![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
salutare la toti. poate cineva sa ma ajute cu o schema la debitmetrul de aer la motor m10 de 75kw de 1.8? am avut un mecanic tare bun care mi l-a dereglat si la fiecare denivelare a drumului imi ineca motorul. l-am reglat eu "dupa ureche" si nu mi-a mai facut figuri, dar vreau sa-l fac cum ar trebui sa fie si nici nu vreau sa-l schimb(unul nou e 1700 ron, si numai bosch am gasit).
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Urmeaza pasii de aici:
http://bimmer.roadfly.com/e28/messages/arc...02w09/7437.html -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
aceeasi problema o am si eu. mi-a umblat un "mecanic" cam pe la tot , aer , debitmetru , avans, si pe la un mic surub-imbus de pe debitmetru, de atunci consuma rauuu de tot, si merge foarte neregulat. nu prea stiu sa o reglez la loc. am incercat eu , din debitmetru si aer , merge mai binisor , dar miroase a benzina la toba ,de iti dau lacrimile, plus ca se simte si la rezervor ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
linkul de mai sus nu se limiteaza la reglarea din acel inbus, ci la reglarea arcului de sub capacul debitmetrului, arc care actioneaza clapeta.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
iti multumesc, dar dupa cate am vazut eu este pentru alt tip de motor.mie imi trebuie pt m10. Daca se poate atunci e ok.masina merge bine momentan
-------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
M10, M30, M20, nu conteaza, atat timp cat e LE-Jetronic. Probabil se poate regla la fel si la Motronic, dar nu ai Motronic. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd July 2025 - 10:39 PM |