![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
A venit vremea sa ma despart de primul meu BMW, din pacate n-am mai avut timp sa ma ocup de ea, si mi-as dori sa o cumpere cineva care are timp si isi permite sa o intretina. Eu o am de aproape 3 ani, am luat-o de la un amic care a cautat cateva luni prin mai multe orase pana a gasit-o sa fie pe gustul lui.
Model: E36, Sedan, 318i An fabricatie: 1995 Rulaj: 167.000 km Culoare: Negru metalizat (cosmosschwarz - metallic) Motor: M43 Cod:184E2, Euro 2, 115CP, 1795cmc Cutie manuala 5+1 Diferential Limited Slip (este de pe un 318is, am si diferentialul original ca backup) Jante aliaj 15" OEM BMW cu cauciucuri de iarna Sava Eschimo (inca bune) + set antifurt roti original BMW Jante aliaj 15" Alessio EURO cu cauciucuri de vara Milestone sau Bridgestone (putin rulate asta toamna) Frane: fata cu discuri ventilate/spate cu discuri (am pus frane de 325i, franele stock erau cu discuri simple fata si tamburi pe spate) Servodirectie ![]() ABS Airbag sofer + pasager IHKRF - regulated Heating and A/C with micro filter... sau "clima" cu reglaj cu butoane rotative pe 2 zone cu microfiltru de particole Computer bord (OBC) modelul cu display mare si 18 taste. Cotiera fata, inele cromate la ceasurile din bord. Scaune sport (de E46 coupe) cu margini de piele, incalzite Eleron Hella cu al 3-lea stop de frana (cu leduri) Stopuri cu led-uri Trapa electrica Proiectoare ceata Geamuri electrice fata cu one-touch open/close Oglinzi electrice, incalzite, heliomate (cu antifurt discret ![]() Duze spalator parbriz incalzite Incuietoare usa sofer incalzita Alarma Viper cu pager (pagerul e separat de telecomanda) + 2 telecomenzi, cu inchiderea geamurilor la armare 4 chei originale (2 cu butoane + 1 valet + 1 spare key de tinut in portofel) Optiune confort - Central Body Electronics system (ZKE IV) Inchidere centralizata cu dead lock Imobilizator electronic cu chip in cheie (EWS II) MP3/WMA CD Player Alpine 9851R Amplificator JBL GTO 75.4 (2x104W pentru cele 6 difuzoare fata, prin filtre pe 3 cai + 1x284W pentru subwoofer) Subwoofer Kenwood la tub ![]() ITP valabil pana in Feb.2009, CASCO (pe care il voi folosi dupa ce cumparatorul va vedea masina, pentru a remedia boacanele facute de diversi in parcare) Pe langa masina cumparatorul (care trebuie sa fie pasionat, si sa se priceapa la mecanica ![]() Masina nu e pregatita pentru vanzare, dupa cum am spus n-am mai avut timp sa ma ocup de ea, dar daca apare cineva care chiar isi doreste aceasta masina, voi face un efort sa remediez micile imperfectiuni/defecte inainte sa o predau noului proprietar. Pret: 6300 euro Contact: darren_h97@yahoo.com (sau messenger, PM forum) P.S.: poze o sa vina in curand, plus alte detalii daca le-am uitat acum -------------------- |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
N-am specificat destul de clar: masina are aer conditionat functional.
Despre modul in care functioneaza, sau care e denumirea stiintifica a sistemului de pe masina, gasiti in acest topic mai multe detalii: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...amp;#entry39672 LE: Mi-as dori ca viitorul proprietar sa se priceapa un pic la mecanica, sau sa fie priceput si sa-si doreasca sa citeasca carti de reparatie, pentru ca viitoarele operatiuni de reparatie a masinii sa se petreaca ca in acest topic: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=2905 (si sa nu fie nevoit sa-si manance nervii, banii si masina cu mecanici "foaarte priceputi" cu idei putine si care refuza sa inteleaga ca producatorul masinii specifica foarte clar niste proceduri de reparatie) This post has been edited by Darren: Jun 15 2008, 09:42 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
||||||||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
La optiuni am uitat spalator pentru faruri Am gasit cateva poze... Astea ar trebui montate...(sau nu ![]() -------------------- |
|||||||||
|
||||||||||
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
masina am avut ocazia sa o vad cateva minute intr-o noapte, mi-a placut foarte mult
la cat e darren de pefectionist sunt sigur ca masina e impecabila pacat ca nu o pot cumpara ... ![]() bafta la vanzare man! |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Multumesc
![]() Nu e impecabila, are micile ei probleme (rezolvabile), de care insa nu am timp sa ma mai ocup.. si la o masina de varsta ei, ar trebui sa-mi dedic mai mult timp intretinerii, pentru a o pastra intr-o stare buna. De asta am ales sa o dau cuiva care ar intretine-o cum am facut eu.. Mi-ar place sa o cumperi tu.. stiu ca ai avea mai multa grija de ea decat am avut eu in ultima perioada. Daca poti trece de la a ta la 4 cilindri de 1.8... partea financiara nu cred ca ar fi o mare problema ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
of complicat man vb poa la tel de mai ai timp |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
stiu ca n-am pus poze mai recente, zilele astea o sa fac un efort, mai ales ca de luni va pleca la service pentru a-i readuce exteriorul la un nivel pe care il merita, si vreau sa existe poze cu ea inainte de revopsire.
