![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 25-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,037 Car: E12 Engine: 2.4 110CP ![]() |
Salutare! Am un E12 model 524 cu motor 2.4 TD fabricat in '84 (TD scrie in cartea de identitate, dar eu nu am vazut nimic turbo pe acolo). Pentru ca nu am diferential, nu imi functioneaza ceasurile de bord, caci motorul initial a fost 2.0 benzina si avea bordul cuplat la diferential prin cabluri. Cu multa vreme in urma gasise varul meu un astfel de diferential .... dar de atunci nu am reusit sa gasesc ceea ce caut.
Va rog mult, daca aveti idee de ceva, anuntati-ma si pe mine. Multumesc mult.... si inca ceva ... cum deduc ce model de motor am? (ma refer la M60, M20, etc ..) |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
i a baga niste poze si ti indentificam imediat motorul
e 12 diesel nu a existat .ca ai pus mot diesel pe el e altceva. si nu a avut nici kilometraj pe fire. a avut si are in continuare pe cablu.din cutie,ti iti trebuie un dif de e 28.daca merge iti vand unu cu placere .numai ca nu stiu cat de bun este pt mot tau diesel ca am dif super scurt trebuie sa aflam raportul asta a fost pe un mot de 2000 4,27 superrr scurt poate prea scurt -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
tipul de motor este M21, a fost pus de BMW AG pe seriile 5/E28, 3/E30 si 5/E34 -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 25-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,037 Car: E12 Engine: 2.4 110CP ![]() |
Salutare! Am un E12 model 524 cu motor 2.4 TD fabricat in '84 (TD scrie in cartea de identitate, dar eu nu am vazut nimic turbo pe acolo). Pentru ca nu am diferential, nu imi functioneaza ceasurile de bord, caci motorul initial a fost 2.0 benzina si avea bordul cuplat la diferential prin cabluri. Cu multa vreme in urma gasise varul meu un astfel de diferential .... dar de atunci nu am reusit sa gasesc ceea ce caut. Va rog mult, daca aveti idee de ceva, anuntati-ma si pe mine. Multumesc mult.... si inca ceva ... cum deduc ce model de motor am? (ma refer la M60, M20, etc ..) Va multumesc mult! Deci este M21... Oricum o sa pun si niste poze, doar ca in momentul asta masina arata dezastruos, caci se afla la capitolul reconditionare. Iar in legatura cu diferentialul, sunt interesat, atat ca va trebui sa vedem daca se potriveste...eu mai mult nu stiu ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 25-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,037 Car: E12 Engine: 2.4 110CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
ma eu am diferential de motor 1.8 benzina din '77,ti-l dau la un milion,acum intereseaza-te daca iti merge -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
De unde stiti care este raportul? Scrie pe diferential?
-------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 25-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,037 Car: E12 Engine: 2.4 110CP ![]() |
Motorul, despre care din fericire am aflat ca se numeste M21, multumita lui " io's ", a fost montat pe masina cu tot cu cutia de viteze. Acum, problema mea este ca, desi diferentialul vechi, de la motorul pe benzina lucreaza bine, nu-mi functioneaza ceasurile de bord. Am cautat sa verific cablurile, dar ele nu sunt infipte nicaieri, pentru ca nu au unde !!! (aceasta cutie de viteze nu are nici un orificiu prevazut pentru cablurile cu pricina [imi imaginasem ca cineva l-a astupat voit, dar ele chiar nu sunt acolo]). Vechiul proprietar al masinii a gasit la cineva un diferential provenit fix de la un astfel de motor (M21) si mi-a spus ca acele ceasuri de bord se conecteaza la diferential, nu in cutia de viteze. Din pacate nu a mai gasit pe cel ce vindea diferentialul. Iar raportul nu l-am cautat scris pe diferential... dar o sa incerc !!!
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
cutia ca ,cutia dar diferentialul este problema,iti merge orice cutie de benzinar de 2000 cmc sau 2300 sau 2500 m 20.dar cu dif e problema.iti trebuie cel cu fire.rapoartele o sa fie alta problema aste 324 diesel simplu .fara turbo.motor fiabil rau dar nu prea puternic.eu am aici 2 diferentiale.ambele de e 28 cred ca merg pe e 12.nu stiu cum vine pe punte.anbele sunt cu fire.unu este scurt rau ceea ce ar fi bun pt tine ca nu ai putere la motor dar nu va merge prea mlt la viteze mai mari (e bun de forta prin oras)si unu nu stu ce rapoarte are.
oricum ai d emunca.dupa ce schimbi diferentialul trebuie sa pui bord de e 28 si ceasurile plus instalatia.aia se face .poat ete ajuta cei care au mai facut .eu la e 12 ampus cutie de urs si nu mai aveam vitezometru dupa 2 3 saptamani de teste stiam turatia si ce viteza aveam in treapta respectiva la turatia respectiva si nu cred ca ai 110 cp pe mot fara turbo.vreo 80 90 parca. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 25-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,037 Car: E12 Engine: 2.4 110CP ![]() |
Asa este, ai dreptate. Acum, sa gasesc o ordine in rezolvarea problemei, spune-mi cum pot sa verific, daca este vreo modalitate, ce diferential imi trebuie mie, si chiar la ce preturi ai tu acel diferential de care imi spusei. Pentru mai departe, va trebui sa caut un bord de E28, si daca stii mai multe si ma poti indruma si pe drumul asta ar fi foarte bine. Oricum ar fi, spune-mi te rog cum putem lua legatura. Multumesc mult. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 6 Joined: 25-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,037 Car: E12 Engine: 2.4 110CP ![]() |
Apropos, am vazut in unul din posturile tale ca ai si ceva chedere de E12. Ma intereseaza si pe mine asa ceva, ca sa nu mai spun ca mi le-as dori noi (probabil imposibil la noi in tara). Daca stii ceva,. da-mi o veste si in legatura cu chederele.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am si un bord pe aici cu tot cu consola,,am un e 28 intreg.legatura pe mess. f_ciprian.dif meu este la 1500 .ce am eu te ajuta s aurci foarte repede in viteza dar nu ai viteza mare la drum lung..depinde si ce vrei si cum mergi.
sper sa mearga pe e 28 -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 01:01 AM |