IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Dilema, ce arcuri / amortizoare sa pun?
Azeea
post Aug 23 2007, 09:35 PM
Post #1


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



am facut un drum la Bran w/e trecut iar la intoarcere, prin Campulung drumul a fost oribil, in special pe o portiune de cca 15 km ianite de Pitesti, unde am crezut ca-mi fac creierii pilaf. Masina se comporta de vis pe drum bun dar cum nu locuim in germania tb sa fac un compromis. Momentan am arcuri sport si amortizoare koni SP3 si as vrea sa salt masina ca 2-3 cm si sa pun niste amortizoare mai confortabile; as vrea sa nu depasesc 1500 ron. aveti ceva idei?


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Aug 23 2007, 09:50 PM
Post #2


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Gasesti un coleg de forum care are arcuri sport H&R 40/40 si vrea sa-si lase masina mai jos. tongue.gif


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Aug 23 2007, 11:54 PM
Post #3


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





daca vrei sa ai cate putin din fiecare (confort si stabilitate), pune arcurile si amortizoarele care le da BMW la catalog, adica amortizoare normale pe gaz si arcuri normale, roti 15" cu 205 pe 50 sau 55, depinde cat vrei sa fie cauciucul de inalt
suspensia pe care o ai pe masina cred ca ai s-o dai destul de repede, si de banii aia iti pui articulatie normala


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Aug 24 2007, 12:01 AM
Post #4


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



azeeea am arcuri normale d efabrica 2 bucati spate .600 000.si iti fac rost si de amortizoare noi
la maxim 2 mil bucata tot ce tre s ama i gasestei este arcuri de fata .s iti mai recuperezi din bani din ce vinzi de pe masina.asa ridici masina mai sus si o faci si mai linistita
oricum nu intri in curbe cu 24o cu dieselul tau


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Aug 24 2007, 08:39 AM
Post #5


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Am eu si arcuri normale de fatza. biggrin.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
81DMC77
post Aug 24 2007, 09:13 AM
Post #6


Marcel D.
****

Group: Members
Posts: 688
Joined: 25-July 07
From: Corusu
Member No.: 1,035
Car: E39 + E46
Engine: M52 2.0 150CP + M43





Ieri am luat pentru un prieten doua amortizoare AL-KO pe ulei la 200 lei. Inainte a avut tot AL-KO, dar pe gaz si spunea ca scutura, pentru ca sunt mai rigide. Si-a facut si directia praf, pe drumurile noastre. Sunt curios cum se va comporta acum.

This post has been edited by 81DMC77: Aug 24 2007, 09:14 AM


--------------------
Marcel D.


BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction
----------------------------------------
ex E30 318i, ex E30 324d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 24 2007, 10:27 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



arcuri verzi daca gasesti sunt foarte ok sau arcuri stock totusi imi pare rau ca trebuie sa iti spun dar orice arcuri vei pune o sa ai creierii pilaf daca o mai iei pe acolo,drumul e foarte foarte prost si orice masina ai avea o sa te zgaltaie ca toate alea,probat cu vreo 3 masini diferite pana acum....


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 24 2007, 11:25 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Offtopic

QUOTE (alex230ro @ Aug 24 2007, 11:27 AM) *
drumul e foarte foarte prost si orice masina ai avea o sa te zgaltaie ca toate alea,probat cu vreo 3 masini diferite pana acum....

Din cele 3, una era cumva 7ar ? tongue.gif

Ontopic
Amortizoarele pe ulei sunt mai confortabile, dupa cum s-a mai spus.
Pentru ceva ieftin poti incerca marca Gabriel (desi suna aiurea, am auzit ca nu ar fi ultimul jeg). Eu am dat cam 1000 ron pentru toate 4 si sunt multumit. Spun asta pentru ca la service am observat ca pe cutia celor de pe fata scria ca erau de 3'ar. Nu mai stiu daca e30 sau e36 (tind sa cred ca e3o).
Arcuri se pare ca ai gasit mai sus smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
81DMC77
post Aug 24 2007, 11:29 AM
Post #9


Marcel D.
****

Group: Members
Posts: 688
Joined: 25-July 07
From: Corusu
Member No.: 1,035
Car: E39 + E46
Engine: M52 2.0 150CP + M43



QUOTE (CRM112 @ Aug 24 2007, 12:25 PM) *
Offtopic
Din cele 3, una era cumva 7ar ? tongue.gif

Ontopic
Amortizoarele pe ulei sunt mai confortabile, dupa cum s-a mai spus.
Pentru ceva ieftin poti incerca marca Gabriel (desi suna aiurea, am auzit ca nu ar fi ultimul jeg). Eu am dat cam 1000 ron pentru toate 4 si sunt multumit. Spun asta pentru ca la service am observat ca pe cutia celor de pe fata scria ca erau de 3'ar. Nu mai stiu daca e30 sau e36 (tind sa cred ca e3o).
Arcuri se pare ca ai gasit mai sus smile.gif

Am lucrat in domeniu si recomand AL-KO, sunt aproape la acelasi pret si sunt putin mai bune.


--------------------
Marcel D.


BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction
----------------------------------------
ex E30 318i, ex E30 324d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 24 2007, 11:32 AM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





eu zic sa o lasi asa....combinatia care o ai tu pe masina aia acum arc-amortizor este foarte buna...nu are rost sa pui una mai inalta si sa o vinzi pe asta care o ai acum...parerea mea, faci cum vrei...niste arcuri fata-spate normale gasesti pe toate drumurile la 1 mil toate 4 si amortizoarele noi nu ar trebuie sa te duca mai mult de 7-8 mil toate 4 asa ca, cu 10 mil cu tot cu manopera rezolvi problema...dar repet in locul tau as lasa-o asa.... cool.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post Aug 24 2007, 11:45 AM
Post #11


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



arcurile n-ar fi o asa mare problema, am la masina dezmembrata, niste amortizoare bune mi-ar trebui. nu merg numai eu in masina, tb sa-i multumesc pe toti (toate laugh.gif ). dun pacate au aparut si efecte secundare: pe langa flansele de la amortizor, care sunt duse, din cauza zgaltaielilor, se intrerupe un contact la subwoofer.
pentru inceput voi schimba flansele. dry.gif


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd June 2025 - 10:53 PM