IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Ajutor! Probleme :(, urs.
Costynnn
post Apr 8 2007, 12:37 PM
Post #1


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 194
Joined: 24-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 563
Car: 525TDS Touring
Engine: M51, 2.5, 143CP



Salutare.Sper ca am postat unde trebuie. De curand am luat un ursulet si are cateva probleme. S-ar putea sa aiba mai multe,dar deocamdata astea le-am gasit biggrin.gif
Este un 1.8 de 90cp , din 1985, 2 usi. Probleme: scot bujiile sa vad si eu cum sunt (negre, asta inseamna ca ,consuma benzina nu? ) ca sa le schimb. la bujia 4 (cea de langa parbriz, ca mereu incurc numerotarea) filetul de pe chilasa sficuit sad.gif se strange bujia dar la un moment dat scapa, si nu o strang tare deloc.
Alta problema, cand incetinesc , de pe la 20km/h , nu neaparat cand pun frana , se aude ceva pe spate , un fel de bataie, pac , pac , pac , care scade usor , pana se opreste masina. Cand plec de pe loc , dupa 30-40km/h incepe sa vibreze toata masina rau , nu am incercat sa merg mai mult de 60-70 la ora ca face urat ..
Radiatorul pierdea apa printr-o gaura mica , am luat un tratament de radiator , si vad ca s-a oprit din curs, adica nu se mai vede pe el apa. Gaura era undeva pe mijlocul lui si se vedea pe unde pierde.
Am mai facut mici chestii pe la ea. Contact frana stricat, l-am schimbat, si acum am stop pe frana smile.gif. Furtune benzina pe la motor cam crapate, le-am schimbat si pe alea sa nu risc aiurea. Mi-am facut toata iluminarea in interior, ca nu mai mergea nici un bec, acum se aprind toate. Mi-am facut ceasurile albe, adica dat jos cadranele vechi, scanate, si printate pe folie alba autocolanta. am lasat iluminarea originala ,si acum se aprind pe dedesubt complet, gen cadranele alea plasma biggrin.gif.
Pe geamurile spate laterale , aveam o folie transparenta , am dat-o jos cu greu ca era matuita. oare asa aveau geamurile din fabrica ?
Creste temperatura la apa, adica aproape la prima linie dupa jumatate. termostat blocat ?
Sudat traseul de evacuare pe ici pe colo , ca fasaia sa naiba si era enervant smile.gif

Nu ma pricep prea bine , mai ales la motoare, dar imi face placere sa lucrez la masina. Mi-a placut ursuletul la nebunie de mic copil , de cand am vazut-o,si abia acum am reusit sa imi iau unul. Sper sa ma ajutati si pe mine cu un sfat ceva sa fac si eu masina , sau macar poate sa ma ajute cineva care se pricepe smile.gif
Bafta tuturor ,si Hristos a inviat smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danrzc
post Apr 9 2007, 05:37 PM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 58
Joined: 17-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 351
Car: E46 320d 150CP 2002
Engine: 2.0d 150CP



Salut si bine ai venit in randul posesorilor de ursuleti !

Problema cu vibratia la accelerare s-ar putea sa fie de la transmisie (ceva lipsa de ulei la diferential, vreun rulment obosit, etc). Trebuie verificat mai cu atentie. Problema cu supraincalzirea s-ar putea sa vina de la acel praf magic pe care l-ai pus in radiator care, pe langa un mic bine pe care il face (astupa gaurile), face si un imens rau (se depune peste tot prin sistemul de racire). Astfel, apar probleme de genul asta.

Ce nu ai precizat este daca apa creste in mers sau cand stai pe loc, la semafor. In functie de raspuns, s-ar putea sa fie si vascocuplajul de vina.


--------------------
crashed 320i 129CP `89

320d 150CP 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costynnn
post Apr 9 2007, 08:46 PM
Post #3


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 194
Joined: 24-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 563
Car: 525TDS Touring
Engine: M51, 2.5, 143CP





apa creste la semafor sau pe loc. in mers sta normal la jumatate. problema cu incalzirea o avea si inainte de praful magic.
unghiul pe fata este varza . am rotile asa " \ / " vizibil biggrin.gif am ridicat-o pe cric , sa verific si eu daca are joc ceva prin rulmenti , bucsi etc. singura chestie gasita este un joc in piesa dintre caseta de directie si bieleta de directie ( nu stiu exact cum ii zice, cea din care se regleaza unghiul ) asta la ambele roti. se merita noi , sau sh ?
Despre vibratii , si bataie la viteza mica: am ridicat-o si de spate , si am bagat in viteza 1 , si am lasat-o sa mearga. M-am uitat pe dedesubt ,si am vazut ca prinderea de cutie a cardanului , parca este prins mai intr-o parte, si se invarte putin (cam mult) descentrat . si am impresia ca bate in scutul tobei la mijloc pe undeva. poate sa ma lamureasca cineva ? pls ?smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Apr 9 2007, 11:15 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp



QUOTE (Costynnn @ Apr 9 2007, 09:46 PM) *
apa creste la semafor sau pe loc. in mers sta normal la jumatate. problema cu incalzirea o avea si inainte de praful magic.


