i) si nu stiu cum sa-l leg(pierd mult lichid de racire).am poze cu motorul si vasul de expansiune.o idee va rog!!!!!!!!!!!!!!!!
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
 


--------------------
Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Sep 26 2007, 12:00 AM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Pai vezi ca-ti lipseste ceva de la vasul ala tongue.gif
Vezi piesa 5 in poza
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 26 2007, 08:13 AM
Post #3


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (sergiu67 @ Sep 26 2007, 12:33 AM) *
salutare la toti! am o rugaminte la voi....mi-am luat un vas de expansiune de la un 325 si vreau sa-l pun la al meu(318i) si nu stiu cum sa-l leg(pierd mult lichid de racire).am poze cu motorul si vasul de expansiune.o idee va rog!!!!!!!!!!!!!!!!

Din cat vad eu ai un radiator fara vas de expansiune, cu dop. Nu ai cum sa-i pui vas al. Radiatoare pt vas au la un colt o treava pe conectare de furtuni care vezi in poze lui Butcky.
Daca pierzi mult lichid, solutia nu e sa completezi mai mult.. trebuie reparat unde scurge.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Sep 26 2007, 11:03 AM
Post #4


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Si eu am acelasi tip de radiator, iar vasul de expansiune este de fapt partea de plastic(sau ce material e) care se afla deasupra lui. Furtunul care l-ai pus in al doilea vas e furtunul de "prea-plin" sau nu stiu cum sa-i zic, cert ca pe acolo da afara apa.

Tu daca pierzi apa esti sigur ca acolo e buba? Adica el curge pe acolo? Posibil sa fie probleme de etanseitate intre vasul de expansiune si corpul radiatorului. Posibil sa curga si prin alta parte.

Cel mai bine explica-ne exact in ce conditii pierzi apa si pe unde.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Sep 26 2007, 12:33 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



Mda, sorry dar nu am avut tipul asta de motor blink.gif
Uite cum e la tine...
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sergiu67
post Sep 26 2007, 02:59 PM
Post #6


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 149
Joined: 26-August 07
From: din zalau, viitura in arad
Member No.: 1,103
Car: bmw e30 turing
Engine: 1,8





cred ca totusi problema e de la termostat(deschide cam tarziu).nu am de unde sa stiu la ce temperatura e apa ca ,cred ca nu imi arata bine indicatorul.posibil sa fiarba apa(sau aproape)

This post has been edited by sergiu67: Sep 26 2007, 03:02 PM


--------------------
Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 26 2007, 03:02 PM
Post #7


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (sergiu67 @ Sep 26 2007, 03:59 PM) *
cred ca totusi problema e de la termostat(deschide cam tarziu).nu am de unde sa stiu la ce temperatura e apa ca ,cred ca nu imi arata bine indicatorul.

Termostat pot sa testezi pe aragaz, o pui in apa, cand fierbe apa trebiue sa fie deschise, de fapt si mai devreme. Daca ai si un termometru e si mai bine.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
phoot_emmash
post Nov 11 2007, 03:20 PM
Post #8


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 10
Joined: 11-November 07
From: hell
Member No.: 1,278
Car: E30
Engine: M20 1.8 105CP



QUOTE (sergiu67 @ Sep 25 2007, 09:33 AM) *
salutare la toti! am o rugaminte la voi....mi-am luat un vas de expansiune de la un 325 si vreau sa-l pun la al meu(318i) si nu stiu cum sa-l leg(pierd mult lichid de racire).am poze cu motorul si vasul de expansiune.o idee va rog!!!!!!!!!!!!!!!!



poi oameni buni... din miciile mele cunostinte,la bmw 1.8i inclusiv la 1.8 is radiatorul are vasul de expansiune incorporat ........ wink.gif iar la 2.5 indiferent de tip in are separat... acum.. e o logica mica.. nu se potrivesc radiatoarele .. cred.. daca ma insel.. rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 02:19 PM