![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Am ramas tampit mai zilele trecute cand am fost dupa niste piese la niste prieteni care stau undeva la tara si care au o gramada de e12 si e28.auziti ce au facut oamenii,au luat de curand un e28 auriu,520i,de la un tip de la rar de la bucuresti,masina are TGS la nr.au dat 25mil pe ea pe motiv ca nui mergea injectia.cum ei au avut numai e12 pe carburatie si la injectie se uitau ca la ozn-uri,au dat mai fratilor gaura in bloc,in dreptul pompei de benzina,ca sai puna pompa de benzina mecanica si carburator.au zis ca deja era acolo ca un locas,un dop sudat pe bloc,ma gand ca asa a ramas forma blocului de la e12 iar cand sa pus la e28 gaura aia sa astupat,normal dar a ramas locul unde ei au dat gaura..curaj mare p ei
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:33 AM |