Asta patesc si eu cu ix-ul. Am schimbat vascul cu unul nou dar face la fel. Vascul care era pe ea e super bun, nu era stricat si mai e si original tongue.gif Se incinge prin blocaje, alergata rau (adica peste 30 min de forja continua la peste 5000 rpm) sau stand pe loc sad.gif Nu stiu ce sa-i fac mad.gif


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Apr 10 2007, 07:05 AM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (butcky @ Apr 10 2007, 12:15 AM) *
Nu stiu ce sa-i fac mad.gif

Schimba-i termostatul, poate are probleme.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 10 2007, 10:13 AM
Post #6


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135





Sau poate e radiatorul un pic infundat


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post Apr 10 2007, 03:04 PM
Post #7


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



schimba soferul ...works everytime tongue.gif


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costynnn
post Apr 10 2007, 09:52 PM
Post #8


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 194
Joined: 24-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 563
Car: 525TDS Touring
Engine: M51, 2.5, 143CP



si cu chilasa ce fac pana la urma ? sa ma duc sa ii faca reductie d-aia ,sau sa iau alta ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 11 2007, 12:47 PM
Post #9


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Ar merge si cu reductie. Treaba e ca tot dai chiulasa jos, indiferent de solutie; asa ca daca gasesti usor chiulasa, schimba-i-o. O solutie de moment, ca sa mai poti circula un pic cu ea, ar fi niste banda de teflon, dar...
Ursul tau e pe carburatie?


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costynnn
post Apr 11 2007, 03:16 PM
Post #10


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 194
Joined: 24-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 563
Car: 525TDS Touring
Engine: M51, 2.5, 143CP





culmea ca nu inteleg nici eu ce-i cu motoru asta. proprietaru de la care am luat-o zice ca e motoru original al masinii, adica 1766cmc , la 90cp. din cate am citit si eu pe aici , ar trebui sa fie pe carburatie nu ? la mine e injectie. m-am uitat eu dupa seria motorului , dar nu am gasit-o. unde e mai exact ? smile.gif
Si despre chilasa, mi-e putin frica ,ca nu gasesc una buna. ca nu ma pricep si nu stiu cum trebuie sa arate, si mi-e sa nu iau vreuna stricata. Oricum nu desfac eu motorul , ci o sa las pe cineva care se pricepe smile.gif Dar puteti sa ma indrumati spre cineva ? as vrea sa o mai si regleze, ca merge cam urat.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 11 2007, 09:36 PM
Post #11


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Pai poate sa fie motorul original si doar chiulasa schimbata si trecut pe injectie.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 12 2007, 11:44 AM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cred ca nu-i nevoie sa schimbi chiiulasa pentru a trece la injectie. Admisia cu rampa de injectoare e suficienta... +senzori etc


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Apr 12 2007, 02:32 PM
Post #13


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Ca sa nu iasa o tiganie totala trebuie sa schimbe si chiulasa. In ETK nu au acelasi cod. Cred ca au stiut aia ceva cand le-au facut.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Apr 12 2007, 03:06 PM
Post #14


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





QUOTE (316i @ Apr 12 2007, 03:32 PM) *
Ca sa nu iasa o tiganie totala trebuie sa schimbe si chiulasa. In ETK nu au acelasi cod. Cred ca au stiut aia ceva cand le-au facut.

normal ca nu au acelasi cod.... pe chiloasa de la carburatie exista o fanta unde intra axul pompei de benzina sa o antreneze axul cu came.. in rest e la fel


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 12 2007, 04:03 PM
Post #15


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Nu-i doar atat. Difera si supapele; sunt putin mai mari in diametru cele de injectie.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 12 2007, 04:11 PM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Asa, stiam eu ca a trebuit sa improvizam ceva wink.gif . La M30 am rezolvat usor problema cu un capac luat de la la altul cu injectie parca... in fine, suntem offtopic.

Edit, sigur mai sunt si alte diferente constructive, fiind mai noua au incercat s-o faca mai eficienta si sa o adapteze la admisia cu injectie (parca niste gatuiri in gurile de admisie care nu mai exista la chiulasa de injectie). Dar astea-s detalii tongue.gif O spun pentru ca am facut schimbarea asta (de fapt Interceptor cu ajutorul lui george77 si cu ceva stress din partea mea) si-i departe de a fi o "tiganie totala".


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Apr 12 2007, 04:15 PM
Post #17


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Ca sa mai stam un pic offtopic, axa cu came de la motorul cu injectie, o mai avea cama care actioneaza, la motorul cu carburatie, pompa de benzina?

This post has been edited by comisaru: Apr 12 2007, 04:16 PM


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 12 2007, 04:22 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





tot offtopic: n-am desfacut capacul culbutorilor... asa ca nu stiu. Sa ma uit pe realoem.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 12 2007, 04:39 PM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (Costynnn @ Apr 8 2007, 01:37 PM) *
Alta problema, cand incetinesc , de pe la 20km/h , nu neaparat cand pun frana , se aude ceva pe spate , un fel de bataie, pac , pac , pac , care scade usor , pana se opreste masina.


Back ontopic:

Pocniturile de la incetinire vin probabil de la franele de pe spate care trebuie sa fie cu tamburi la tine. Trebuie desfacut si verificat ca toate (arculete si alte maruntisuri) sunt la locul lor acolo.
Se aude numai la incetinire sau pur si simplu in mers?

QUOTE
dupa 30-40km/h incepe sa vibreze toata masina rau... prinderea de cutie a cardanului , parca este prins mai intr-o parte, si se invarte putin (cam mult) descentrat

Flansa de cauciuc care prinde cardanul de axul cutiei cum e?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Apr 12 2007, 07:11 PM
Post #20


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (comisaru @ Apr 12 2007, 05:03 PM) *
Nu-i doar atat. Difera si supapele; sunt putin mai mari in diametru cele de injectie.

mdea, parca ai drreptate biggrin.gif... dar nu sunt sigur wink.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th July 2025 - 10:18 PM