IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> condens la computer/nu a mai pornit
io'sŪ
post Dec 11 2005, 02:45 AM
Post #1


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,954
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



am ajuns la spalatorie( unde de, trebuia sa spal masina pt intalnirea foto ), si cand sa pun mana pe cheie sa opresc motorul ...poc.. s-a oprit singur. nu am bagat prea mult in seama. le-am spus baietilor ce au de facut si am intrat in sala de asteptare sa beau o cafea. dupa ce au terminat, m-am urcat , am pornit , am iesit de pe rampa si am parcat sa-i dau o roata la masina sa vad cum a iesit si daca e in regula. aceeiasi poveste, nu am mai apucat sa invart de cheie ca s-a oprit singura mad.gif mad.gif si nici nu a mai vrut sa porneasca :crybaby: am dat vina pe alarma, dupa ce am controlat-o si am vazut ca nu e de acolo am zis sa ma uit la computer intr-o doara si surpriza... computerul de la masina mea era ud fleasca , plin de condens :retard:
bineinteles ca m-am apucat sa-l desfac si l-am pus pe un calorifer care spre norocul meu era si cald. dupa cca 30 min, s-a uscat, l-am asamblat si masina a pormnit bine-merci fara nici o problema

intrebare: ce e de facut sa nu mai patesc asa ceva pe viitor?


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Dec 11 2005, 05:02 AM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



Acelasi lucru? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 11 2005, 10:07 AM
Post #3


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





ERRRRR...WRONG ANSWER! :dis:
Era condens inauntrul cutiei sau si pe dinafara?
Varianta cu intratul apei pe undeva cred ca e exclusa.
Oare n-o fi bine inchis compartimentul cu calculatorul? La tine unde e? La motor sau in interior?
Stau si ma gandesc ca la E30 e la interior si e acoperit de un simplu plastic, deci nu materiale termoizolante, etanseizante, vrajeli, avioane, etc.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 11 2005, 10:45 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,259
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



nici eu nu stiu ce sa ma mai fac cu condensul... dupa o vreme mai ploaiosa fac mucegai in portbagaj si capacul e plin de bobite de apa pe spate.. sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Dec 11 2005, 11:21 AM
Post #5


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



Eu cred ca varianta cu intratul apei din exterior este cea mai probabila. Altfel nu vad, ca principiu fizic, cum sa ajunga apa *multa* intr-o incinta uscata.
Cred ca e posibil ca:
- sa se prelinga apa de-a lungul cablurilor care se conecteaza la ECU - trebuie verificata etanseitatea mansoanelor de pe cabluri, din peretele dintre compartimetul mortor si habitaclu;
sau:
- picura cumva pe controller, intrand in habitaclu pe la o neentaseitate (de exemplu, la cheder).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ccc
post Dec 11 2005, 12:31 PM
Post #6


meep meep!!
*****

Group: Members
Posts: 1,010
Joined: 17-October 05
From: -
Member No.: 5
Car: -
Engine: -





Daca pui cateva pachetele de silicagel inauntru poate scapi de problema (daca au loc).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Dec 11 2005, 01:44 PM
Post #7


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,954
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (316i)
Era condens inauntrul cutiei sau si pe dinafara?

pe afara era foarte ud, si inauntru era ud, e adevarat nu asa rau
era blin de broboane de apa


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Dec 11 2005, 01:46 PM
Post #8


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,954
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



computerul se afla in stalpul din dr fata undeva deasupra difuzorului, mentionez ca si in intreiorul stalpului erau broboane de apa


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
525da
post Dec 11 2005, 03:27 PM
Post #9


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 246
Joined: 21-October 05
Member No.: 43



Vezi ce-ai patzit daca daca ai pus pozele alea la Tzaranisme??

Glumeam,imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat,dar nu m-am putut abtine...scuze daca te-am suparat!

Retractez,am vazut acum ca ti s-a intamplat inainte de apune pozele...


--------------------
E 39,525dA,2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Dec 11 2005, 04:24 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP





E adevarat ca eu am izolat carcasa computerului de ABS dar doar in partea superioara si pe lateral, in partea de jos a ramas o fanta pe toata lungimea carcasei si lata de 3-4 mm (pentru aerisire).
Condensul poate aparea si in locuri prost ventilate. Daca apa nu ajunge fizic in locurile respective (si eu cred ca nu prea ajunge), atunci si proasta aerisire poate fi cauza. Mai ales IN interiorul computerului.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Dec 11 2005, 06:20 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



nu ash vrea sa patesc asha ceva. oricum mie imi curge apa in masina kklau maria ta. am depistat problema. unde vin firele alea de la tabloul de sigurante si intra in masina. garnitura aia este deplasata cu 3 cm, sau mai mult. am pus o carpa, etc. cand o sa dau jos bordul o sa o pun klumea. promit un tutorial. :drool:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cc_seat
post Dec 11 2005, 08:34 PM
Post #12


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 186
Joined: 23-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 54
Car: Toyota
Engine: 1.3



Apropo de spalatorii. Vii cu masina calda, pt "interior" sta cu usile deschise, se raceste, pleci si dai drumul la caldura. Oare se face condens ?! biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Dec 12 2005, 10:14 AM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,058
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: esteE46+E30
Engine: avemM54+M42



Asta cu condensu am patit-o si la ursul meu,a fost soramea cu ea in spalatorie(OMV parca) au bagat baietii masina acolo si cand a iestit vro 20 min nu a vrut sa porneasca iar can a pornit a mers in 4 cilindrii ,noroc ca era doar la 1 km de unde lucra soramea si a mers asa pana la munca,seara cand am mers sa o iau a pornit bine mersi la prima cheie biggrin.gif .Atunci am suspectat delcoul dar cine stie ce o fii fost de fapt tongue.gif


--------------------
cazan 2.5+1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th January 2018 - 05:18 AM