![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Am umblat la surubul de reglare a amestecului de la debitmetru in ideea sa vad cum se comporta.
Chestia e ca oricat de mult l-as strange (chiar la maximum) turatia motorului tot creste ! Este normal asa ceva ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Din cauza normelor de poluare niciodata masina ta nu o sa mearaga cu lambda 1 la ralati si nici in sarcini partiale ,bine numai atunci cand apesi brusc pe pedala se imbogateste amestecul,in concluzie tu daca iinchizi by pasul acela da se va imbogatii amestecul ceea ce va face sa creasca turatia .Cel mai bine eu spun sa o reglezi cu amerstecul saracit pana la limita de a incepe motorul sa aibe ezitari ca mici rateuri la ralanti .
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 04:24 AM |