IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> ce implica un longeron deplasat
n3o
post Feb 28 2007, 12:42 AM
Post #1


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



ce implica un longeron deplasat foarte putin si indreptat la cald ... o abatere de 1mm poate inseamna o ushoara abatere a directiei ? sau cum zic unii mancator de cauciucuri pentru o asa valoare mica ? se poate remedia ? ajuta la ceva refacerea geometriei ?


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 6)
Viper05
post Feb 28 2007, 07:34 AM
Post #2


a
***

Group: Members
Posts: 545
Joined: 1-November 05
From: a
Member No.: 83
Car: a
Engine: a



Cum l-ati indreptat? si de unde sti ca e 1mm?


--------------------


Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Feb 28 2007, 10:44 AM
Post #3


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW





QUOTE (n3o @ Feb 28 2007, 12:42 AM) *
ce implica un longeron deplasat foarte putin si indreptat la cald ... o abatere de 1mm poate inseamna o ushoara abatere a directiei ? sau cum zic unii mancator de cauciucuri pentru o asa valoare mica ? se poate remedia ? ajuta la ceva refacerea geometriei ?


Bineinteles ca refacerea geometriei este obligatorie. Stii ca roata are vreo 3 unghiuri care conteaza, convergenta , unghiul de fuga si inca unul, nu-mi amintesc acum care este, parca de cadere. Convergenta iti pastreaza mersul rectiliniu, caderea iti aduce roata inapoi pe pozitie la viraje si ala de fuga ...nu mai stiu. Sau invers ...smile.gif

Oricum, verificarea geometriei rotilor la un atelier specializat iti poate da indicatii referitor la cat de bine e indreptat lonjeronul respectiv... smile.gif

Din cate stiu eu, in afara de convergenta, celelalte 2 unghiuri nu se pot regla si daca nu e indreptat cum trebuie s-ar putea sa apara in timp ceva "brobleme".


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post Feb 28 2007, 03:47 PM
Post #4


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



QUOTE (Viper05 @ Feb 28 2007, 07:34 AM) *
Cum l-ati indreptat? si de unde sti ca e 1mm?

am zis 1 mm ca un exemplu al unei valori mici


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Feb 28 2007, 06:06 PM
Post #5


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Revin cu urmatoarea precizare. Personal, m-as gandi de 2 ori daca ar trebui sa indrept un lonjeron la cald. Daca locul de deformare este situat intr-o zona de solicitari (suporti de bascule, zona de prindere cu planseul, suporti motor, etc. etc) sau ma stiu amator de "cerculete" si demaraje bengoase, eu as prefera sa-l indrept la rece. Este mai mult de munca, iti trebuie un "ochi" adevarat dar in felul asta evit "decalirea" zonei respective a lonjeronului.

Odata incalzit si racit, metalul isi pierde proprietatile initiale in functie de cum este racit, se poate "inmuia" (racire lunga la temperatura ambianta) sau se poate "intari" (racire rapida in apa). Nici una nu este de dorit, mai ales pentru o piese de sustinere cum este lonjeronul. De asemenea, datorita formei tubulare, multe lonjeroane sunt corodate pe interior, deci ar fi bine sa verifici zona amanuntit, mai ales daca lonjeronul are gauri din fabrica, nu conteaza unde sunt plasate. Rugina are talentul de a se instala numai in zonele greu accesibile, la coturi, inchieturi si asa mai departe.

Si neaparat dupa indreptarea la cald, vopseste cat mai curand zona respectiva cu ceva, un grund, sau o vopsea oarecare, in caz contrar, peste 4 luni te trezesti cu el ruginit.


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ludo_ludovic2003
post Jun 12 2007, 12:20 PM
Post #6


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 51
Joined: 6-June 07
Member No.: 959
Car: E30
Engine: M20 2.5 171CP





bine ar fi sa-l tai si sa sudezi altul nu cred ca vei putea sa-l indreptiasa cum ar trebuii.iar daca este indreptat la cald s-ar putea sa cedeze pentru ca prin incalizire materialul se decaleste.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jun 12 2007, 09:11 PM
Post #7


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



In functie de masina cel mai bine se indreapta profesional. Adica:
Exista scheme (deobicei la reprezentante) cu cotele caroseriei intre toate reperele concepute special pentru aria de tinichigerie. In felul asta nu ai cum sa-l tragi gresit si cel mai bine se indreapta la rece, varianta cu cald e cea mai pacatoasa dupa cum s-a spus mai sus.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th June 2025 - 08:28 AM