![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
Salutare.Sper ca am postat unde trebuie. De curand am luat un ursulet si are cateva probleme. S-ar putea sa aiba mai multe,dar deocamdata astea le-am gasit
![]() Este un 1.8 de 90cp , din 1985, 2 usi. Probleme: scot bujiile sa vad si eu cum sunt (negre, asta inseamna ca ,consuma benzina nu? ) ca sa le schimb. la bujia 4 (cea de langa parbriz, ca mereu incurc numerotarea) filetul de pe chilasa sficuit ![]() Alta problema, cand incetinesc , de pe la 20km/h , nu neaparat cand pun frana , se aude ceva pe spate , un fel de bataie, pac , pac , pac , care scade usor , pana se opreste masina. Cand plec de pe loc , dupa 30-40km/h incepe sa vibreze toata masina rau , nu am incercat sa merg mai mult de 60-70 la ora ca face urat .. Radiatorul pierdea apa printr-o gaura mica , am luat un tratament de radiator , si vad ca s-a oprit din curs, adica nu se mai vede pe el apa. Gaura era undeva pe mijlocul lui si se vedea pe unde pierde. Am mai facut mici chestii pe la ea. Contact frana stricat, l-am schimbat, si acum am stop pe frana ![]() ![]() Pe geamurile spate laterale , aveam o folie transparenta , am dat-o jos cu greu ca era matuita. oare asa aveau geamurile din fabrica ? Creste temperatura la apa, adica aproape la prima linie dupa jumatate. termostat blocat ? Sudat traseul de evacuare pe ici pe colo , ca fasaia sa naiba si era enervant ![]() Nu ma pricep prea bine , mai ales la motoare, dar imi face placere sa lucrez la masina. Mi-a placut ursuletul la nebunie de mic copil , de cand am vazut-o,si abia acum am reusit sa imi iau unul. Sper sa ma ajutati si pe mine cu un sfat ceva sa fac si eu masina , sau macar poate sa ma ajute cineva care se pricepe ![]() Bafta tuturor ,si Hristos a inviat ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Salut si bine ai venit in randul posesorilor de ursuleti !
Problema cu vibratia la accelerare s-ar putea sa fie de la transmisie (ceva lipsa de ulei la diferential, vreun rulment obosit, etc). Trebuie verificat mai cu atentie. Problema cu supraincalzirea s-ar putea sa vina de la acel praf magic pe care l-ai pus in radiator care, pe langa un mic bine pe care il face (astupa gaurile), face si un imens rau (se depune peste tot prin sistemul de racire). Astfel, apar probleme de genul asta. Ce nu ai precizat este daca apa creste in mers sau cand stai pe loc, la semafor. In functie de raspuns, s-ar putea sa fie si vascocuplajul de vina. -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
apa creste la semafor sau pe loc. in mers sta normal la jumatate. problema cu incalzirea o avea si inainte de praful magic. unghiul pe fata este varza . am rotile asa " \ / " vizibil ![]() Despre vibratii , si bataie la viteza mica: am ridicat-o si de spate , si am bagat in viteza 1 , si am lasat-o sa mearga. M-am uitat pe dedesubt ,si am vazut ca prinderea de cutie a cardanului , parca este prins mai intr-o parte, si se invarte putin (cam mult) descentrat . si am impresia ca bate in scutul tobei la mijloc pe undeva. poate sa ma lamureasca cineva ? pls ? ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
apa creste la semafor sau pe loc. in mers sta normal la jumatate. problema cu incalzirea o avea si inainte de praful magic. Asta patesc si eu cu ix-ul. Am schimbat vascul cu unul nou dar face la fel. Vascul care era pe ea e super bun, nu era stricat si mai e si original ![]() ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Nu stiu ce sa-i fac ![]() Schimba-i termostatul, poate are probleme. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Sau poate e radiatorul un pic infundat -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
schimba soferul ...works everytime
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
si cu chilasa ce fac pana la urma ? sa ma duc sa ii faca reductie d-aia ,sau sa iau alta ?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Ar merge si cu reductie. Treaba e ca tot dai chiulasa jos, indiferent de solutie; asa ca daca gasesti usor chiulasa, schimba-i-o. O solutie de moment, ca sa mai poti circula un pic cu ea, ar fi niste banda de teflon, dar...
Ursul tau e pe carburatie? -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 194 Joined: 24-January 07 From: Bucuresti Member No.: 563 Car: 525TDS Touring Engine: M51, 2.5, 143CP ![]() |
culmea ca nu inteleg nici eu ce-i cu motoru asta. proprietaru de la care am luat-o zice ca e motoru original al masinii, adica 1766cmc , la 90cp. din cate am citit si eu pe aici , ar trebui sa fie pe carburatie nu ? la mine e injectie. m-am uitat eu dupa seria motorului , dar nu am gasit-o. unde e mai exact ? ![]() Si despre chilasa, mi-e putin frica ,ca nu gasesc una buna. ca nu ma pricep si nu stiu cum trebuie sa arate, si mi-e sa nu iau vreuna stricata. Oricum nu desfac eu motorul , ci o sa las pe cineva care se pricepe ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Pai poate sa fie motorul original si doar chiulasa schimbata si trecut pe injectie.
-------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca nu-i nevoie sa schimbi chiiulasa pentru a trece la injectie. Admisia cu rampa de injectoare e suficienta... +senzori etc
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Ca sa nu iasa o tiganie totala trebuie sa schimbe si chiulasa. In ETK nu au acelasi cod. Cred ca au stiut aia ceva cand le-au facut.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Ca sa nu iasa o tiganie totala trebuie sa schimbe si chiulasa. In ETK nu au acelasi cod. Cred ca au stiut aia ceva cand le-au facut. normal ca nu au acelasi cod.... pe chiloasa de la carburatie exista o fanta unde intra axul pompei de benzina sa o antreneze axul cu came.. in rest e la fel -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Nu-i doar atat. Difera si supapele; sunt putin mai mari in diametru cele de injectie.
-------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Asa, stiam eu ca a trebuit sa improvizam ceva
![]() Edit, sigur mai sunt si alte diferente constructive, fiind mai noua au incercat s-o faca mai eficienta si sa o adapteze la admisia cu injectie (parca niste gatuiri in gurile de admisie care nu mai exista la chiulasa de injectie). Dar astea-s detalii ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Ca sa mai stam un pic offtopic, axa cu came de la motorul cu injectie, o mai avea cama care actioneaza, la motorul cu carburatie, pompa de benzina?
This post has been edited by comisaru: Apr 12 2007, 04:16 PM -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
tot offtopic: n-am desfacut capacul culbutorilor... asa ca nu stiu. Sa ma uit pe realoem. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Alta problema, cand incetinesc , de pe la 20km/h , nu neaparat cand pun frana , se aude ceva pe spate , un fel de bataie, pac , pac , pac , care scade usor , pana se opreste masina. Back ontopic: Pocniturile de la incetinire vin probabil de la franele de pe spate care trebuie sa fie cu tamburi la tine. Trebuie desfacut si verificat ca toate (arculete si alte maruntisuri) sunt la locul lor acolo. Se aude numai la incetinire sau pur si simplu in mers? QUOTE dupa 30-40km/h incepe sa vibreze toata masina rau... prinderea de cutie a cardanului , parca este prins mai intr-o parte, si se invarte putin (cam mult) descentrat Flansa de cauciuc care prinde cardanul de axul cutiei cum e? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Nu-i doar atat. Difera si supapele; sunt putin mai mari in diametru cele de injectie. mdea, parca ai drreptate ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 10:18 PM |