Din pacate.. nu e nimeni interesat? Vi se pare exagerat de mare pretul? E prea mic motorul? Ce defect va indispune? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
defect???
esti dus? sunt indispus ca nu am bani s-o iau cat mai repede... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
stiu ca n-am pus poze mai recente, zilele astea o sa fac un efort, mai ales ca de luni va pleca la service pentru a-i readuce exteriorul la un nivel pe care il merita, si vreau sa existe poze cu ea inainte de revopsire. Din pacate.. nu e nimeni interesat? Vi se pare exagerat de mare pretul? E prea mic motorul? Ce defect va indispune? FRUMOASA, mai rar un e36 asa bine tinut.Bafta la vanzare. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
superba! un lucru as avea de comentat - stopurile ... in rest no comment +nu am mai vazut 318i pisic cu scaune m ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu sunt scaune de M ci scaune sport de E46
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
||||||||||||||||||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
stopurile... mi se par ok. Cam exagerate pt modelul asta, dar ma saturasem sa schimb becuri de frana pe spate. Mai am stopurile originale (cu galben
![]() Scaunele sunt sport, de E46 coupe, incalzite N-am reusit sa fac poze mai serioase, dar, dupa o vizita la politie, asigurare (vecini draguti), am dus-o la service si acolo i-am facut poze cu telefonul. Pe langa zgarieturile date de asigurare, am mai cerut eu suplimentar sa-mi revopseasca eleronul, sa-mi schimbe masca fata cu una noua model dupa '96, emblemele BMW, si probabil ce nu s-au mai inteles cei de la service cu cei de la asigurari (de ex, de revopsit una din usi sau capota motor). Cu ocazia demontarii de pe masina, le-am dus si proiectoarele noi sa mi le puna in locul celor vechi cand or sa o ambaleze la loc. Atasez pozele facute cand am lasat-o la service, din pacate masina e in ultimul hal, murdara, cu rotile de iarna, etc.. Astept acum sa vad cum o sa arate dupa ce majoritatea reperelor vor fi revopsite, restul polish-ate, cu embleme noi, proiectoare noi, oglinzi noi (iarasi vecini draguti ![]() -------------------- |
|||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
![]()
Post
#13
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
O mai am.. acolo sta parcata ziua. Arata bine in poza ta ![]() ![]() Acum imi dau seama ca n-am mai pus poze dupa ce am scos-o din service(uri). Mi-e sila de mecanicii din .ro .. vopseaua de pe o aripa deja a facut bobite de rugina (probabil). si cei care mi-au schimbat caseta de directie, kit-ul de ambreiaj, si alte acareturi pe partea mecanica n-au fost in stare sa vada ca bucsele de la basculele fata trebuiau schimbate... Noroc cu astia de la ITP ![]() ![]() Mentionez ca la ambele service-uri patronii imi sunt amici de multi ani. Din pacate nu lucreaza ei la masini.. si nici eu n-am mai pus mana ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
O mai am.. acolo sta parcata ziua. Arata bine in poza ta ![]() ![]() ![]() ok, am sa fac o poza pe zi numai sa o parchezi si in alta parte sa nu mai iasa panoul ala de la statia de tramvai ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Cred ca topicul asta am putea sa-l transformam in "Masina mea..."
![]() La ce crize vin peste noi, nush cine isi mai cumpara masina Merci io's pentru poze ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Cred ca topicul asta am putea sa-l transformam in "Masina mea" ![]() La ce crize vin peste noi, nush cine isi mai cumpara masina Merci io's pentru poze ![]() nu ar fi rau sa faci un topic si acolo.... cand ai timp ![]() cu o şedinţă foto te ajut eu ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Eu o vad la statia de metrou de la Dristor. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 06:38 PM |