IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> debitmetru aer
sergiu67
post Aug 31 2007, 11:43 AM
Post #1


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 149
Joined: 26-August 07
From: din zalau, viitura in arad
Member No.: 1,103
Car: bmw e30 turing
Engine: 1,8



salutare la toti. poate cineva sa ma ajute cu o schema la debitmetrul de aer la motor m10 de 75kw de 1.8? am avut un mecanic tare bun care mi l-a dereglat si la fiecare denivelare a drumului imi ineca motorul. l-am reglat eu "dupa ureche" si nu mi-a mai facut figuri, dar vreau sa-l fac cum ar trebui sa fie si nici nu vreau sa-l schimb(unul nou e 1700 ron, si numai bosch am gasit).


--------------------
Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Aug 31 2007, 02:56 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Urmeaza pasii de aici:
http://bimmer.roadfly.com/e28/messages/arc...02w09/7437.html


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costynnn
post Sep 1 2007, 03:43 PM
Post #3


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 194
Joined: 24-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 563
Car: 525TDS Touring
Engine: M51, 2.5, 143CP





aceeasi problema o am si eu. mi-a umblat un "mecanic" cam pe la tot , aer , debitmetru , avans, si pe la un mic surub-imbus de pe debitmetru, de atunci consuma rauuu de tot, si merge foarte neregulat. nu prea stiu sa o reglez la loc. am incercat eu , din debitmetru si aer , merge mai binisor , dar miroase a benzina la toba ,de iti dau lacrimile, plus ca se simte si la rezervor biggrin.gif ... sfaturi ceva ? nu am inteles foarte multe din linkul de mai sus.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Sep 3 2007, 12:51 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



linkul de mai sus nu se limiteaza la reglarea din acel inbus, ci la reglarea arcului de sub capacul debitmetrului, arc care actioneaza clapeta.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sergiu67
post Sep 4 2007, 03:04 PM
Post #5


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 149
Joined: 26-August 07
From: din zalau, viitura in arad
Member No.: 1,103
Car: bmw e30 turing
Engine: 1,8



iti multumesc, dar dupa cate am vazut eu este pentru alt tip de motor.mie imi trebuie pt m10. Daca se poate atunci e ok.masina merge bine momentan


--------------------
Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunāndu-i: “Taci!”.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Sep 4 2007, 04:18 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





M10, M30, M20, nu conteaza, atat timp cat e LE-Jetronic. Probabil se poate regla la fel si la Motronic, dar nu ai Motronic.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd July 2025 - 10:39 PM